benim mozaik turner sendromum var, sağlık geçmişimden kaynaklı kan sulandırıcı kullanmam gerekiyor, 5 kimyasal gebelik geçirdim,amh 0.35 bunun sonucunda pgt'li IVF önerildi. Cuma yumurta toplama oldu. 5 tane görünüyordu 4 tane toplanmış şuan iki tanesi 3. Günde ve doktor pgt yapmayacagiz transfer den sonra 12. Haftada amniyosentez yaparız diyor. 1-2 tane elde edildiği için. Böyle mantıksız bir şey görmedim. Her şey en başından beri belliydi. Yani az yumurta elde edilecegi. Pgt yapilacagi için bulunduğum yerden 5 saat uzaklıkta her hafta Ankara'ya gittim geldim. 12. Haftada sonuçlar kötü gelirse olacak şey belli zaten bu süreç maddi manevi yipratiyorken doktorlar bu kısmı hiç dusunemiyor. Sizin başınıza böyle bir şey geldi mi?