• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Siz susar mıydınız

Çocuğun içeriye girmek istememesi bana çok garip geldi açıkçası normalde çocuklar cevap vermeyene takmazlar çocuğa laf soksan da anlamaz bence. 6 yaşında o kadar da ya da tepki verir sinir etmeye çalışır şımarır kudurur hiç yanlarına gitmek istememesi acaba kenara çekip bir şeyler mi söyledi oğlunuza. Çünkü çok sosyal bir çocuk olduğunu söylüyorsunuz hiç konuşmasa eltinizin dikkatini çekmeye çalışır. Şirinlik yapmaya çalışır yani bildiğiniz çocuk eltinizden kaçıyor. Kayınvalidenizde hiç tepki yok eltinizden yana eltiniz hiç iletişim kurmuyor sizinle. Hiç normal gelmedi çok gariplikler var. İyiki kırk yılda bir görüşüyorsunuz boşverin gitsin diyicem. Bu eşin ailesi işleri çok sıkıntı Allah yardımcınız olsun. Siz keşke eltiniz ben varım ya ondan girmek istemiyor diyince evet neden sen varsın diye girmek istemiyor anlamadım deseydiniz imalı bir şekilde.
Keşke deseydim o kısma cok takıldım yada çocuklar hisseder tarzi bisi cümle kursaydın
 
O da benimle konuşmuyor yani eskiden konuşuyordu suan konuşmuyor o bile bugun bayram demi yeğeninin bi basini okşamadi
Önceden nasıldı ki aranız amca yeğeniyle bile konuşmuyor bayramda hem de 6 yaşında yani çocuk eşinize söylemediniz mi bu durumu bence siz farkında değilsiniz bir şeyler olmuş yoksa hem eşinizin kardeşi hem gelin size ve çocuğunuza niyeböyle davransınki anlatmadığınız bir şeyler var
 
Tam sizin düşüncenizdeyim ama bazen karşıdakiyle ayni dilden konuşmak mi mantıklı diye düşünmüyorda değilim. Teşekkür ederim yorumunuz için iyi bayramlar
Sizede iyi bayramlar bazen evet fakat bu konuda onu deli etmek istiyorsaniz sessizlik cevap vermemek suratda asmamak full yok saymak
 
Önceden nasıldı ki aranız amca yeğeniyle bile konuşmuyor bayramda hem de 6 yaşında yani çocuk eşinize söylemediniz mi bu durumu bence siz farkında değilsiniz bir şeyler olmuş yoksa hem eşinizin kardeşi hem gelin size ve çocuğunuza niyeböyle davransınki anlatmadığınız bir şeyler var
Diyorumya bi senede yarım saat sohbet etmemisizdir ne gecebilir ki arada.Yada sadece nisanda gördüğüm bi insana ne yaomıs olabilirim ki dügün de gelin odasına gidince bi ihtiyacın var mi dediğimde of cok kalabalık oldu ya burası desin.
 
Önceden nasıldı ki aranız amca yeğeniyle bile konuşmuyor bayramda hem de 6 yaşında yani çocuk eşinize söylemediniz mi bu durumu bence siz farkında değilsiniz bir şeyler olmuş yoksa hem eşinizin kardeşi hem gelin size ve çocuğunuza niyeböyle davransınki anlatmadığınız bir şeyler var

Ailede neden herkes birbirine küs peki çok garip bir ortam var.
Bence kardes eltiden etkileniyor olabilir. Öyle olmasa mesela esimle bile bayramlasmamis kardesi kaldiki esim onlara karsi son derece ılımlı.
 
Bence kardes eltiden etkileniyor olabilir. Öyle olmasa mesela esimle bile bayramlasmamis kardesi kaldiki esim onlara karsi son derece ılımlı.
Ohoo sizin anlatmadığınız kesinlikle çok şey var. Kardeşi bile bayramlaşmamış diyorsunuz arada yaşanılanları anlatmıyorsunuz böyle olunca da akla haksız olduğunuz geliyor
 
