• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Siz susar mıydınız

Ayy siz çok yaşayın emi sağolun valla. bir de bana salağa yatması yok mu kaç kez sordum. Elti ve kocası bu sebeblerden konuşmuyor işte bir de saf saf neden böyle davranıyor çocuğuma demiş çocuğuna değil ki sadece eşine de sana da öyle daveanıyor hiç birinizle görüşmek istemiyorlar işte.
Üslüba dikkat ederseniz sevinirim daha nişanlıyken bi sebep yokken kadınlar isteğimi kabul etmedi esim bunu annesine sordu diye kardesi arayıp esime ölüm ölüme dedi evet bunları bir sebep yokken yaptı buna rağmen biz o düğüne gittik. Bu hayatta kendi kendine tiplere giren uzak duran insanlar yok mu yani? Böyle düşünmeniz cok polyannaca. Bu bahsettiğim elti ailede ki çocuklar tek bulup x yengeni cok mu seviyorsun hımmm diye sorgulayan biri.Benle konuşamamak icin sebebi olmasına gerek yok.
 
Çocuklar uygun ve onlara çaktırmadan sorduğunuzda çok iyi bilgi verirler. Cümleleri doğru kullanarak, arka planda başka şey planlayıp görünürde farklı kelimelerle sorup çaktırmazsanız eminim anlatır, o yaş grubunda çocuklar özellikle daha iyi anlatır hatta, çünkü yalan söyleme ve bir şeyleri saklama o yaşlarda ileri yaşlara göre daha düşük. Çocuktan al haberi yaşları tam. Olayın detaylarını siz bildiğiniz için eminim dedim tarzda soruları siz daha rahat sorabilirs iz şu an ben çok detaya hakim olmadığım için örnek veremedim.

Bunun dışında insanlar durup dururken ne kadar eltim önyargısı vs olsa da bu seviye olamazlar, belli ki bir şey var ortada. Kayınbiraderiniz normalde konuşurken artık konuşmuyorsa sizinle hele, daha çok öyle düşündürüyor, bir şey var ya da olmuş dedirtiyor insana. Bence siz bir şey yapmasanız bile kayınvalideniz yapmış olabilir. Kayınvalideler çok severler sözde oğullarının ve gelinlerinin arası “daha iyi olsun(!)” diye çabalarken ara bozmayı. Kayınbirader ve elti de bilenmiştir siz bilmeden size ve eşinize. Eski konulara bakmaya çalıştım biraz ama gözüme batan bir şey olmadı yazdıklarınızda.
Yukarıda biri israrla arada bi sey olmusfa ondan sizle konuşmuyor falan yazmış. Yani cok basit ben hayatımda bir kere nisanda gördüğüm bi insani sosyal medyadan ekledim ve kadin reddetti esimin de sirf bunu annesine sordugu icin kardesi vay efendim sen nasil bunu sorarsın ölün ölüme vs konuştu. Burdan aslında ne olduğu cok belli.Hadi diyelim biz yukarıdaki yazılan yorumdaki gibi Bi şeyler yaptıkta bunlar bize cephe aldi o durumda bile bi amca 6 yaşındaki cocuga bilenir mi?Bi bayramda bile öpmez mi ?Burdan bile belli aslında neyin ne olduğu
 
Yukarıda biri israrla arada bi sey olmusfa ondan sizle konuşmuyor falan yazmış. Yani cok basit ben hayatımda bir kere nisanda gördüğüm bi insani sosyal medyadan ekledim ve kadin reddetti esimin de sirf bunu annesine sordugu icin kardesi vay efendim sen nasil bunu sorarsın ölün ölüme vs konuştu. Burdan aslında ne olduğu cok belli.Hadi diyelim biz yukarıdaki yazılan yorumdaki gibi Bi şeyler yaptıkta bunlar bize cephe aldi o durumda bile bi amca 6 yaşındaki cocuga bilenir mi?Bi bayramda bile öpmez mi ?Burdan bile belli aslında neyin ne olduğu
eşimiz sorarken ters bir şey mi dedi de kardeşi ölün ölüme vs dedi, bu sorudan nasıl o seviyelere gelindi
 
