• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Sizce hatalı mıyım yoksa manipülasyon mu?

nergiscicgi11

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
22 Nisan 2026
Mesajlar
240
Emoji Skoru
190
Puanlar
18
Arkadaşlar 1.5 yıllık evliyim en baştan bu tarafa kayınvalidemle problemim var kadın sevmedi bende sevmiyorum, ogluna çok düşkün oğluda ona,
4 kere izne çıktık 1.5 yılda ve ilk iki izin kaoslu bitti sonu hep tartışarak ayrıldık, neyse bu hafta izne çıkcaz dedimki eşime sen tek git ben ailemin yanında kalayım çünkü ben onun memleketinde evi bekleyen korkulugum asla başbaşa bir yere gidemeyiz gidersek cümbür cemaat yada annesiyle gezer yok dedi olmaz seni bırakmam agladım falan yok, ilk benim memlekete gittik ailem şehirdışında abim vardı abimle öglen 1 gece 12 kadar takıldılar bende evde yalnızım neyse ertesi günü onun memleketine gittik annesi falan birlikte gezdik erkek kardeşide var akşamda erkek kardeşiyle çıktı bir gün sonra kendi arkadaşıyla buluştu akşam 9 kadar diger gün sabah annesiyle ziyarete diye gittiler akşama kadar yoklar dün akşam mersine geçecez plan bu ben yer ayarladım ama adamlar 8 de geldi bana dediki yarın gidelim para vermeyelim durduk yere, sabah söz seni kahvaltıya götürürüm istersen 5 de kalkarım falan iyi dedim tamam ama kayınvalidemin evinde bir gün bir yıl geliyor birde duygusal olarak çöküntüdeyim sürekli adama aglıyorum 30 kilo aldım evlendiğimden beri her neyse ertesi sabah bu sabah oldu 10 da uyandık ben hazırlandım gidiyoruz dedi annesine dediki annesi kahvaltı yapalım yok diyemedim benimde moralim bozuldu ama birşey demedim ekmek almaya gittiler annesiyle geldiler hadi dedi gidelim evden çıktık ama yaklaşık 8 saattir benimle kavga ediyor nezekatsizmişim saygısızmışım her seferinde aynıymış ben 1/4 gelin bile degilmişim annesini üzmüşüz diyorumki sen diyemediginden anne eşimle kahvalrı yapcaz sözüm var ya beb haksızmıyım bana akıl verin çok yoruldum bu adamdan annesine düşkünlügünden?
 
Arkadaşlar 1.5 yıllık evliyim en baştan bu tarafa kayınvalidemle problemim var kadın sevmedi bende sevmiyorum, ogluna çok düşkün oğluda ona,
4 kere izne çıktık 1.5 yılda ve ilk iki izin kaoslu bitti sonu hep tartışarak ayrıldık, neyse bu hafta izne çıkcaz dedimki eşime sen tek git ben ailemin yanında kalayım çünkü ben onun memleketinde evi bekleyen korkulugum asla başbaşa bir yere gidemeyiz gidersek cümbür cemaat yada annesiyle gezer yok dedi olmaz seni bırakmam agladım falan yok, ilk benim memlekete gittik ailem şehirdışında abim vardı abimle öglen 1 gece 12 kadar takıldılar bende evde yalnızım neyse ertesi günü onun memleketine gittik annesi falan birlikte gezdik erkek kardeşide var akşamda erkek kardeşiyle çıktı bir gün sonra kendi arkadaşıyla buluştu akşam 9 kadar diger gün sabah annesiyle ziyarete diye gittiler akşama kadar yoklar dün akşam mersine geçecez plan bu ben yer ayarladım ama adamlar 8 de geldi bana dediki yarın gidelim para vermeyelim durduk yere, sabah söz seni kahvaltıya götürürüm istersen 5 de kalkarım falan iyi dedim tamam ama kayınvalidemin evinde bir gün bir yıl geliyor birde duygusal olarak çöküntüdeyim sürekli adama aglıyorum 30 kilo aldım evlendiğimden beri her neyse ertesi sabah bu sabah oldu 10 da uyandık ben hazırlandım gidiyoruz dedi annesine dediki annesi kahvaltı yapalım yok diyemedim benimde moralim bozuldu ama birşey demedim ekmek almaya gittiler annesiyle geldiler hadi dedi gidelim evden çıktık ama yaklaşık 8 saattir benimle kavga ediyor nezekatsizmişim saygısızmışım her seferinde aynıymış ben 1/4 gelin bile degilmişim annesini üzmüşüz diyorumki sen diyemediginden anne eşimle kahvalrı yapcaz sözüm var ya beb haksızmıyım bana akıl verin çok yoruldum bu adamdan annesine düşkünlügünden?
Adamın seni kaybetme korkusu yok çarp kapıyı çık kalsın annesiyle iki üç gün süründür biraz ne ağlıyorsun karşısında rezil et her şeyi vur yüzüne boşan demiyorum ama bunları yapmazsan evliliğin biter boşuna dememişler kocana ana olursan sana gelin getirir diye ne diye sensiz dışarı çıkıyor çıkacaksa senle çıksın annesini götürüyor mu arkadaşlarıyla çıktığında. En başta bu kadar taviz vermemeliydin
 
