Saç Uzatma Yöntemleri Saç uzatma günlüğüm:))))( resimli)

Dax bana çok zahmetli geliyor nedense bı düzenli yapamadım onu. Saçıma sürdüğünde çok agirlastriyor basimi agritiyor. Bu yüzden iki üç kez anca yaptım bıraktım. Daha çok soğan yaptım ben. Haftada 2 defa 4 hafta yaptım. 8 kur olunca iki hafta ara veriyorum sonra tekrar aynı düzen. Kınayı da normal yeşil kinalardan kullaniyorum ben. Saçlarım siyah zaten hafif bı kızıllık veriyor çok abes durmuyir o kızıllığı da sevdiğim için sorun olmuyor. Ama kına yakınca saçlarım çok güzel parladı ve beslendi. Aslında boyayı bırakıp kinaya donmek lazim
Bende eskiden renksiz kına alıp içine siyah kına taşı katardım, dip boyasını dahi kınayla yapardım, ama kınadan başka bir renge dönmek istediğimiz de bunun olmayacağını, kınanın akıttırma özelliği olmadığını duymuştum...
 
Saçlarımı iki hafta dinlendireyim derken 20 gün olmuş su an olctum 42 cm olmuş. Bugün tekrardan soğan kurune başladım. Sürdüm bekliyorum
 
Soğan kurunu uyguladim yıkadım. Saçlarım yumuş yumuş ohhh. Özlemişim bakım yapmayı bu yumuşaklık hissini. Bu arada bı süredir Toni guy in sampuanini kullanıyordum. Bugün gene organix in keratinli kakaolu sampuaniina gectim. Hayatımda kullandığım en muhteşem şampuan resmen. Elim saçımdan kayıp gidiyor. Kokusu da muhteşem. :KK68:
 
Bugün Watson a uğradım ve hiç aklimda yokken urbanin hızlı saç uzatma vaadi veren biotinli saç tonigini aldım. Aslında daha önce almayı düşünmüştüm ama pek vaadini yerine getireceğine inanmadigim icin almamıştım. Şimdi saç uzamam yavaslayinca bı sans vermek istedim. Faydası olursa yazarim
 

Eklentiler

  • IMG_20190414_002721.jpg
    IMG_20190414_002721.jpg
    20,2 KB · Görüntüleme: 146
Merhaba bemiks bepanten gibi vitaminleri sampuanmiza da eklesek olur mu yoksa sadece maske olarak mi kullanmaliyiz yagli bir sactipim var
 
Merhaba bemiks bepanten gibi vitaminleri sampuanmiza da eklesek olur mu yoksa sadece maske olarak mi kullanmaliyiz yagli bir sactipim var
Sampuana katanlarda oluyor. Ama ben maske olarak kullanmayi tercih ediyorum çünkü şampuan saçta maksimum 3-5 dakika duruyor. Ama maske 4-5 saat bekliyor. Maskenin daha etkili olduğunu düşünüyorum. Benim saclarimda yağlı ama sıkıntı olmuyor. İlk sampuanlamayi kuru şampuanlama yaparsan hiç bı şey kalmiyo merak etme
 
Watson da var canim
Benim sac tipim yagli ve ince telli oldukca az.saclarim bildim bileli cok zor uzar aslinda derdim uzamasi degil cunku volumlu durmasi icin genellikle kisa kullanirim ben saclarimin nemini kaybetmeden daha saglijki gorunmesj ve cok fazla dokulmemesi.yaotiklarinizi denicem.Bu arada ben placenta antj hair loss sampuan kullaniyirum bir suredir,dokulmeyi kismen de olsa azalttigni soyleyebilirim
 
