• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Siz susar mıydınız

Allah allah derdi ne ki bu kişinin ?
Hic anlamadim kendimi de sorguladım ciddi anlamda hatta hatali olmayi bile istedim çünkü iyi niyet gösterip karsiligini bulamamak cok kırıcı. En basa bakıyorum nişanlı daha beni tanımıyor düzgün sosyal medya ekledim sildi. Düğün günü gelin odasına gittim bir şeye ihtiyacın var mi dedim 'of burası cok kalabalık oldu ya ' dedi .tabi bana degil direk ortaya. E ben de sessiz kalmaktan sıkıldım bugün ciddi anlamda dolup patlamaktan korkuyorum
 
Orası öyle peki size yöneldigini hissettiğiniz cümlelere karsılık vermemek doğru mu o kısım bende tam oturmuyor
Hayatımın kalanında asla muhatap olmayacaksam geri laf sokmaya uğraşmam. Ama mecbur bi araya gelip konuşacağım biriyse cevap veririm. Yani ilişkiye bağlı.
 
Ama o anki ses tonundan anlarsınızya hani nasil söylendigini öyle. 6 yasında hiçbir seye cvp vermem ama böyle alttan laf sokmalar benim sessiz kalmam diger türlüsünü kendime yakistirmiyorum ama sanki kendimi ezdirdigimi düşünüyorum sessiz kalarak
Sessiz kalarak aslında umursamadiginizi göstermiş oldunuz.Ciddiye alıp cvp vermeye değmez
 
Valla o size değer vermiyor ki sizde ona böylece tartışma bile olmuyor mecburi durumlar hariç biraraya gelmiyorsunuz anladığım kadarıyla size nort olduğuna göre cocugada öyle olması gayet normal açıkçası insan mesafe koyduğu kişinin cocugunuda sevmez demem sevmek çok idaali bir cümle takmaz görmez yani sizde bence onu dedi bunu dedi duymayın bence ikinizinde iyiliği için mesafeyi iyice açın bencede herkes kendi bulaşığını yıkasın kayinvalidenizin evine ayrı ayrı gitseniz sadece sizin eşlerimiz görüşse sorun olmaz aranız baya kötü bu arada soğuk savaş gibi bence hiç lafını etmeyin mecbur değil çocuğunuzla yada sizle anlaşmaya sizde öyle.Birde kusura bakmayın bu takmayan halinizmi ?
 
Hayatımın kalanında asla muhatap olmayacaksam geri laf sokmaya uğraşmam. Ama mecbur bi araya gelip konuşacağım biriyse cevap veririm. Yani ilişkiye bağlı.
Muhatap olmayacağımda denk geliniyor iste
 
Hic anlamadim kendimi de sorguladım ciddi anlamda hatta hatali olmayi bile istedim çünkü iyi niyet gösterip karsiligini bulamamak cok kırıcı. En basa bakıyorum nişanlı daha beni tanımıyor düzgün sosyal medya ekledim sildi. Düğün günü gelin odasına gittim bir şeye ihtiyacın var mi dedim 'of burası cok kalabalık oldu ya ' dedi .tabi bana degil direk ortaya. E ben de sessiz kalmaktan sıkıldım bugün ciddi anlamda dolup patlamaktan korkuyorum
Bütün bunlara rağmen düğün sonrası yemeğe davet ettiniz ,peki onlar sizi davet etti mi evlerine yemeğe? Bir de eşiyle aranız nasıl acaba o mu yengemle iyi olma vs diye doldurmuş olabilir mi?
 
Valla o size değer vermiyor ki sizde ona böylece tartışma bile olmuyor mecburi durumlar hariç biraraya gelmiyorsunuz anladığım kadarıyla size nort olduğuna göre cocugada öyle olması gayet normal açıkçası insan mesafe koyduğu kişinin cocugunuda sevmez demem sevmek çok idaali bir cümle takmaz görmez yani sizde bence onu dedi bunu dedi duymayın bence ikinizinde iyiliği için mesafeyi iyice açın bencede herkes kendi bulaşığını yıkasın kayinvalidenizin evine ayrı ayrı gitseniz sadece sizin eşlerimiz görüşse sorun olmaz aranız baya kötü bu arada soğuk savaş gibi bence hiç lafını etmeyin mecbur değil çocuğunuzla yada sizle anlaşmaya sizde öyle.Birde kusura bakmayın bu takmayan halinizmi ?
Annesiyle ne yasarsam yasayayim bi çocuğa soğuk olmam. Yagla balla demiyorum zaten sokakta bi cocuk görünce bile tebessüm ediyoruz değil mi? Eltimle ne sorunum olursa olsun cocugu varsa bi tebessüm bi güler yüz cok görmem.
 