Üslüba dikkat ederseniz sevinirim daha nişanlıyken bi sebep yokken kadınlar isteğimi kabul etmedi esim bunu annesine sordu diye kardesi arayıp esime ölüm ölüme dedi evet bunları bir sebep yokken yaptı buna rağmen biz o düğüne gittik. Bu hayatta kendi kendine tiplere giren uzak duran insanlar yok mu yani? Böyle düşünmeniz cok polyannaca. Bu bahsettiğim elti ailede ki çocuklar tek bulup x yengeni cok mu seviyorsun hımmm diye sorgulayan biri.Benle konuşamamak icin sebebi olmasına gerek yok.
Iyi de esiniz annesine niye sikayet ediyor "esimi sosyal medyasina almadi" diye? Eltiniz bastan samimi olmak istemiyormus, isteginizi kabul etmemis gecmis. Bunu kayinvalideye iletmek vs isleri gereksiz buyutmek. Ben de olsam, eltimle kayinbiraderim beni kayinvalideme sikayet etse sinir olurum yani.
 
eşimiz sorarken ters bir şey mi dedi de kardeşi ölün ölüme vs dedi, bu sorudan nasıl o seviyelere gelindi
Genel olarak böyleler bu adam benim cocuga vurmaya yeltendi oyle biri düşünün bu yüzden ortaligi ayağa kaldırdım kendi doğrularına uymadigim icin belkide cephe aliniyorum
 
Iyi de esiniz annesine niye sikayet ediyor "esimi sosyal medyasina almadi" diye? Eltiniz bastan samimi olmak istemiyormus, isteginizi kabul etmemis gecmis. Bunu kayinvalideye iletmek vs isleri gereksiz buyutmek. Ben de olsam, eltimle kayinbiraderim beni kayinvalideme sikayet etse sinir olurum yani.
Bunlar ufacık cocoga vurmayi normal kabul eden insanlar yani yaptıklarında mantik aramak saçmaydı.
 
eşimiz sorarken ters bir şey mi dedi de kardeşi ölün ölüme vs dedi, bu sorudan nasıl o seviyelere gelindi
Ve esimin yanındaydım o kadar normal sekilde sordu ki annesine hesap sorar tarzda konuşacak biri değil
 
Bunlar ufacık cocoga vurmayi normal kabul eden insanlar yani yaptıklarında mantik aramak saçmaydı.
O zaman siz niye eltiyle samimiyet kurmak istediniz? Cocugunuza vurmayi normal kabul eden insan ve eşiyle hic isiniz olmamasi gerekirken instagrama eklemedi diye sikayetlenmenizin de mantigi yok.

Kayinbiraderi, eltiyi falan hakli bulduğumdan degil ama yetiskin insan icin ustelik kayinvalideye "niye eklemedi" demek de gereksiz. Konunun muhatabı kayınvalide degil cunku. Gereksiz tirmandirmis esiniz isi. Kayinbiraderiniz de sakin davranmamis, o da buyutmus. Siz "ben sadece samimiyet gostermek istedim ama o kabul bile etmedi" demissiniz, eltiniz de muhtemelen kendi esine "eklemek zorunda miyim, ne munasebet gidip annene iletiyorlar bunu" diye söylendi. Sonucta da kimse kimseyle konuşmuyor.
 
O zaman siz niye eltiyle samimiyet kurmak istediniz? Cocugunuza vurmayi normal kabul eden insan ve eşiyle hic isiniz olmamasi gerekirken instagrama eklemedi diye sikayetlenmenizin de mantigi yok.

Kayinbiraderi, eltiyi falan hakli bulduğumdan degil ama yetiskin insan icin ustelik kayinvalideye "niye eklemedi" demek de gereksiz. Konunun muhatabı kayınvalide degil cunku. Gereksiz tirmandirmis esiniz isi. Kayinbiraderiniz de sakin davranmamis, o da buyutmus. Siz "ben sadece samimiyet gostermek istedim ama o kabul bile etmedi" demissiniz, eltiniz de muhtemelen kendi esine "eklemek zorunda miyim, ne munasebet gidip annene iletiyorlar bunu" diye söylendi. Sonucta da kimse kimseyle konuşmuyor.
O olay sormadan oldu bastan olsa öyle yakınlık kurmaya caisir miyim? Kendimin bi kere dahi vurmadım cocuga kimse vurmaya yeltenemez aynini karislarim. Bu olayi büyütünce ben sorunlu oldum .
 
