• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Sizce hatalı mıyım yoksa manipülasyon mu?

Çok haklısın bu konuda o zaman. Yani en azından bayram tatillerinde aile ziyaretleri yapmayı izin dönemlerinde kendiniz tatil yapmayı teklif etmeyi dene . Güzelce birbirinize de vakit ayırmanız gerektiğini evliliğinizin buna ihtiyacı olduğunu anlatabilirsin. Başbaşa kalmak bize iyi gelecek diye konuşabilirsin. Buna rağmen yine de ailesine gitmek isterse biraz dişini göster bırak git gerçekten biraz kendisi kalsın izninde nasıl oluyor anlasın. Bazen anlamaları için bunu yaşamaları gerekiyor
ettim bu izinde dediklerinizin aynısını dedim hep bir bahane hep bir ailesiyle alakalı durum kimleri var benden baska demeler dedim başbaşa takılalım gezelim tozalım gezme günü kavga çıkardı eve dönüyoruz
 
ettim bu izinde dediklerinizin aynısını dedim hep bir bahane hep bir ailesiyle alakalı durum kimleri var benden baska demeler dedim başbaşa takılalım gezelim tozalım gezme günü kavga çıkardı eve dönüyoruz
Öbür izninde kendisi gitsin nasıl olsa hertürlü bişi değişmiyor hiç olmazsa biraz dersini alır
 
Boşanmış adamların yüzden 95 i sorunludur bakın. Kadınlarımız en arızalı kocayı bile boşamamak için direniyor.

Biz anladık ilk eşinin bu adamı neden boşadığını ama hobi olarak soralım, neden Boşanmış? Yani size ne söyledi?
tabikide oda annesi ve kız kardeşiyle ugraşmış 1 ay evli bile kalmamışlar düşünün
 
Ne yazık ki kayınvalidesine kuma giden bir gelin daha.
Sizin hiçbir suçunuz yok öncelikle buna emin olun. Adam dümdüz manipülatör.
Asla manipülasyonlarına kanmayın ve izinleri daha fazla aile evinde geçirmenize müsaade etmeyin. Siz artık ayrı bir ailesiniz izinlerinizi ailece gezerek kullanabilirsiniz. Adam ekmek almaya bile annesiyle gidiyor ne mana yani.
ya gerçekten aynılarını düşünüyorum bazen diyorum acaba bende mi hata benmi abartıyorum ama sizde duygularıma tercüman olmuşsunuz annesi benim yaşam sebebim o diyor düşünün, bu izinde elimden geleni yaptım bir dövmedigi kaldı düşünün
 
Ne demek rezilsin ya ben senin annenle her yere gitmek zorunda mıyım eşiniz çok manipülatif hep haklı zannediyor kendini çok sinir oldum siz kendiniz binseydiniz direkt diğer otobüse sonuna kadar haklısınız. Çok narsist birinin elindesiniz 30 kilo almanız hiç normal değil sizi sömürmüş bitirmiş. Anneci erkekten kendinizi kurtarın bir şekilde sizi böyle mahvetmesine izin vermeyin.
annesi kardeşi her yete gidiyoruz birde onlar ayrı takılıyor ben evde bekliyorum yolda dedi seni otobüse bindirip göndereyimmi diye bende eve bırak dedim sonuçta arabaya altınlarımı verdim o gitsin otobüsle bitirdü duygusal yeme bozukluğum tetiklendi
 
ya gerçekten aynılarını düşünüyorum bazen diyorum acaba bende mi hata benmi abartıyorum ama sizde duygularıma tercüman olmuşsunuz annesi benim yaşam sebebim o diyor düşünün, bu izinde elimden geleni yaptım bir dövmedigi kaldı düşünün
Duygularınıza tercüman olma sebebim benzer şeyleri yaşıyor olmam maalesef 🥲 biz de eşimin kış izinlerini onun ailesinde geçirirdik ve çok sıkılırdım eşim bunalıp erken dönelim demeyeyim diye her akşam baş başa dışarıya çıkarırdı çakal. İki sene önce sen tek git ben kendi ailemle vakit geçirmek istiyorum dedim gitmemeye başladım. Sonra da sorunlar oldu o taraftan komple koptum zaten çok da güzel oldu. Rest çekmeden kararınızda ısrarcı olmadan kurtulamazsınız maalesef. Hatta ben eşimin ailesi yüzünden online terapi de aldım. Psikolog dedi ki siz sınır koymuşsunuz ama sonradan bu sınırları esnetmişsiniz bu durum sonucunda sınırlarınızla oynama hakkını kendilerinde görmüşler dedi. Siz sınır koyun ve o sınırlar keskin olsun.
 
evet evet bugün kendisine dedim nifak sokan araya sınır çizemeyen sensin bana üste çıkmak için konuşuyorsun diyor
Ay hepimiz tartışmalarda üste çıkmak için konuşuyoruz şu lafa da ayar oluyorum . Karşımızdaki üste çıksın diye mi tartışacağız.
 