Arkadaşlar 1.5 yıllık evliyim en baştan bu tarafa kayınvalidemle problemim var kadın sevmedi bende sevmiyorum, ogluna çok düşkün oğluda ona,
4 kere izne çıktık 1.5 yılda ve ilk iki izin kaoslu bitti sonu hep tartışarak ayrıldık, neyse bu hafta izne çıkcaz dedimki eşime sen tek git ben ailemin yanında kalayım çünkü ben onun memleketinde evi bekleyen korkulugum asla başbaşa bir yere gidemeyiz gidersek cümbür cemaat yada annesiyle gezer yok dedi olmaz seni bırakmam agladım falan yok, ilk benim memlekete gittik ailem şehirdışında abim vardı abimle öglen 1 gece 12 kadar takıldılar bende evde yalnızım neyse ertesi günü onun memleketine gittik annesi falan birlikte gezdik erkek kardeşide var akşamda erkek kardeşiyle çıktı bir gün sonra kendi arkadaşıyla buluştu akşam 9 kadar diger gün sabah annesiyle ziyarete diye gittiler akşama kadar yoklar dün akşam mersine geçecez plan bu ben yer ayarladım ama adamlar 8 de geldi bana dediki yarın gidelim para vermeyelim durduk yere, sabah söz seni kahvaltıya götürürüm istersen 5 de kalkarım falan iyi dedim tamam ama kayınvalidemin evinde bir gün bir yıl geliyor birde duygusal olarak çöküntüdeyim sürekli adama aglıyorum 30 kilo aldım evlendiğimden beri her neyse ertesi sabah bu sabah oldu 10 da uyandık ben hazırlandım gidiyoruz dedi annesine dediki annesi kahvaltı yapalım yok diyemedim benimde moralim bozuldu ama birşey demedim ekmek almaya gittiler annesiyle geldiler hadi dedi gidelim evden çıktık ama yaklaşık 8 saattir benimle kavga ediyor nezekatsizmişim saygısızmışım her seferinde aynıymış ben 1/4 gelin bile degilmişim annesini üzmüşüz diyorumki sen diyemediginden anne eşimle kahvalrı yapcaz sözüm var ya beb haksızmıyım bana akıl verin çok yoruldum bu adamdan annesine düşkünlügündenü
 
Neden izninizde ailelerinize gidiyorsunuz. Başbaşa tatil yapın başka şehire gidin. Yada bir izin gününü aile ziyareti ile geçiyorsa diğer gün başbaşa başka şehire gidin böylece hem ailelere vakit ayırmış olursunuz hemde kendinize.
 
Neden izninizde ailelerinize gidiyorsunuz. Başbaşa tatil yapın başka şehire gidin. Yada bir izin gününü aile ziyareti ile geçiyorsa diğer gün başbaşa başka şehire gidin böylece hem ailelere vakit ayırmış olursunuz hemde kendinize.
bu izinde öyle dedim kimseye söylemeyelim başbaşa gidelim bir yerlere biraz evde oturalım yok illa memlekete gitmeliymiş olmazmış kaç kere rahatsız oldugumu söyledim evde oturmaktan dolayı
 
Adamın seni kaybetme korkusu yok çarp kapıyı çık kalsın annesiyle iki üç gün süründür biraz ne ağlıyorsun karşısında rezil et her şeyi vur yüzüne boşan demiyorum ama bunları yapmazsan evliliğin biter boşuna dememişler kocana ana olursan sana gelin getirir diye ne diye sensiz dışarı çıkıyor çıkacaksa senle çıksın annesini götürüyor mu arkadaşlarıyla çıktığında. En başta bu kadar taviz vermemeliydin
boşanalımda dedim bugun ben rezilsem falan diye 2. evliligi zaten kendisinin ilki kısa sürmüş anne olmuyorum olamamki o kadar düşkün ki annesine
 
bu izinde öyle dedim kimseye söylemeyelim başbaşa gidelim bir yerlere biraz evde oturalım yok illa memlekete gitmeliymiş olmazmış kaç kere rahatsız oldugumu söyledim evde oturmaktan dolayı
Çok haklısın bu konuda o zaman. Yani en azından bayram tatillerinde aile ziyaretleri yapmayı izin dönemlerinde kendiniz tatil yapmayı teklif etmeyi dene . Güzelce birbirinize de vakit ayırmanız gerektiğini evliliğinizin buna ihtiyacı olduğunu anlatabilirsin. Başbaşa kalmak bize iyi gelecek diye konuşabilirsin. Buna rağmen yine de ailesine gitmek isterse biraz dişini göster bırak git gerçekten biraz kendisi kalsın izninde nasıl oluyor anlasın. Bazen anlamaları için bunu yaşamaları gerekiyor
 
Ne yazık ki kayınvalidesine kuma giden bir gelin daha.
Sizin hiçbir suçunuz yok öncelikle buna emin olun. Adam dümdüz manipülatör.
Asla manipülasyonlarına kanmayın ve izinleri daha fazla aile evinde geçirmenize müsaade etmeyin. Siz artık ayrı bir ailesiniz izinlerinizi ailece gezerek kullanabilirsiniz. Adam ekmek almaya bile annesiyle gidiyor ne mana yani.
 
