peeling yüzde sivilce yapar mı?

selayy

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
17 Mayıs 2007
142
3
kızlar dün kozmetikçiye girdim bi kaç bişe alcaktım. peelinglere bakıyodum. orda çalışan bi kız yüzünüzde sivilce varken peeling yapmayın daha çok çıkartır dedi. bana mantıksız geldi. sivilcesi olan peeling yapamıcak mı? siz ne diyorsunuz böyle bişe var mı?
 
E

EU1

Ziyaretçi
bence zaten sivilceye meyilli olan bir cilt de bu normaldir.çünkü peeling ile alt katmanlara etki ediliğyor.o bölgedeki irritayonlar falan çalışmaya başlayınca cilt kusmaya başlıyor.
 

ndh1903

evli:)mutlu:)
Kayıtlı Üye
26 Eylül 2007
1.815
7
ben ne kadar iyi bir yer olursa olsun,dışarda cilt bakımı yaptıramıyorum..sanki daha kötü olur,mikrop kaparım gibi geliyo..saçma ama takıntı işte..hiç bir yere güvenemiyoruum
 

selayy

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
17 Mayıs 2007
142
3
bence zaten sivilceye meyilli olan bir cilt de bu normaldir.çünkü peeling ile alt katmanlara etki ediliğyor.o bölgedeki irritayonlar falan çalışmaya başlayınca cilt kusmaya başlıyor.

yani ciltteki mikrobu dışarı sivilce olarak atıyor dimi yanlış anlamadm.
 

Herbela

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
8 Nisan 2007
528
2
Detaylı bilgim yok ama mantık yürütebilirim. Peelling tanecikli olduğu için sivilcedeki cerahatın dışarı akıp diğer kısımlara sıçramasını sağlar bence. Tabi kullanmadan önce sivilce olan ciltler için söylüyorum. Sivilcesiz cilt için yorumum yok.:)
 

selayy

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
17 Mayıs 2007
142
3
peelingimi düzenli olarak haftada bir yapıyordum. şimdi günlük peeling aldm hergün yapıyorum çabuk geçsin die. yüzümü çok güzel temizliyor ama sivilcede çıkartıyor. anlamadmfisfisfis
 

incimmm

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
8 Ekim 2007
13
0
aradaşlar cilt soyuldukca gözenekler acılır ıclerı hava kırlılıgı makyaj gıbı nedenlerden dolar ve sıvılcelere neden olur.o yüzden sıkılastırıcı bır urunude yanında kullanmanı onerıorum ve bence hergun peelıng yapma.bu yuzdende sıvılce cıkıodur.btn temızlıycıler özellıkle temızleme sutlerı cok ıyı temızler.
 

*thalia*

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
17 Temmuz 2007
137
1
37
peeling haftada br kere yapılır.yüz için de vücut içinde.peeling den sonra bişey sürmediğin halde sivilce çıkıyorsa 2 haftada bir peeling yap.
 

qwert

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
28 Mayıs 2007
1.177
5
aa evet benimde peeling kullanmaya başladıktan sonra suratımda sivilce eksik olmadı azalacağını beklerken demekki peelingtenmiş satarkaen bunları hiç sölemiyolarki
 

gizzem

Guru
Kayıtlı Üye
29 Ağustos 2007
2.674
1.690
arkadaşlar sivilceli ciltler peeling yapmamalı.ya da sadece siyah noktalı olan burun bölgesine falan uygulanabilir.içindeki cerahati yaymış oluyorsunuz ki bu da yeni sivilcelerin çıkma sebebi.illa yapıcam derseniz haftada bir ve sivilceli bölgeleri çok ovuşturmadan yapın derima.s.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2869 gün geçti.

CUVCUV

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
2 Mart 2007
1.235
7
Sivilceli ciltlere (Akneye yakın) peeling, cilt bakımı yapılması önerilmez.
Peelingin amacı cildin üst tabakasını soymaktır bu durumda sivilceler de patlamış ve içindeki iltihap dışarı çıkmış olur sivilcelerin yayılma riski oluşur.
Ancak peelingler çok çeşitlidir yumuşak granüllü bir peelin kullandığınız takdirde sivilceleriniz de akne şeklinde değilse sorun yaşamazsınız.
 

Yuhanna

♥ Shimmer Gold ♥
Kayıtlı Üye
17 Eylül 2007
739
2
Bence de sivilceli bi cilde peeling yapılmaz,zaten peeling amacı cildi güzelleştirmektir ama sivilce varsa önce onları geçirmek için bi ilaç flan kullanılmalıdır,yani sivilceler peelingle geçmez hatta daha beter olur,e bu durumda peeling yapmanın hiç bi mantığı yok sivilceler geçmeli önce
 

mahmure87

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
8 Mayıs 2007
157
1
benim cildimde de tek tük sivilce çıkıyor (sürekli bakım yapıyorum çıkmasın diye yoksa çok çıkar) peeling çeşitleri olan bir ürün, kuru ciltten ölü tabakayı atmak için de yapılan peeling var. sivilce ve siyah noktalara karşı ince tanecikli derinlemesine temizleyici peelingde var. ben siyah noktalara karşı peeling yapıyorum ve peeling işleminin hemen ardırdan yüzümü kurular kurulamaz kil maskesi uyguluyorum (ya da baska bir sıkılastırıcı maske) bu sayede sivilce çıkmasını önlüyorum yoksa o boşalan gözeneklerden sivilce fışkırır çok yağlı cildim. kuru ciltler için peeling yapanlar ise hemen ardından canlandırıcı bir nem ya da vitamin maskesi uygulamalıdır.
 

mahmure87

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
8 Mayıs 2007
157
1
ayrıca maskenin ardından da tonik ya da gülsüyü (soğumuş ıhlamur da olur) kullanmak şart yoksa gözenekleri sıkılastırmamış oluruz.
 

selayy

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
17 Mayıs 2007
142
3
peelingi bırakıyorum o zaman. haftada 1 yaparım ama normal yüzümü yine temizliyim.