Salonum :)

Ankara evlerinin camlarina benziyor :) niyeyse öyle hissettim :) Güle güle oturun, cok güzel döşenmiş
 
Klasik ve modern çok beyendim.güle güle kullanın :)
 

Tabi ki Ankarada sitelerde Eve mobilya isimli bir firmadan aldim evimin tum mobilyalarini. Acikcasi ben cok fazla problem yasadim bu firmayla mobilyalarimi ne kadar begenmis olsamda. Sizin de zorluk cekmenizi istemem tabi karar sizin simdiden mutluluklar :)
 
çekten çok güzel sıcacık ve huzurlu hani insanın işten gelince kendini rahat ve hzurlu hissediceği bir salon olmuş mobilya mağazası gibi duran soğuk salonlardan çok uzak.
Koltuklar özelliklede çok şık nerden almıştınız
 
Bayıldım gerçekten çok hoş bir salon özellikle koltuklarınız çok güzel.
 
Ne guzel seyler soylemissiniz cok tesekkur ederim :) Ankara sitelerde eve mobilyadan aldim
 
orta sehpanızı nereden aldınız söylerseniz çok sevinirim çok hoşuma gitti
 
`