Salonum :)

ilk defa bu kelimeyi kullanacağım: bayıldım:)
 
ben de çook beğendim. iyi günlerde oturun. lacivert- krem-ceviz temasını evde en aızndan bir oda için hep istedim ama olmadı. keşke olsaymış. harika görünüyor, zevkine bayıldım. diğer odalarını da feci merak ettim.
 
Harika hayallerime yakın bir ev, mutlulukla oturun
 
bende çok beğendim.. huzurla oturun inşallah.. hatta ben diğer odalarıda merak ettim :)
 
çok şık bayıldım gerçekten. güle güle oturun.
o ışıklı ağar gibi bir şey var ya onu nereden aldınız acaba
 
Cok teşekkür ederim güzel yorumunuz için inşallah en kısa surede odaların fotoğraflarını çekip yüklemek istiyorum bende
 
Merhaba yastıkları mobilyalarımı aldığım firmadaki kumaşlardan seçmiştim Ankara sitelerde Eve Mobilya :)
 
`