Benim sac tipim yagli ve ince telli oldukca az.saclarim bildim bileli cok zor uzar aslinda derdim uzamasi degil cunku volumlu durmasi icin genellikle kisa kullanirim ben saclarimin nemini kaybetmeden daha saglijki gorunmesj ve cok fazla dokulmemesi.yaotiklarinizi denicem.Bu arada ben placenta antj hair loss sampuan kullaniyirum bir suredir,dokulmeyi kismen de olsa azalttigni soyleyebilirim
Volume için bişe diyemicem çünkü benim öyle bı sıkıntım olmadigi için bilemiyorum. Bende hep volumunu azaltmak için çabalıyorum. Ama nem için kesinlikle gliserin i oneririmm. Duştan sonra kullanıyorum hem yumuşacık hem parlak hem de sacimdaki nemi hissedebiliyorum
 
Volume için bişe diyemicem çünkü benim öyle bı sıkıntım olmadigi için bilemiyorum. Bende hep volumunu azaltmak için çabalıyorum. Ama nem için kesinlikle gliserin i oneririmm. Duştan sonra kullanıyorum hem yumuşacık hem parlak hem de sacimdaki nemi hissedebiliyorum
Tamamdir cok saol.konuyu takipteyim arada yazarim:))
 
Sac uzatmak ıcın sampuanlar vardı bı ara bende kullanmıstım baya etkısını gormustum 1 ayda 3 4 cm uzatmıstı ama suan ısmını bı turlu hatırlayamıyorum eczanede satılıyordu hatırladığım ama konu cok guzel takıpte yım
 
Bayadir saç uzatma işlerini birakmistim. Uçları inceldi. Uçlarından aldiriyim derken 5 cm gitmiş. Nasi icim acıdı ama bu sağlıklı görüntü hoşuma gidiyor. Saç bakımimi değiştirmeye karar verdim. Dax kullanmiyorum çok zor çıktığı için düzenli kullanamıyorum. Haftada iki gün soğan kürü yapıyorum. İki günde yılan yağı ve Hint yağını çok az miktarda karıştırıp saç diplerime masaj yaparak sürüyorum. Bı sure böyle deneyeceğim.
 
Sac uzatmada yılan yagini kullananlar çok memnun kalıyorlar bende ondan da geri kalmayim bari onu da deneyim dedim. :) Bu arada masaj yaparken başımı aşağı eğerek yapıyorum. Baş kalp hizasından aşağıda kaldığında kan akışı sağlanıyor bu da saç uzamasını destekliyormus. Hatta yataktan baş aşağı sarkarak 5 dk beklemek de oneriliyor
 
Tam olaraj nasıl uygulayacağız şimdi ?
Sana zahmet bir tarif etsen :)
Canim soğanı dörde bölüp biraz suyla kaynatiyosun. Kaynayınca süzüp ilimaya birakiyosun. İliyinca içine istedgin yağlardan ekleyebilirsin. Ben birer çay kaşığı Hindistan cevizi yağı, badem yağı, Hint yağı, çam terebentin yağı, macademia yağı birer ampul de bemiks, bepanten ve evigen katip saç diplerime masj yaparak sürüyorum. Bekeltebildigin kadar beklet
 
Canim soğanı dörde bölüp biraz suyla kaynatiyosun. Kaynayınca süzüp ilimaya birakiyosun. İliyinca içine istedgin yağlardan ekleyebilirsin. Ben birer çay kaşığı Hindistan cevizi yağı, badem yağı, Hint yağı, çam terebentin yağı, macademia yağı birer ampul de bemiks, bepanten ve evigen katip saç diplerime masj yaparak sürüyorum. Bekeltebildigin kadar beklet

Selam soğan suyuna yağ eklemeden yapsak etkili olurmu ben uzaması için değil de dolgunlaşması için uğraşıyorum
 
Selam soğan suyuna yağ eklemeden yapsak etkili olurmu ben uzaması için değil de dolgunlaşması için uğraşıyorum
Canım ben ilk zamanlar sadece soğan suyu kullanıyordum. İçine hiç yağ koymadan. O zamanda uzama sağlamıştım. Muhtemelen etki eder zaten sogandaki kükürt tek başına çok etkili saç için.
 
X