Ohoo sizin anlatmadığınız kesinlikle çok şey var. Kardeşi bile bayramlaşmamış diyorsunuz arada yaşanılanları anlatmıyorsunuz böyle olunca da akla haksız olduğunuz geliyor
Burda tanımadığım insanlara neden eksik konu açıp kendimi hakli çıkarmak isteyeyim? Birde kesinlikle diyorsunuz ilginc.Disardan bakınca kesinlikle bir sey yaşanmis ki böyle tepki almissiniz gibi gözüküyor olabilir hadi beni geçtim kardeşiyle esim ne yaşamış olabilir ki bayramda bi bayramlasma olmasın birbirlerini görmezler bile çok ne kavga ne gürültü
 
Burda tanımadığım insanlara neden eksik konu açıp kendimi hakli çıkarmak isteyeyim? Birde kesinlikle diyorsunuz ilginc.Disardan bakınca kesinlikle bir sey yaşanmis ki böyle tepki almissiniz gibi gözüküyor olabilir hadi beni geçtim kardeşiyle esim ne yaşamış olabilir ki bayramda bi bayramlasma olmasın birbirlerini görmezler bile çok ne kavga ne gürültü
Çünkü çok fazla tutarsızlık var nerden tutsan elinde kalıyor konu. Aranızda en ufak tsrtışma yok(yersen) ama kimse kimseyle konuşmuyor bayramlaşmıyor? Abi çekip kardeşini demiyor ki kardeşim hayırdır benimle/bizimle bayralşamıyorsun ne oldu bir sorun mu var diye sormuyor? Ya da anne oğullarına aranızda ne sorun var siz niye konuşmuyorsunuz hadi bayramlaşın vs demiyor?????????
 
Çünkü çok fazla tutarsızlık var nerden tutsan elinde kalıyor konu. Aranızda en ufak tsrtışma yok(yersen) ama kimse kimseyle konuşmuyor bayramlaşmıyor? Abi çekip kardeşini demiyor ki kardeşim hayırdır benimle/bizimle bayralşamıyorsun ne oldu bir sorun mu var diye sormuyor? Ya da anne oğullarına aranızda ne sorun var siz niye konuşmuyorsunuz hadi bayramlaşın vs demiyor?????????
Bunların sorulmadigini nerden biliyorsunuz? Bi eltinin eltisini sevmemesi icin bi sebep olmasinada gerek yok onu anlamis olduk. Yani sizi sevmemesi icin elti olmamiz yeterli bunu duymuştum eskilerden çok haklıymış.
 
Bence sizi sevmedi yada ısınamadı ee normal olarak çocuguda tepki vermiyor ama sanki elti kişisi senden bşy gördüde mi söylemiyor yoksa durduk yere kimse kimseye neden laf söylesin ve buz gibi olsun tuhaf
 
Bence sizi sevmedi yada ısınamadı ee normal olarak çocuguda tepki vermiyor ama sanki elti kişisi senden bşy gördüde mi söylemiyor yoksa durduk yere kimse kimseye neden laf söylesin ve buz gibi olsun tuhaf
Ama yukarıda yazdım beni sadece nisanda gördü sonra düğünde yardim ister misin diye odasına gittigimde burası çok kalabalık oldu dedi ama beni tanımıyorsun kı bu tutum normal mi yukarıda biri kesinlikle bise yasammis anlatmiyorsun tarzı yazmısya tanımadığım sadece Bi kere nisanda gördüğüm birine ne yapmış olabilirim cok mantıksız
 
Ama yukarıda yazdım beni sadece nisanda gördü sonra düğünde yardim ister misin diye odasına gittigimde burası çok kalabalık oldu dedi ama beni tanımıyorsun kı bu tutum normal mi yukarıda biri kesinlikle bise yasammis anlatmiyorsun tarzı yazmısya tanımadığım sadece Bi kere nisanda gördüğüm birine ne yapmış olabilirim cok mantıksız
Belkide seni kıskanıyordur içten içe zaten hangi eltinin birbirini sevdigi gördün nadirdir bence bende gram sevmem ama lafı sözü çok mesela eltimin o yüzden uzak dururum yani sen bşy yapmadan bile adı üstünde el tiii yani el 😀bşy yapmana gerek yok sende ona o gözle bak ve bir daha susma yoksa dişini geçirecegine inanır
 
6 yas dedimya esimle bile oğlumun yanında x şöyle böyle tarzında komusmam onun içine böyle kötülük tohumu eklemek istemem ama kesinlikle ayni odaya girmiyor
Sen yokken kesin ogluna ters bakti korkuttu var öyle cahiller

