- Katılım
- 22 Nisan 2026
- Mesajlar
- 240
- Emoji Skoru
- 190
- Puanlar
- 18
- Konu Sahibi nergiscicgi11
- #1
Arkadaşlar 1.5 yıllık evliyim en baştan bu tarafa kayınvalidemle problemim var kadın sevmedi bende sevmiyorum, ogluna çok düşkün oğluda ona,
4 kere izne çıktık 1.5 yılda ve ilk iki izin kaoslu bitti sonu hep tartışarak ayrıldık, neyse bu hafta izne çıkcaz dedimki eşime sen tek git ben ailemin yanında kalayım çünkü ben onun memleketinde evi bekleyen korkulugum asla başbaşa bir yere gidemeyiz gidersek cümbür cemaat yada annesiyle gezer yok dedi olmaz seni bırakmam agladım falan yok, ilk benim memlekete gittik ailem şehirdışında abim vardı abimle öglen 1 gece 12 kadar takıldılar bende evde yalnızım neyse ertesi günü onun memleketine gittik annesi falan birlikte gezdik erkek kardeşide var akşamda erkek kardeşiyle çıktı bir gün sonra kendi arkadaşıyla buluştu akşam 9 kadar diger gün sabah annesiyle ziyarete diye gittiler akşama kadar yoklar dün akşam mersine geçecez plan bu ben yer ayarladım ama adamlar 8 de geldi bana dediki yarın gidelim para vermeyelim durduk yere, sabah söz seni kahvaltıya götürürüm istersen 5 de kalkarım falan iyi dedim tamam ama kayınvalidemin evinde bir gün bir yıl geliyor birde duygusal olarak çöküntüdeyim sürekli adama aglıyorum 30 kilo aldım evlendiğimden beri her neyse ertesi sabah bu sabah oldu 10 da uyandık ben hazırlandım gidiyoruz dedi annesine dediki annesi kahvaltı yapalım yok diyemedim benimde moralim bozuldu ama birşey demedim ekmek almaya gittiler annesiyle geldiler hadi dedi gidelim evden çıktık ama yaklaşık 8 saattir benimle kavga ediyor nezekatsizmişim saygısızmışım her seferinde aynıymış ben 1/4 gelin bile degilmişim annesini üzmüşüz diyorumki sen diyemediginden anne eşimle kahvalrı yapcaz sözüm var ya beb haksızmıyım bana akıl verin çok yoruldum bu adamdan annesine düşkünlügünden?
4 kere izne çıktık 1.5 yılda ve ilk iki izin kaoslu bitti sonu hep tartışarak ayrıldık, neyse bu hafta izne çıkcaz dedimki eşime sen tek git ben ailemin yanında kalayım çünkü ben onun memleketinde evi bekleyen korkulugum asla başbaşa bir yere gidemeyiz gidersek cümbür cemaat yada annesiyle gezer yok dedi olmaz seni bırakmam agladım falan yok, ilk benim memlekete gittik ailem şehirdışında abim vardı abimle öglen 1 gece 12 kadar takıldılar bende evde yalnızım neyse ertesi günü onun memleketine gittik annesi falan birlikte gezdik erkek kardeşide var akşamda erkek kardeşiyle çıktı bir gün sonra kendi arkadaşıyla buluştu akşam 9 kadar diger gün sabah annesiyle ziyarete diye gittiler akşama kadar yoklar dün akşam mersine geçecez plan bu ben yer ayarladım ama adamlar 8 de geldi bana dediki yarın gidelim para vermeyelim durduk yere, sabah söz seni kahvaltıya götürürüm istersen 5 de kalkarım falan iyi dedim tamam ama kayınvalidemin evinde bir gün bir yıl geliyor birde duygusal olarak çöküntüdeyim sürekli adama aglıyorum 30 kilo aldım evlendiğimden beri her neyse ertesi sabah bu sabah oldu 10 da uyandık ben hazırlandım gidiyoruz dedi annesine dediki annesi kahvaltı yapalım yok diyemedim benimde moralim bozuldu ama birşey demedim ekmek almaya gittiler annesiyle geldiler hadi dedi gidelim evden çıktık ama yaklaşık 8 saattir benimle kavga ediyor nezekatsizmişim saygısızmışım her seferinde aynıymış ben 1/4 gelin bile degilmişim annesini üzmüşüz diyorumki sen diyemediginden anne eşimle kahvalrı yapcaz sözüm var ya beb haksızmıyım bana akıl verin çok yoruldum bu adamdan annesine düşkünlügünden?