Genel olarak böyleler bu adam benim cocuga vurmaya yeltendi oyle biri düşünün bu yüzden ortaligi ayağa kaldırdım kendi doğrularına uymadigim icin belkide cephe aliniyorum
İşte aslında insanlar bu tip sorunlar olmuştur demek istedi başlıkta sabah, böyle böyle şeyler koparmış aile bağlarını demek ki. Yani eşiniz de ilginç, takibi kabul etmese de konusunu açmasın, kayınbiraderiniz de ilginç, nişanlısı kabul etmiyor yengesinin takibini, abisiyle bu seviye küslük yapıyor. Kadın da takibi kabul etmediyse sizin, eminim sizle olan bir olay vardır (siz haklı haksızsınız demiyorum) ya da eşinizin ailesi tarafından sizin haberiniz olmadan sizle alakalı bir şeyler konuşulmuş, anlatılmıştır.
 
Bu arada çocuğa şiddet tabii ki kabul edilebilir bir şey değil ve annesi olarak sebep ne olursa olsun ortalığı ayağa kaldırmakta haklısınız, zaten bu konuda yapabileceğim tek yorum da çocuğa dikkat edin olur. Çocuğun fiziksel veya ruhsal olarak olumsuzluk yaşamaması için çocuğu o kişilerle aynı ortamdayken sürekli gözlemleyin, eve gelince de uygun dille ve çaktırmadan sorular sorup babaannesindeki günü anlatmasını sağlayın. Siz bulaşık çay peşinde koşarken bile bir şey yaşayabilir çocuk onu üzecek. Çok gerekmedikçe de görüşmeyin. Siz yetişkinler ne yaparsınız bilmem de çocuk etkileniyor ortamda belli.
 
İşte aslında insanlar bu tip sorunlar olmuştur demek istedi başlıkta sabah, böyle böyle şeyler koparmış aile bağlarını demek ki. Yani eşiniz de ilginç, takibi kabul etmese de konusunu açmasın, kayınbiraderiniz de ilginç, nişanlısı kabul etmiyor yengesinin takibini, abisiyle bu seviye küslük yapıyor. Kadın da takibi kabul etmediyse sizin, eminim sizle olan bir olay vardır (siz haklı haksızsınız demiyorum) ya da eşinizin ailesi tarafından sizin haberiniz olmadan sizle alakalı bir şeyler konuşulmuş, anlatılmıştır.
Bir sey olmasına da gerek yoktur. Mesafeli durmak istemistir. Tesadufen iki kardesle evlendiler diye samimi olmalarina, kadinin hayatini bilmesine gerek yok ki. Konu sahibi hoşluk yapip eklemis ama diger kadinin da kabul etmeme hakki var. Eltilere gereksiz onem ve samimiyet atfediliyor bence.

Nisan sonrası sosyal medya olayi olunca dugundeki tepkisi de bu yuzdendir eltinin. Durduk yerde yapmamış yani dugundeki tepkiyi.
 
Bir sey olmasına da gerek yoktur. Mesafeli durmak istemistir. Tesadufen iki kardesle evlendiler diye samimi olmalarina, kadinin hayatini bilmesine gerek yok ki. Konu sahibi hoşluk yapip eklemis ama diger kadinin da kabul etmeme hakki var. Eltilere gereksiz onem ve samimiyet atfediliyor bence.

Nisan sonrası sosyal medya olayi olunca dugundeki tepkisi de bu yuzdendir eltinin. Durduk yerde yapmamış yani dugundeki tepkiyi.
Düğündeki tepkiyi bu yüzden yapmıştır derken hangi yüzden? O benim istegi kabul etmedi ben ona rağmen ona adim atmisim bence bu durumda insan mutlu olur o kadar lafa rağmen bayramda kv kp gelinine giderken biz de gittik 2.kez görüyordum onu ama gene gelin diye hediyemle gittim bayramda buna rağmen bi hafta sonra kalkıp o gelin odasında o sekil konuşmak hic hos degil
 
Bir sey olmasına da gerek yoktur. Mesafeli durmak istemistir. Tesadufen iki kardesle evlendiler diye samimi olmalarina, kadinin hayatini bilmesine gerek yok ki. Konu sahibi hoşluk yapip eklemis ama diger kadinin da kabul etmeme hakki var. Eltilere gereksiz onem ve samimiyet atfediliyor bence.

