• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

PGT Lİ TÜP BEBEK YAPTİRANLAR LUTFEN BAKABİLİR Mİ?

mlsdy

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
29 Eylül 2024
Mesajlar
10
Emoji Skoru
2
Puanlar
6
Yaş
27
benim mozaik turner sendromum var, sağlık geçmişimden kaynaklı kan sulandırıcı kullanmam gerekiyor, 5 kimyasal gebelik geçirdim,amh 0.35 bunun sonucunda pgt'li IVF önerildi. Cuma yumurta toplama oldu. 5 tane görünüyordu 4 tane toplanmış şuan iki tanesi 3. Günde ve doktor pgt yapmayacagiz transfer den sonra 12. Haftada amniyosentez yaparız diyor. 1-2 tane elde edildiği için. Böyle mantıksız bir şey görmedim. Her şey en başından beri belliydi. Yani az yumurta elde edilecegi. Pgt yapilacagi için bulunduğum yerden 5 saat uzaklıkta her hafta Ankara'ya gittim geldim. 12. Haftada sonuçlar kötü gelirse olacak şey belli zaten bu süreç maddi manevi yipratiyorken doktorlar bu kısmı hiç dusunemiyor. Sizin başınıza böyle bir şey geldi mi?
 
hayır pgt yaptırmak istiyorum dıye diretin amniyosentez nedir Allah aşkına siz hamileyken bebeğin amnıyo kesesınden sıvı alınıp teste gönderiliyor hiç önermiyorlar oda riskli
 
Eğer bir hastalığınız varsa pgt yaptırmak en doğru çözüm doktorunuza diretin pgt konusunda. 12. Haftada olunca öğrenmek ne gibi bir çözüm getirebilir? Hangi merkezde yaptırıyorsunuz Ankarada?
 
Devlet hastanesinde. Bu konuda eşimle benim isteğim bile sorulmuyor direk kafalarına göre iş yapıyorlar şaka gibi. Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Bugün 3. Gün de dondurulacakti şimdi dondurmuyormus 5. Güne kadar izleyecekmis. Kendisi karar verip uygulamaya başlamış benim sonradan haberim oluyor. Ben böyle saçmalık görmedim. Diretiyorum belli ki çözümü yok ne yapacağım bilmiyorum
 
benim mozaik turner sendromum var, sağlık geçmişimden kaynaklı kan sulandırıcı kullanmam gerekiyor, 5 kimyasal gebelik geçirdim,amh 0.35 bunun sonucunda pgt'li IVF önerildi. Cuma yumurta toplama oldu. 5 tane görünüyordu 4 tane toplanmış şuan iki tanesi 3. Günde ve doktor pgt yapmayacagiz transfer den sonra 12. Haftada amniyosentez yaparız diyor. 1-2 tane elde edildiği için. Böyle mantıksız bir şey görmedim. Her şey en başından beri belliydi. Yani az yumurta elde edilecegi. Pgt yapilacagi için bulunduğum yerden 5 saat uzaklıkta her hafta Ankara'ya gittim geldim. 12. Haftada sonuçlar kötü gelirse olacak şey belli zaten bu süreç maddi manevi yipratiyorken doktorlar bu kısmı hiç dusunemiyor. Sizin başınıza böyle bir şey geldi mi?
Amniyosentez riskini neden alasınız durduk yere ya, transfer öncesinde pgt ile eleme yapmak mümkün amniyosentez fetal dna ve diğer taramalarda risk bulunursa öneriliyor. Baştan pgt yaptırsanız sağlıklı olanı transfer edilecek ve taramalarınız iyi çıkarsa amniyosenteze gerek bile olmayacak. Doktorun dediği çok mantıksız bence, baştan daha rahat girmek varken sürece neden dolambaçlı yolu seçiyor ki. Doktorunuz kim ankarada
 
Amniyosentez riskini neden alasınız durduk yere ya, transfer öncesinde pgt ile eleme yapmak mümkün amniyosentez fetal dna ve diğer taramalarda risk bulunursa öneriliyor. Baştan pgt yaptırsanız sağlıklı olanı transfer edilecek ve taramalarınız iyi çıkarsa amniyosenteze gerek bile olmayacak. Doktorun dediği çok mantıksız bence, baştan daha rahat girmek varken sürece neden dolambaçlı yolu seçiyor ki. Doktorunuz kim ankarada
Kesinlikte zaten pgt'li IVF kararım var buna rağmen böyle yapıyorlar ve bizim söz hakkımız yok
 
Back
X