Bütün bunlara rağmen düğün sonrası yemeğe davet ettiniz ,peki onlar sizi davet etti mi evlerine yemeğe? Bir de eşiyle aranız nasıl acaba o mu yengemle iyi olma vs diye doldurmuş olabilir mi?
O da benimle konuşmuyor yani eskiden konuşuyordu suan konuşmuyor o bile bugun bayram demi yeğeninin bi basini okşamadi
 
Annesiyle ne yasarsam yasayayim bi çocuğa soğuk olmam. Yagla balla demiyorum zaten sokakta bi cocuk görünce bile tebessüm ediyoruz değil mi? Eltimle ne sorunum olursa olsun cocugu varsa bi tebessüm bi güler yüz cok görmem.
O sizin fikriniz yada sizin davranış tarzınız her insan böyle bakmak zorunda degilki bu sizin doğrunuz ve sizin gibi düşünen kişilerin doğrusu elti gibi düşünen insanlarda var bu hayatta ben tarafsız yazdım benim fikrim onun düşüncesi bu şekilde kimine göre olması gerekenler dogrudur kimine göre yanlıştır .Sonuç değişmez mecbur değil noktasına varır.
 
O da benimle konuşmuyor yani eskiden konuşuyordu suan konuşmuyor o bile bugun bayram demi yeğeninin bi basini okşamadi
Hmm o zaman başka bir durum var o da birden bu şekilde davranmaya başladıysa
 
Bütün bunlara rağmen düğün sonrası yemeğe davet ettiniz ,peki onlar sizi davet etti mi evlerine yemeğe? Bir de eşiyle aranız nasıl acaba o mu yengemle iyi olma vs diye doldurmuş olabilir mi?

O sizin fikriniz yada sizin davranış tarzınız her insan böyle bakmak zorunda degilki bu sizin doğrunuz ve sizin gibi düşünen kişilerin doğrusu elti gibi düşünen insanlarda var bu hayatta ben tarafsız yazdım benim fikrim onun düşüncesi bu şekilde kimine göre olması gerekenler dogrudur kimine göre yanlıştır .Sonuç değişmez mecbur değil noktasına varır.
Baska bi konu olsa tabi öyle ama yani bu konuda doğru olan bu bence 6 yasindakı bi cocuga buz olmayı bana hiçbir açıklama mantıklı kılmıyor
 
Hmm o zaman başka bir durum var o da birden bu şekilde davranmaya başladıysa
Desemki farketmeden kirdim yanlıs anlaşılma oldu ama hem öyle samimiyet olmadi hic hemde daha düzgün günü kurduğu cümleye yazdım o zaman ne yaşanmis olabilir ki beni Bi nisam da bi düğünde gördün
 
Benim kendi fikrim de şu çocukları ve bebekleri çok sevmeme rağmen bebekleri geç her çocuk da tebessüm ettirmiyor illallah dedirteni de yokmu var çocuğumuzun çok şirin olduğu biz annelerin fikri elbette bize göre öyle fakat dışardaki insanlar içinde başım şişti yads bir sussa yada annesi alsa yanına cagirsa offf diyeni yokmu .Elbette var .Çocuk sevmek demekte her çocuğa bayılmak değil ki.Bu arada sizin çocuğu kastetmiyorum muhakkak şirindir dışa dönüktür vs sizinle konuşmayan elti onunlada bağ kurmaz takmayın yani bence
 
Benim kendi fikrim de şu çocukları ve bebekleri çok sevmeme rağmen bebekleri geç her çocuk da tebessüm ettirmiyor illallah dedirteni de yokmu var çocuğumuzun çok şirin olduğu biz annelerin fikri elbette bize göre öyle fakat dışardaki insanlar içinde başım şişti yads bir sussa yada annesi alsa yanına cagirsa offf diyeni yokmu .Elbette var .Çocuk sevmek demekte her çocuğa bayılmak değil ki.Bu arada sizin çocuğu kastetmiyorum muhakkak şirindir dışa dönüktür vs sizinle konuşmayan elti onunlada bağ kurmaz takmayın yani bence
Haklısınız ama dediğim gibi benim oğlum o kadar sıcak bir çocuk ki yani kendini sevdirmenin bir yolunu buluyor tabi benim görüşüm bu ha tam terside olsa ufacık savunmasız bi cana bi gülmeyi cok görmemeli kimse öp kokla demiyoruz zaten .Takıldığım cocuga böyle davranması degil kurduğu cümlelere benim cvp vermemem.
 