Nisan sonrası sosyal medya olayi olunca dugundeki tepkisi de bu yuzdendir eltinin. Durduk yerde yapmamış yani dugundeki tepkiyi.
Tabii ki herkesin kendi tercihidir ve dediğiniz gibi kimse kimseyi takip etmek zorunda değil. Ben düşüncelerinize katılıyorum. Bir şey olmasa da kabul etmeme hakkı var ve etmeyebilir. Ama ben yine de bir şey mutlaka olmuştur diye düşünüyorum. Aile üyeleri belli ki fazla laf söz konuşan, alıngan bir yapıya sahip. Bu tip aile yapılarında ne yazık ki böyle, insanlar neden böyle olduğundan habersiz mesafeler yaşıyor.
 
Tabii ki herkesin kendi tercihidir ve dediğiniz gibi kimse kimseyi takip etmek zorunda değil. Ben düşüncelerinize katılıyorum. Bir şey olmasa da kabul etmeme hakkı var ve etmeyebilir. Ama ben yine de bir şey mutlaka olmuştur diye düşünüyorum. Aile üyeleri belli ki fazla laf söz konuşan, alıngan bir yapıya sahip. Bu tip aile yapılarında ne yazık ki böyle, insanlar neden böyle olduğundan habersiz mesafeler yaşıyor.
Neyse herkes evinde mutlu olsun ne olursa olsun bir selamlaşma uzaktan bi hayırlı bayramlar nezaketine sahip olunmalı diye düşünüyorum ama ufacık bir cocuga tebessüm dahi edemeyen insanların ne yaptiğini sorgulamakta cok mantıksız
 
Tabii ki herkesin kendi tercihidir ve dediğiniz gibi kimse kimseyi takip etmek zorunda değil. Ben düşüncelerinize katılıyorum. Bir şey olmasa da kabul etmeme hakkı var ve etmeyebilir. Ama ben yine de bir şey mutlaka olmuştur diye düşünüyorum. Aile üyeleri belli ki fazla laf söz konuşan, alıngan bir yapıya sahip. Bu tip aile yapılarında ne yazık ki böyle, insanlar neden böyle olduğundan habersiz mesafeler yaşıyor.
Birde suna cok inanıyorum birisi gelip bana x şöyle böyle hakkında böyle konusuyor dese yada x kötü bi insan dese ben bana davranis sekline bakarım. Yani biri benim için ona Bi şeyler dese de onun ona Karsi yoneltigim davranısa bakması gerekmez mi
 
Birde suna cok inanıyorum birisi gelip bana x şöyle böyle hakkında böyle konusuyor dese yada x kötü bi insan dese ben bana davranis sekline bakarım. Yani biri benim için ona Bi şeyler dese de onun ona Karsi yoneltigim davranısa bakması gerekmez mi
İnanın hiçbir önemi yok aslında kimsenin ve olayların. Bakın eşiniz ailesi konusunda sorun çıkaran birine benzemiyor gibi duruyor. Sizi destekliyor gibi geldi. Kırk yılda bir mecbur kalınca görüşseniz de yetiyor gibi duruyor, inanın bana birçok evliliğe göre daha katlanılabilir şartlar bunlar. Eltiniz sizinle samimi olmuş olmamış problem mi bu? Çok gerekli değil bu, üst mesajınızda dediğiniz gibi herkes kendi evinde mutlu olsun siz de olun. Sizi de gereksiz bir yakınlaşma çabası içinde gördüm ben lütfen yanlış anlamayın ama. Bakın 31 senelik ömrümde onca sene eğitim gördüm atandım birçok farklı şehirde çalıştım, tonla arkadaşım oldu benim, yakın zamanda hiçbir yerde hiçbir insandan görmediğim şekilde eltim ve kayınbiraderimden öyle bir kazık yedim ki hala sindirebilmiş değilim. Bana ciddi zarar verdiler. Keşke sizinki gibi olsaydı durumum. Bırakın uzak olsunlar. Dediğim gibi sadece evladınıza dikkat edin gerisi gram önemli değil.
 
