• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Siz susar mıydınız

Hayretler içerisinde okudum. Ben dügüne gitme demeden önce olmus olanlar bunlar. Yeni geline alinani neden kıskanayim evet haksızlıklar oldu buna benim tavir almam gerekirdi ona rağmen yakınlasmisim. Burfa cocuga el kaldırmaya bile cesaret eden insanlardan taraf olan birine kendimi acıklamayacagim daha fazla
Çocuğunuza el kaldırma cüretinde bulundularsa , onun da olduğu ortamda hâlâ daha ne işiniz var ki sizin ve çocuğunuzun?
 
Çocuğu olmayalar kötü davranır demedim olayda ki kişi kötü davranmış olabilir dedim. Bayan cahil ölçer.
 
Huzur içinde mi otursunlar insanlar ? O zaman nasıl bayramları zehir olacak ?
Bayramda elti var diye aıle kahvaltisina neden gitmeyeyim? Laf soktuğunu sanan ben olmadigim için huzursuzluk cıkaranda değlim. Konuma yorum yapmazsanız sevinirim.
 
Kari koca bana cok yılışık geldiniz. Kayin elti ikisi agziniza tukurmus her sefer siz AAAAAA diye acmissiniz. Kaynim cocugumu dovmeye calisacak ben dugununde gobek atcam. Kardesim ne olume ne olune diyecek gitcem gobet atcam. Elti laf sokacak adam yerine koymacak yok hediye alip gitcem. İkinizin ezikliginden yuz buluyorlar.

Bu arada ben de cocuga bisey yaptiklarini dusunuyorum. Belki bagirdi belki kulagini cekti annene soyleme dedi. Benim de 7,5 yasinda cocugum var. annesi babasi babanne dede olan ortamda korkup iceri girmemesi cok uç bir durum. En fazla yanina gitmez annesiyle babasiyla oturur.
 
Yılısık
Kari koca bana cok yılışık geldiniz. Kayin elti ikisi agziniza tukurmus her sefer siz AAAAAA diye acmissiniz. Kaynim cocugumu dovmeye calisacak ben dugununde gobek atcam. Kardesim ne olume ne olune diyecek gitcem gobet atcam. Elti laf sokacak adam yerine koymacak yok hediye alip gitcem. İkinizin ezikliginden yuz buluyorlar.

Bu arada ben de cocuga bisey yaptiklarini dusunuyorum. Belki bagirdi belki kulagini cekti annene soyleme dedi. Benim de 7,5 yasinda cocugum var. annesi babasi babanne dede olan ortamda korkup iceri girmemesi cok uç bir durum. En fazla yanina gitmez annesiyle babasiyla oturur.
Yılışık asla değiliz bu olaylardan önceydi benim yakınlık kurmam.ne evine giderim ne barkına. Suan tam o yokmuş gibi davranıyorum ben de.Ama laf sokmalar canim sıkıyo
 
Konu sahibi yorumlar doğrumu siz eltinin düğününe gitmek istememiş ve iki erkek kardeş bu yüzden birbirine girdimi eğer o sekildeyse niye sizin çocuğu sevsin ki kim olsa yüzüne bakmaz ne sizin ne çocuğun ne eşinizin bu yorumlar doğruysa bu şekilde gerçekten haklı haksız bilemem geçmişi de o zaman elti sizinle asla bir arada olmak istemez ki ben düğünüme gelmeyen sorun çıkaran kişiyle ortak bayram diye aynı yerde bile bulunmam .
 
Konu sahibi yorumlar doğrumu siz eltinin düğününe gitmek istememiş ve iki erkek kardeş bu yüzden birbirine girdimi eğer o sekildeyse niye sizin çocuğu sevsin ki kim olsa yüzüne bakmaz ne sizin ne çocuğun ne eşinizin bu yorumlar doğruysa bu şekilde gerçekten haklı haksız bilemem geçmişi de o zaman elti sizinle asla bir arada olmak istemez ki ben düğünüme gelmeyen sorun çıkaran kişiyle ortak bayram diye aynı yerde bile bulunmam .
Sorun cıktıgı için dügüne gitmek istemedim hakli olarak kaldiki etrafımdakiler biz olsak gitmeyiz dediler ona rağmen gittim.
 
Sorun cıktıgı için dügüne gitmek istemedim hakli olarak kaldiki etrafımdakiler biz olsak gitmeyiz dediler ona rağmen gittim.
Bazı yorumlar okudum ondan yazdım çocuğunuza el falan kaldirmalar bunlar doğruysa gerçekten kesinlikle bir araya gelmeyin yani olaylar büyük iki taraflı da fakat çocuğa el kaldırmak falan varsa zaten iyice saçmalık yani affı olmaz.Sizinde çok uzak durmanız lazım.
 
Bazı yorumlar okudum ondan yazdım çocuğunuza el falan kaldirmalar bunlar doğruysa gerçekten kesinlikle bir araya gelmeyin yani olaylar büyük iki taraflı da fakat çocuğa el kaldırmak falan varsa zaten iyice saçmalık yani affı olmaz.Sizinde çok uzak durmanız lazım.
Ben zaten uzagim uzak olmama rağmen laf sokma olayları yaşayınca sinirleniyorum
 
Ben zaten uzagim uzak olmama rağmen laf sokma olayları yaşayınca sinirleniyorum
Çocuğunuza dikkat edin onlar etraftayken gerekirse onu annenize vs bırakıp götürmeyin psikolojisi bozulmasın sevmez uzak durur amenna fakat çocuğu kimse zorbalayamaz o kadar da uzun boylu değil .
 