Haklısınız ama dediğim gibi benim oğlum o kadar sıcak bir çocuk ki yani kendini sevdirmenin bir yolunu buluyor tabi benim görüşüm bu ha tam terside olsa ufacık savunmasız bi cana bi gülmeyi cok görmemeli kimse öp kokla demiyoruz zaten .Takıldığım cocuga böyle davranması degil kurduğu cümlelere benim cvp vermemem.
İyi yapmışsınız cevap vermeyin zaten kendi kendine konuşup kurulup sussun deli eder insanı bu .Deli eder karşıdaki seni kaale almıyor .Bu susturulmak yada cevap bulamamak değil yok saymak .Bundan etkili bir cevap yok aslında.Bunu bilinçli yada bilinçsiz yaptiniz şimdi devam edin takmayı bırakın.Neden niçin üstünde düşünmeyin öyle işte
 
İyi yapmışsınız cevap vermeyin zaten kendi kendine konuşup kurulup sussun deli eder insanı bu .Deli eder karşıdaki seni kaale almıyor .Bu susturulmak yada cevap bulamamak değil yok saymak .Bundan etkili bir cevap yok aslında.Bunu bilinçli yada bilinçsiz yaptiniz şimdi devam edin takmayı bırakın.Neden niçin üstünde düşünmeyin öyle işte
Tam sizin düşüncenizdeyim ama bazen karşıdakiyle ayni dilden konuşmak mi mantıklı diye düşünmüyorda değilim. Teşekkür ederim yorumunuz için iyi bayramlar
 
Herkesin bayramı mübarek olsun kızlar. Biraz saçma komu ama takıldı kafama. Eltimle konuşmuyoruz ufacık bi sürtünme tartışma olmadi aramızda hatta kavga edecek kadar yada birbirimizi yanlış anlayacak kadar bi yakın ıletisim bile olmadi bugüne kadar.Ilk evlendiginde cok yakınlık kurmaya çalıştım baktım olmadi bende kemdimi geri cektim. Olay bu değil. Bi oğlum var çok sosyal sıcak bir cocuk ama babannesinde yengesi varken asla odaya girmek istemiyor bu duruma çok sasiriyorum çünkü bi yerde yemek yerken yan masadaki ınsanlarla bile ıletisim kuran bi cocuk. Desem ki çocuğun yanında onun hakkında olumsuz konuşup çocuğu etkilemiş olabilir miyim mümkün degil cocuklari böyle şeylere karistirmaya karsiyim. Cok uzattım bu sabah kahvaltıya gittik salona kahvaltıya asla gelmek istemedi oğlum yengesi var diye onu ıkma etmeye calistim gelmedi o sırada eltim kurduğu cümleye tam net hatırlamıyorum imali şekilde ben varimya gelmiyor tarzi cümle kurdu. Cevap vermedim çünkü benimle asla konuşmuyor oğlumla da oyle. Ama neden sustum bi kac laf sokma çabası olam cümlede sezdim belkide yenildim bilemiyorum. Örnek veriyim mesela ben cay servisi yapıyorum o bulaşık yıkıyor kv benden bu kadar herkes kendi bulasigini yıkasın gibi bi sej dedi. Bu arada misafir için servis bulaşık ve.Hic cvp vermem ama cocukla olan kısıma 'çocukların bi tebessüm göremediği insanlardan çekinmesi ayni ortamda olmak istememesi çok doğal ' demediğim için pişmanım.
Çocuğun içeriye girmek istememesi bana çok garip geldi açıkçası normalde çocuklar cevap vermeyene takmazlar çocuğa laf soksan da anlamaz bence. 6 yaşında o kadar da ya da tepki verir sinir etmeye çalışır şımarır kudurur hiç yanlarına gitmek istememesi acaba kenara çekip bir şeyler mi söyledi oğlunuza. Çünkü çok sosyal bir çocuk olduğunu söylüyorsunuz hiç konuşmasa eltinizin dikkatini çekmeye çalışır. Şirinlik yapmaya çalışır yani bildiğiniz çocuk eltinizden kaçıyor. Kayınvalidenizde hiç tepki yok eltinizden yana eltiniz hiç iletişim kurmuyor sizinle. Hiç normal gelmedi çok gariplikler var. İyiki kırk yılda bir görüşüyorsunuz boşverin gitsin diyicem. Bu eşin ailesi işleri çok sıkıntı Allah yardımcınız olsun. Siz keşke eltiniz ben varım ya ondan girmek istemiyor diyince evet neden sen varsın diye girmek istemiyor anlamadım deseydiniz imalı bir şekilde.
 
Back
X