İnanın hiçbir önemi yok aslında kimsenin ve olayların. Bakın eşiniz ailesi konusunda sorun çıkaran birine benzemiyor gibi duruyor. Sizi destekliyor gibi geldi. Kırk yılda bir mecbur kalınca görüşseniz de yetiyor gibi duruyor, inanın bana birçok evliliğe göre daha katlanılabilir şartlar bunlar. Eltiniz sizinle samimi olmuş olmamış problem mi bu? Çok gerekli değil bu, üst mesajınızda dediğiniz gibi herkes kendi evinde mutlu olsun siz de olun. Sizi de gereksiz bir yakınlaşma çabası içinde gördüm ben lütfen yanlış anlamayın ama. Bakın 31 senelik ömrümde onca sene eğitim gördüm atandım birçok farklı şehirde çalıştım, tonla arkadaşım oldu benim, yakın zamanda hiçbir yerde hiçbir insandan görmediğim şekilde eltim ve kayınbiraderimden öyle bir kazık yedim ki hala sindirebilmiş değilim. Bana ciddi zarar verdiler. Keşke sizinki gibi olsaydı durumum. Bırakın uzak olsunlar. Dediğim gibi sadece evladınıza dikkat edin gerisi gram önemli değil.
Yazdıklarınizda cok haklısınız. Uzak dursa zaten benden neden uzaksın diye yakasına yapısmayacagim ama kendi kendine laf sokmaya çalışma çabaları benim sessiz kalmam canımı sıkıyor kendime saygım yok mu ki laf duyup susuyorum diyorum.
 
Tam olarak bunları yaşadık bunlari yasarkem bile aramızda elti kayinla bir sey gecmedi.Dügüne bile o kadar lafa rağmen. Esimin kardesi abisine neden öyle dedi biliyor musunuz?Nisandan sonra eltime sosyal medyadan istek attım kabul etmedi hemde hiçbir sebep olmadan.Esim bunu annesine ' esim kardeşimin nişanlısına yakınlık duydu ıstek atti neden kabul etmedi anne dediği icşn kaynım arayıp o çirkin laflari etti.biz ona rağmen düğüne gittik
Düğüne gitmiş olmanız aranızda olan sorunları gidermediği gibi aile içindeki bu "ben eşime söyledim o kardeşine ..annesine söyledi" lerin yarattığı laf trafiğinin yol açtığı gerginliği de gidermediği ortada.Siz bu düğüne gitmek konusunda eşiniz ile evliliğiniz konusunda bile restleşecek hale gelirken eşinizin kardeşinin / eltinizin bu konudan habersiz olacağını düşünmeniz de çok gerçeklikle uyuşmuyor.Bence sizin onların ağız tadını bozmaya çalışan ..yeni geline yapılan masrafı/alınanı kıskanıp eşini doldurup kardeşi ve annesi ile tartışmaya gönderip yüze gelince de gülümseyip "sizi çok seviyorum" maskesi takan bir elti olduğunuzu düşünüyorlar
 
Düğüne gitmiş olmanız aranızda olan sorunları gidermediği gibi aile içindeki bu "ben eşime söyledim o kardeşine ..annesine söyledi" lerin yarattığı laf trafiğinin yol açtığı gerginliği de gidermediği ortada.Siz bu düğüne gitmek konusunda eşiniz ile evliliğiniz konusunda bile restleşecek hale gelirken eşinizin kardeşinin / eltinizin bu konudan habersiz olacağını düşünmeniz de çok gerçeklikle uyuşmuyor.Bence sizin onların ağız tadını bozmaya çalışan ..yeni geline yapılan masrafı/alınanı kıskanıp eşini doldurup kardeşi ve annesi ile tartışmaya gönderip yüze gelince de gülümseyip "sizi çok seviyorum" maskesi takan bir elti olduğunuzu düşünüyorlar
Hayretler içerisinde okudum. Ben dügüne gitme demeden önce olmus olanlar bunlar. Yeni geline alinani neden kıskanayim evet haksızlıklar oldu buna benim tavir almam gerekirdi ona rağmen yakınlasmisim. Burfa cocuga el kaldırmaya bile cesaret eden insanlardan taraf olan birine kendimi acıklamayacagim daha fazla
 
Back
X