Çocuğunuza dikkat edin onlar etraftayken gerekirse onu annenize vs bırakıp götürmeyin psikolojisi bozulmasın sevmez uzak durur amenna fakat çocuğu kimse zorbalayamaz o kadar da uzun boylu değil .
Haklısınız o vurma olayıda bı an içeri girmiştim onlar bahcedeydı o an yaramazlık yapmış terbiye etmek için vurmaya yeltenmis ben bunu duyunca ortalığı ayağa kaldırdım bana en cok orda bilendiler gelin hanım senin esin benim çocuğuma vursa sorun etmem dedi. Ben bas kaldırınca geçimsiz oldum
 
Haklısınız o vurma olayıda bı an içeri girmiştim onlar bahcedeydı o an yaramazlık yapmış terbiye etmek için vurmaya yeltenmis ben bunu duyunca ortalığı ayağa kaldırdım bana en cok orda bilendiler gelin hanım senin esin benim çocuğuma vursa sorun etmem dedi. Ben bas kaldırınca geçimsiz oldum
Bunu yazmadinizki konuda okumadım şimdi okudum delimi bunlar kimse bir çocuğa vuramaz öyle savunmasız bir çocuğa hemde iki erkek kocalariniz birbirine girsin kimene dengiyse iki erkek dövüşsün bizene çocuk ne alaka vurmak ne demek siz bu insanlardan uzak durun ya eltide çatlak o ne öyle çocuğuna vurulsa ses etmezmis iyi anne olacak bu kafayla birde.Yolda görsem annesi bir çocuğu dövüyor ihbar ederim karışırım.Kendini savunanayan çocuktan ne hırsınız var hadi psikolojik sorunu olur insanın genede dövmeye canını o şekilde yakmaya kalkamaz.Uzak durun çocuğa dikkat edin
 
İşte böyle zihniyetlere ses çıkarınca otomatikmen geçimsiz oluyorum
Bunu yazmadinizki konuda okumadım şimdi okudum delimi bunlar kimse bir çocuğa vuramaz öyle savunmasız bir çocuğa hemde iki erkek kocalariniz birbirine girsin kimene dengiyse iki erkek dövüşsün bizene çocuk ne alaka vurmak ne demek siz bu insanlardan uzak durun ya eltide çatlak o ne öyle çocuğuna vurulsa ses etmezmis iyi anne olacak bu kafayla birde.Yolda görsem annesi bir çocuğu dövüyor ihbar ederim karışırım.Kendini savunanayan çocuktan ne hırsınız var hadi psikolojik sorunu olur insanın genede dövmeye canını o şekilde yakmaya kalkamaz.Uzak durun çocuğa dikkat edin
 
İşte böyle zihniyetlere ses çıkarınca otomatikmen geçimsiz oluyorum
Dayakla terbiye olmaz sindirilmislik olur dayak cehennemden çıkmadır madem terbiye dayakla oluyor güzel ahlak güzel söz yada davranışla olmuyor falakaya yatırıp ıslak odunla dövelim şu terbiyesi olmayan ve kendine gücü yetmeyen çocuk üzerinde gösteri yapmaya kalkan kişileri uzak durun geçimsiz olun zararı yok
 
Herkesin bayramı mübarek olsun kızlar. Biraz saçma komu ama takıldı kafama. Eltimle konuşmuyoruz ufacık bi sürtünme tartışma olmadi aramızda hatta kavga edecek kadar yada birbirimizi yanlış anlayacak kadar bi yakın ıletisim bile olmadi bugüne kadar.Ilk evlendiginde cok yakınlık kurmaya çalıştım baktım olmadi bende kemdimi geri cektim. Olay bu değil. Bi oğlum var çok sosyal sıcak bir cocuk ama babannesinde yengesi varken asla odaya girmek istemiyor bu duruma çok sasiriyorum çünkü bi yerde yemek yerken yan masadaki ınsanlarla bile ıletisim kuran bi cocuk. Desem ki çocuğun yanında onun hakkında olumsuz konuşup çocuğu etkilemiş olabilir miyim mümkün degil cocuklari böyle şeylere karistirmaya karsiyim. Cok uzattım bu sabah kahvaltıya gittik salona kahvaltıya asla gelmek istemedi oğlum yengesi var diye onu ıkma etmeye calistim gelmedi o sırada eltim kurduğu cümleye tam net hatırlamıyorum imali şekilde ben varimya gelmiyor tarzi cümle kurdu. Cevap vermedim çünkü benimle asla konuşmuyor oğlumla da oyle. Ama neden sustum bi kac laf sokma çabası olam cümlede sezdim belkide yenildim bilemiyorum. Örnek veriyim mesela ben cay servisi yapıyorum o bulaşık yıkıyor kv benden bu kadar herkes kendi bulasigini yıkasın gibi bi sej dedi. Bu arada misafir için servis bulaşık ve.Hic cvp vermem ama cocukla olan kısıma 'çocukların bi tebessüm göremediği insanlardan çekinmesi ayni ortamda olmak istememesi çok doğal ' demediğim için pişmanım.
Negatif enerjisinden olabilir
 
Back
X