Siz susar mıydınız

Patilimm

Popüler Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
Katılım
20 Şubat 2020
Mesajlar
1.325
Emoji Skoru
842
Puanlar
123
Herkesin bayramı mübarek olsun kızlar. Biraz saçma komu ama takıldı kafama. Eltimle konuşmuyoruz ufacık bi sürtünme tartışma olmadi aramızda hatta kavga edecek kadar yada birbirimizi yanlış anlayacak kadar bi yakın ıletisim bile olmadi bugüne kadar.Ilk evlendiginde cok yakınlık kurmaya çalıştım baktım olmadi bende kemdimi geri cektim. Olay bu değil. Bi oğlum var çok sosyal sıcak bir cocuk ama babannesinde yengesi varken asla odaya girmek istemiyor bu duruma çok sasiriyorum çünkü bi yerde yemek yerken yan masadaki ınsanlarla bile ıletisim kuran bi cocuk. Desem ki çocuğun yanında onun hakkında olumsuz konuşup çocuğu etkilemiş olabilir miyim mümkün degil cocuklari böyle şeylere karistirmaya karsiyim. Cok uzattım bu sabah kahvaltıya gittik salona kahvaltıya asla gelmek istemedi oğlum yengesi var diye onu ıkma etmeye calistim gelmedi o sırada eltim kurduğu cümleye tam net hatırlamıyorum imali şekilde ben varimya gelmiyor tarzi cümle kurdu. Cevap vermedim çünkü benimle asla konuşmuyor oğlumla da oyle. Ama neden sustum bi kac laf sokma çabası olam cümlede sezdim belkide yenildim bilemiyorum. Örnek veriyim mesela ben cay servisi yapıyorum o bulaşık yıkıyor kv benden bu kadar herkes kendi bulasigini yıkasın gibi bi sej dedi. Bu arada misafir için servis bulaşık ve.Hic cvp vermem ama cocukla olan kısıma 'çocukların bi tebessüm göremediği insanlardan çekinmesi ayni ortamda olmak istememesi çok doğal ' demediğim için pişmanım.
 
E çocuk o olduğu için girmiyomuş. O da ben varım ya gelmiyo demis? Ee olanı söylemiş. Karşılıklı umursamamamaya devam. Tatsızlığa gerek yok. Oğlan kaç yaşında?
Ama o anki ses tonundan anlarsınızya hani nasil söylendigini öyle. 6 yasında hiçbir seye cvp vermem ama böyle alttan laf sokmalar benim sessiz kalmam diger türlüsünü kendime yakistirmiyorum ama sanki kendimi ezdirdigimi düşünüyorum sessiz kalarak
 
Hiç muhatap olmayın çünkü çocuklar hisseder oğlunuz ondan uzak rahatsa gitmesin yanına bakın mesela ben çocuğum bir yerde rahat etmezde huzursuz olursa kalkıyorum sizin orda kalkma imkanınız yokmuş anlıyorum ama zafen bayramdan bayrama olan bir durum boşverin çocuk huzursuz olmasın
 
Bence umursanacak bir durum yok.
 
Nadir denk geliyoruz zaten ama cvp vermemek kendimi ezdırmıs gibi hissettirdi bana
 
Nadir denk geliyoruz zaten ama cvp vermemek kendimi ezdırmıs gibi hissettirdi bana
Bence öyle hissetmeyin niye biliyor musunuz böyle insanlara cevap vermek aslında onlara ödül çünkü cevap vermek onları görüp saydığımız anlamına gelir şahsen ben görmezden gelmeyi daha doğru buluyorum
 
Oğlunuz kaç yaşında? Yanında yapılan olumsuz yorumlardan dolayı yengeden çekiniyor olabilir mi
Yenge imalı konuşmuş o ayrı
 
Cok haklısınız böyle durumlarda herkes kendi fıtratına yakışanı yapar diyorum ama onların bu sessizligin sebebini anlayacağını düşünmüyorum o yüzden acaba herkese kendi üslubuyla mi cvp vermeli diye sorguluyorum. Doğru olan bu degil tabi. Kendimi Karsi tarafın yerine koyuyorum konuşmasak etmesek bile çocuğuna bu sekılde asla davranmam biliyorum bi çocuğun benim olduğum odaya gelmemesi benden çekinmesi beni ciddi üzer bütün işi gücü birakir o çocuğun ic dünyasına girmek isterim kadin bunu bilmesine rağmen olur mu öyle şey benden utanmana gerek yok vs deyip bi sıcaklık göstereceğne buz gibi devam ediyor cok ilginc yaşanılan hic bi kavga ki yaşanmadı bi cocuga cephe aldırmaz bana
 
Oğlunuz kaç yaşında? Yanında yapılan olumsuz yorumlardan dolayı yengeden çekiniyor olabilir mi
Yenge imalı konuşmuş o ayrı
6 yas dedimya esimle bile oğlumun yanında x şöyle böyle tarzında komusmam onun içine böyle kötülük tohumu eklemek istemem ama kesinlikle ayni odaya girmiyor
 
Çocuğa belki ters bakış falan attıysa çocuk onu unutmaz. Benim bir tanıdığım eve gelen misafir çocukları yaramazlık yapınca yaknız yakalayıp ters ters bakıp parmak salladığını söylemişti. Bence bir araya gelmeyin bu kişiyle.
 
Evine gitme onun gelmesi söz konusu deigl kv de arada denk geliniyor onu bile istemiyorum oyle huzursuz bi ortam oluyor ki
 
Çocuklar kendini sevmeyeni hissediyor bence. O yüzden yaklaşmıyor kadına. O da bunun farkında. Laf soksanız nolacak. Ciddiye aldığını muhatap kabul etmiş olursun sadece
 
Evine gitme onun gelmesi söz konusu deigl kv de arada denk geliniyor onu bile istemiyorum oyle huzursuz bi ortam oluyor ki
Ben de istemem böyle bir kadınla denk gelmeyi o varsa gitmezdim ya da o gelirse kalkardım çocuğumdan önemli değil
 
Çocuklar kendini sevmeyeni hissediyor bence. O yüzden yaklaşmıyor kadına. O da bunun farkında. Laf soksanız nolacak. Ciddiye aldığını muhatap kabul etmiş olursun sadece
Orası öyle peki size yöneldigini hissettiğiniz cümlelere karsılık vermemek doğru mu o kısım bende tam oturmuyor
 
Ben de istemem böyle bir kadınla denk gelmeyi o varsa gitmezdim ya da o gelirse kalkardım çocuğumdan önemli değil
Düğün sonrası yemeğe davet etmiştim masada servisine çiçek koymuştuk oğlumla yengene sürpriz yapalım demiştim oğlum da sevinmişti. Bu kadar detay düşünüp böyle tepki alınca bi güzel icini dök agzinin patımı ver için rahatlasin diyorum ama kendimi o duruma sokmak istemiyorum.
 
Sizin duygularınızı çocuk hissetmiş
Konuşmanıza gerek yok
Çocuklar özellikle annelerinin duygularını anlar
Neyse canım olan olmuş kendinizi bilemeyin
Ben susarmıydım bilmiyorum
 
Allah allah derdi ne ki bu kişinin ?
 
Skime takmazdım takmam böyle şeyleri de.

Çocuğu sakın yalnız bırakma elti varken
 
`