- Katılım
- 25 Aralık 2020
- Mesajlar
- 7.684
- Emoji Skoru
- 27.472
- Puanlar
- 548
- Yaş
- 42
bakın durumu "biliyorlar" en azındanAma bilerek kapatmadik iyilik olsun diye demişler. Biliyorlar mis durumu yani.
bu kişiler ise evi almış, sormamış bile fatura kimin üzerinde, ne ödeniyor.
alım-satan yapan kişilerde belli bir basiret beklenir, sadece satandan değil yani alandan da beklenir ki aldığım şeyin neresinde ne var diye bir bakar. abonelikler de buna dahil.
ayrıca dediğim gibi kartlı sistemde gelen toplu bir borç kullanımdan doğan borç olamaz.