Roaccutane kullanımı esnasında saç dökülmesi yaşayanlar!

nemesis17

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
19 Mart 2013
180
11
Merhaba arkadaşlar. İlacı kullanmaya başlayalı 11 gün oldu. Öncesi saçlarım gayet sağlıklı bir şekilde her duş sonrası dökülme olsa bile çok azdı. İlacı kullanmaya başladığım günden beri ciddi bir saç dökülmesi yaşıyorum ve ne yapmam gerek bilmiyorum. Bu durum çok canımı sıkıyor. Çünkü her banyo sonrası saçlarım belirgin bir şekilde çokça dökülüyor. Aynı sorundan muzdarip arkadaşlar var mı acaba? ne yapmam gerekir? normalinde gür saçlı birisi değilim saçlarım seyrek bu sebepten bu dökülme beni iyice çileden çıkarıyor. Yardımcı olursanız çok sevinirim :'(
 

nemesis17

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
19 Mart 2013
180
11
Normalde tedavi bitince bu sorundan kurtulursunuz.

yani tedavi bitene kadar diyelim ki 6 ay sürecek 6 ay boyunca bu dökülme devam edecek mi:KK61: tedavi süresince hiç durmuyor yani :olamaz: ee bu gidişle kafada saçta kalmayacak demek :KK61: bir yeri yapalım derken bir yeri bozuyoruz yahu.. ne çileli işler bunlar ..
 

framboise10

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
2 Kasım 2014
909
276
yani tedavi bitene kadar diyelim ki 6 ay sürecek 6 ay boyunca bu dökülme devam edecek mi:KK61: tedavi süresince hiç durmuyor yani :olamaz: ee bu gidişle kafada saçta kalmayacak demek :KK61: bir yeri yapalım derken bir yeri bozuyoruz yahu.. ne çileli işler bunlar ..
100% evet ya da hayır demek mümkün değil çünkü herkesin üzerinde ki etkisi farklı olabiliyor ama büyük ihtimalle bu sorunu tedavinin sonuna kadar yaşayacaksınız. Inşallah tedavi bittiğnde her şey düzelir. Geçenlerde bir doktor "bir ilaç ne kadar etkiliyse o kadar da yan etkisi var" demişti çok da doğru demiş.
 

nemesis17

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
19 Mart 2013
180
11
100% evet ya da hayır demek mümkün değil çünkü herkesin üzerinde ki etkisi farklı olabiliyor ama büyük ihtimalle bu sorunu tedavinin sonuna kadar yaşayacaksınız. Inşallah tedavi bittiğnde her şey düzelir. Geçenlerde bir doktor "bir ilaç ne kadar etkiliyse o kadar da yan etkisi var" demişti çok da doğru demiş.
3. Ayımdayım şuan dökülme hala durmuş değil ve bugün doktora gittim. Bana tedavinin başından beri duracağını söylüyor tabi bugünde söyledi artık kafamda saç kalmayacak dedim bunun üzerine biotin yazdı 2 ay boyunca kullanacağım. Biotinde bir çözüm vermezse ilacı bırakıcam. Bende saç dökülmesi dışında can sıkıcı bi yan etki yapmadı. Yani dudaklarım bile öyle çok kurumadı. Ama gerçekten saç dökülmesi yan etkisi çok iğrenç ve ekstra sıkıntıya sokan bir olay. Gidişat düzelmezse ilacı keseceğim. Yarıda bırakmakta canımı sıkıyor ama bir üniversite öğrencisiyim okulum arkadaş çevrem bu çok daha canımı sıkacak. Şuan çok çaresizim gerçekten :KK61:
 

framboise10

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
2 Kasım 2014
909
276
3. Ayımdayım şuan dökülme hala durmuş değil ve bugün doktora gittim. Bana tedavinin başından beri duracağını söylüyor tabi bugünde söyledi artık kafamda saç kalmayacak dedim bunun üzerine biotin yazdı 2 ay boyunca kullanacağım. Biotinde bir çözüm vermezse ilacı bırakıcam. Bende saç dökülmesi dışında can sıkıcı bi yan etki yapmadı. Yani dudaklarım bile öyle çok kurumadı. Ama gerçekten saç dökülmesi yan etkisi çok iğrenç ve ekstra sıkıntıya sokan bir olay. Gidişat düzelmezse ilacı keseceğim. Yarıda bırakmakta canımı sıkıyor ama bir üniversite öğrencisiyim okulum arkadaş çevrem bu çok daha canımı sıkacak. Şuan çok çaresizim gerçekten :KK61:
Tedavinin sonuna yaklaştıysanız dişinizi biraz daha sıkın ama yok daha tedavinin bitmesine çok var zaten fazla saçım yoktu diyorsanız bırakabilirsiniz. İçiniz sıkılır ama en azından saç dökülmesi durur tabi başka bir sorun ortaya çıkmazsa (hormonal, demir eksikliği).
En sağlıklısı aknenin sebebini öğrenip ona yönelik çözümler aramak.