Sana en bastan cephe almis ne yap bir daha Asla onla ayni ortama denk gelme bayram sa kacmiyor ikinci günü git kaynanalara o yokken

Hic muhattap olma cirkef sana da bulasir
 
Ama yukarıda yazdım beni sadece nisanda gördü sonra düğünde yardim ister misin diye odasına gittigimde burası çok kalabalık oldu dedi ama beni tanımıyorsun kı bu tutum normal mi yukarıda biri kesinlikle bise yasammis anlatmiyorsun tarzı yazmısya tanımadığım sadece Bi kere nisanda gördüğüm birine ne yapmış olabilirim cok mantıksız
Tatlim ayni cinsten bend e de var

Dügünden sonra ilk defa eltime gittim ben sohbet acmaya calisiyordum o tv sesini aciyor Surat yapiyor

5 ruh hastasi eltim var hepsinin cani laik olduklari yere olsun

O Aslin da bi bakima İyi yapmis sen de bunu bahane et görüsme sartmi ayol sartmi
 
Bunların sorulmadigini nerden biliyorsunuz? Bi eltinin eltisini sevmemesi icin bi sebep olmasinada gerek yok onu anlamis olduk. Yani sizi sevmemesi icin elti olmamiz yeterli bunu duymuştum eskilerden çok haklıymış.
Yazmadığınız için bilmememiz normal. Elti eltiyi sevmez tamam da kardeş kardeşe ne oldu? Birisi sizin söylemediğiniz lafları söylemişsiniz gibi aktarmış olabilir. (kayınvalidelerin uzmanlık alanı) Ya da nişandan beri sizi kıskanmıştır, kendisine düşman görüyordur. Çünkü normal biri bu kadar zaman geçmiş, bu kadın benim hakkımda bunları söylemiş olamaz derdi. Maddi olarak durumlar nasıl, yani ona yapıldı bana yapılmadı ona alındı bana alınmadı denecek şeyler oldu mu?

Ben çocuğumun etkileneceği kötü muamele göreceği bir ortama girmem, kimsenin hatırını da dikkate almam. Ya planlanır, biz onlar orada yokken eş ailesinin evine gideriz ya da eş ailesi bize gelir. Bayrammış seyranmış umurumda olmaz. Durumu bile bile niye gidiyorsunuz? 6 yaşındaki çocuğuma diş bileyen birinin olduğu ortama kimse beni sokamaz. Eşim gitsin halletsin dertleri sorunları neymiş. Bana ne elin kadınından triplerinden terbiyesizliklerinden.
 
Desemki farketmeden kirdim yanlıs anlaşılma oldu ama hem öyle samimiyet olmadi hic hemde daha düzgün günü kurduğu cümleye yazdım o zaman ne yaşanmis olabilir ki beni Bi nisam da bi düğünde gördün
olayları gerçek hali ile anlatmıyorsunuz.. ama eski konular görünüyor farkındasınız değil mi? Gerçek hayat da tam olarak böyle. Siz haklısınız ya da haksızsınız demiyorum ama sonuçta olan olayları " kendi algılanmasını istediğiniz şekilde " algılıyor ve insanlara böyle sunmaya çalışıyor olsanız da konunun tarafları olayın tam olarak aslını görüyor , yaşıyor ve hissediyor.
 
Bı konu vardı bd
Ama yukarıda yazdım beni sadece nisanda gördü sonra düğünde yardim ister misin diye odasına gittigimde burası çok kalabalık oldu dedi ama beni tanımıyorsun kı bu tutum normal mi yukarıda biri kesinlikle bise yasammis anlatmiyorsun tarzı yazmısya tanımadığım sadece Bi kere nisanda gördüğüm birine ne yapmış olabilirim cok mantıksız
Biliyor musunuz nasıl aynı yerde oturuyoruz diye her komşuyu sevmek görmek aramak zorunda değilsek nasıl aynı yerde çalışıyoruz diye iş dışında suratına bakmak zorunda değilsek nasıl akraba olma tesadüfün de bulundu diye hayat bize onları sinemize sarmiyorsak boşverin akraba akrep diyenlerin sayısı azımsanmayacak hale geldi seçilmiş seçtiğimiz insanları seviyoruz kim ne derse desin ister hoşgörsün ister kınasın böyle gelmiş böyle gider
 
Back
X