Çocuğun içeriye girmek istememesi bana çok garip geldi açıkçası normalde çocuklar cevap vermeyene takmazlar çocuğa laf soksan da anlamaz bence. 6 yaşında o kadar da ya da tepki verir sinir etmeye çalışır şımarır kudurur hiç yanlarına gitmek istememesi acaba kenara çekip bir şeyler mi söyledi oğlunuza. Çünkü çok sosyal bir çocuk olduğunu söylüyorsunuz hiç konuşmasa eltinizin dikkatini çekmeye çalışır. Şirinlik yapmaya çalışır yani bildiğiniz çocuk eltinizden kaçıyor. Kayınvalidenizde hiç tepki yok eltinizden yana eltiniz hiç iletişim kurmuyor sizinle. Hiç normal gelmedi çok gariplikler var. İyiki kırk yılda bir görüşüyorsunuz boşverin gitsin diyicem. Bu eşin ailesi işleri çok sıkıntı Allah yardımcınız olsun. Siz keşke eltiniz ben varım ya ondan girmek istemiyor diyince evet neden sen varsın diye girmek istemiyor anlamadım deseydiniz imalı bir şekilde.