Ya kimseyi zan altında bırakmam ama eşimle ablam bu asker/polis kısmından uzak duruyor. Bunların çoğu arıza diyor. Asla inanmiyordum ama bunda takıldıktan sonra ben inanmaya başladım bunlar hep sıkıntılı mı , bu kadar tesadüf olabilir mi
 
boşanalımda dedim bugun ben rezilsem falan diye 2. evliligi zaten kendisinin ilki kısa sürmüş anne olmuyorum olamamki o kadar düşkün ki annesine
Boşanmış adamların yüzden 95 i sorunludur bakın. Kadınlarımız en arızalı kocayı bile boşamamak için direniyor.

Biz anladık ilk eşinin bu adamı neden boşadığını ama hobi olarak soralım, neden Boşanmış? Yani size ne söyledi?
 
Ya kimseyi zan altında bırakmam ama eşimle ablam bu asker/polis kısmından uzak duruyor. Bunların çoğu arıza diyor. Asla inanmiyordum ama bunda takıldıktan sonra ben inanmaya başladım bunlar hep sıkıntılı mı , bu kadar tesadüf olabilir mi
Şaşmıyor gerçekten benim kocam dış kaynak mesela o bile normal değil. 😂
 
Ne demek rezilsin ya ben senin annenle her yere gitmek zorunda mıyım eşiniz çok manipülatif hep haklı zannediyor kendini çok sinir oldum siz kendiniz binseydiniz direkt diğer otobüse sonuna kadar haklısınız. Çok narsist birinin elindesiniz 30 kilo almanız hiç normal değil sizi sömürmüş bitirmiş. Anneci erkekten kendinizi kurtarın bir şekilde sizi böyle mahvetmesine izin vermeyin.
 
Arkadaşlar 1.5 yıllık evliyim en baştan bu tarafa kayınvalidemle problemim var kadın sevmedi bende sevmiyorum, ogluna çok düşkün oğluda ona,
4 kere izne çıktık 1.5 yılda ve ilk iki izin kaoslu bitti sonu hep tartışarak ayrıldık, neyse bu hafta izne çıkcaz dedimki eşime sen tek git ben ailemin yanında kalayım çünkü ben onun memleketinde evi bekleyen korkulugum asla başbaşa bir yere gidemeyiz gidersek cümbür cemaat yada annesiyle gezer yok dedi olmaz seni bırakmam agladım falan yok, ilk benim memlekete gittik ailem şehirdışında abim vardı abimle öglen 1 gece 12 kadar takıldılar bende evde yalnızım neyse ertesi günü onun memleketine gittik annesi falan birlikte gezdik erkek kardeşide var akşamda erkek kardeşiyle çıktı bir gün sonra kendi arkadaşıyla buluştu akşam 9 kadar diger gün sabah annesiyle ziyarete diye gittiler akşama kadar yoklar dün akşam mersine geçecez plan bu ben yer ayarladım ama adamlar 8 de geldi bana dediki yarın gidelim para vermeyelim durduk yere, sabah söz seni kahvaltıya götürürüm istersen 5 de kalkarım falan iyi dedim tamam ama kayınvalidemin evinde bir gün bir yıl geliyor birde duygusal olarak çöküntüdeyim sürekli adama aglıyorum 30 kilo aldım evlendiğimden beri her neyse ertesi sabah bu sabah oldu 10 da uyandık ben hazırlandım gidiyoruz dedi annesine dediki annesi kahvaltı yapalım yok diyemedim benimde moralim bozuldu ama birşey demedim ekmek almaya gittiler annesiyle geldiler hadi dedi gidelim evden çıktık ama yaklaşık 8 saattir benimle kavga ediyor nezekatsizmişim saygısızmışım her seferinde aynıymış ben 1/4 gelin bile degilmişim annesini üzmüşüz diyorumki sen diyemediginden anne eşimle kahvalrı yapcaz sözüm var ya beb haksızmıyım bana akıl verin çok yoruldum bu adamdan annesine düşkünlügünden?
Anladığım kadarıyla eşinizin sınır çizememesi yüzden evliliğiniz bitecek
 
Ya kimseyi zan altında bırakmam ama eşimle ablam bu asker/polis kısmından uzak duruyor. Bunların çoğu arıza diyor. Asla inanmiyordum ama bunda takıldıktan sonra ben inanmaya başladım bunlar hep sıkıntılı mı , bu kadar tesadüf olabilir mi
abim polisti istifa etti ki bi tık rütbesi iyiydi babam kayınpederim eski astsubay amcam uzman çavuş vs arkadaşlarımda da ne kadar sorunlu tipler varsa ya polis oldu ya asker
 
Back
X