- Katılım
- 9 Eylül 2025
- Mesajlar
- 113
- Emoji Skoru
- 289
- Puanlar
- 18
Kızlar kısa tutmaya çalışayım.
2 yıl önce anneme gelir olsun diye 1+1 ev aldık evde avuçta ne varsa toplayıp. Ev alınırken kiracı vardı oturmaya devam eden. 1 yıl oturdu ayrıldı. O zamandır ev boş, yeni kiracı bulamadık.
Az önce evi satın aldığımız kişiler bizi arıyor. 3.500 TL su borcu gelmiş bize, biz evi size sattık ödeyin diyor. Kiracının üstüne değil miydi su diye soruyorum. Yok bizim üstümüzde kayıtlıydı öyle kullandılar diyor.
Neden dedim evi satınca aboneliğinizi kapattırmadınız? Kiracıya devretmediniz?
Öğrenciler diye tolerans gösterdik diyor.
Sizin gösterdiğiniz toleransı biz ödemek zorunda değiliz ki dedim. Evi satalı 2 yıl olmuş, yeni mi aklınıza geldi anlamıyorum. Evin olduğu şehirde abonelik sistemi farklı. Kartla su yükleniyor. Kartta ki su bitince gidip para yüklüyorsun. Bu sebeple biz borç vs olacağını düşünmemiştik kiracı çıkarken. Zaten onun üstüne kayıtlı sanıyorduk.
Eski ev sahibi bizi Allaha havale ettiğini söyleyip bağırıp kapadı telefonu.
Sonradan da üzüldüm, acaba gerçekten bizim mi ödememiz gerekir kanunen ev bizim diye bilmiyorum ama bana kendi sorumsuzluklarının cezasını ödetmeye çalışıyorlar gibi geldi. Doğrusu nedir bunun?
2 yıl önce anneme gelir olsun diye 1+1 ev aldık evde avuçta ne varsa toplayıp. Ev alınırken kiracı vardı oturmaya devam eden. 1 yıl oturdu ayrıldı. O zamandır ev boş, yeni kiracı bulamadık.
Az önce evi satın aldığımız kişiler bizi arıyor. 3.500 TL su borcu gelmiş bize, biz evi size sattık ödeyin diyor. Kiracının üstüne değil miydi su diye soruyorum. Yok bizim üstümüzde kayıtlıydı öyle kullandılar diyor.
Neden dedim evi satınca aboneliğinizi kapattırmadınız? Kiracıya devretmediniz?
Öğrenciler diye tolerans gösterdik diyor.
Sizin gösterdiğiniz toleransı biz ödemek zorunda değiliz ki dedim. Evi satalı 2 yıl olmuş, yeni mi aklınıza geldi anlamıyorum. Evin olduğu şehirde abonelik sistemi farklı. Kartla su yükleniyor. Kartta ki su bitince gidip para yüklüyorsun. Bu sebeple biz borç vs olacağını düşünmemiştik kiracı çıkarken. Zaten onun üstüne kayıtlı sanıyorduk.
Eski ev sahibi bizi Allaha havale ettiğini söyleyip bağırıp kapadı telefonu.
Sonradan da üzüldüm, acaba gerçekten bizim mi ödememiz gerekir kanunen ev bizim diye bilmiyorum ama bana kendi sorumsuzluklarının cezasını ödetmeye çalışıyorlar gibi geldi. Doğrusu nedir bunun?