annesi kardeşi her yete gidiyoruz birde onlar ayrı takılıyor ben evde bekliyorum yolda dedi seni otobüse bindirip göndereyimmi diye bende eve bırak dedim sonuçta arabaya altınlarımı verdim o gitsin otobüsle bitirdü duygusal yeme bozukluğum tetiklendi
Ben orayı yanlış anlamışım tabiki sizi eve bıraksın ben zannettim otobüsle dönüyorsunuz. Sizi başka otobüse bindireyim diyor diye anladım. Sürekli sürekli gerçekten çekilmez bu arada. Bu nedir ya eşin anneciliğinden kurtarabilen birileri var mı acaba hep mi çekilecek bir dert yoksa.
 
yuh ekmek almaya bile birlikte mi gidiyorlar? kaldı ki akraba ziyaretleri falan yapılacaksa sizinle gitmesi daha mantıklı değil mi? annesi oğlunu göstermeye mi gidiyor?

benim ailem turistlik yerde yasıyor, esimin ailesi yazın köyde, kışın sehir merkezinde. doğum sonrası hariç eş ailesinin evinde bir geceden fazla kalmadım. kayınvalidem lafını da yaptı ama esim, burda rahat edemiyor, ailesinin evinde daha rahat dedi. sonra bana gelip “nasıl rahat ediyorsun? ben evlendikten sonra bir gün bile kalamazdım babamın evinde” dedi 😂 babamın evinde herkes etrafımda fır dönüyor, ben burda daha rahatım dedim 😂

ayrıca eğer ailesinin evindeysek esim asla dısarı çıkamaz. beni o eve götürdüyse o da benimle kalacak.

bence siz sonuna kadar haklısınız. rezillik bir dueum da yok. kimseye 4/4lük gelin olma gibi bir görevimiz yok. o, eş olarak kaç kaçlıkmış pardon?
 
Ayy bu hikayelerden dolu bu site. Siz neden anasinin hala memesinden ayrilmayan adamlari koca diye alip buyutmeye calisiyorsunuz ? Asla anlamiyorum, bir de mimliymis adam.

Cocuk yapmadan uzaklas, duzelmez. Duzelmis gibi yapar, sonra yeniden kendi dusuncelerini isteklerini sana empoze etmeye calisir. Klasik
 
Sen ne söylesen ailesine laf eder gibi algılayıp sorun çıkaracak. Çünkü ne olursa olsun aileleri her zaman öncelik erkeklerin. Bu yüzden kendin hareket etmeye beklentisiz davranmaya onu serbest bırakıp ve iyi davranmaya mecbursun. Zaten onlar senin üzerinden konu yapıp görüşüyorlar. İkisi tek kalsa ailelerinden sıkılıyorlar ve kendileri kocalarimiz bahane bulup uzaklaşıyor. Bu yüzden kimse ile tartışma görünce iyi ol ve eve gitmek istiyorsan sen git esine de şöyle kalmak istiyorsan kal de. Tartışma
 
sen çeyrek gelin bile değilmişsin de o tam koca mıymış? Orada senin değil kendisinin direkt annesine söylemesi gerekiyordu anne planımız var dışarda kahvaltı yapıcaz diye. Senlik bir durum yok. Kendisi çeyrek koca bile olmadığı için önceki eşi boşamış, şimdi de senle sorun yaşıyor. Çok yüksek ihtimal sebep de aynıdır her iki evlilikte de. Anasının kınalı kuzusu ya.
 
Öbür izninde kendisi gitsin nasıl olsa hertürlü bişi değişmiyor hiç olmazsa biraz dersini alır
öyle yapcam zaten ne hali varsa görsün isterse kavga etsin isterse boşansın yaşadıgımız şehire geldik hemen huyu degişti sabahki deccal adam degişti
 
Duygularınıza tercüman olma sebebim benzer şeyleri yaşıyor olmam maalesef 🥲 biz de eşimin kış izinlerini onun ailesinde geçirirdik ve çok sıkılırdım eşim bunalıp erken dönelim demeyeyim diye her akşam baş başa dışarıya çıkarırdı çakal. İki sene önce sen tek git ben kendi ailemle vakit geçirmek istiyorum dedim gitmemeye başladım. Sonra da sorunlar oldu o taraftan komple koptum zaten çok da güzel oldu. Rest çekmeden kararınızda ısrarcı olmadan kurtulamazsınız maalesef. Hatta ben eşimin ailesi yüzünden online terapi de aldım. Psikolog dedi ki siz sınır koymuşsunuz ama sonradan bu sınırları esnetmişsiniz bu durum sonucunda sınırlarınızla oynama hakkını kendilerinde görmüşler dedi. Siz sınır koyun ve o sınırlar keskin olsun.
ailesiyle annesi kız kardeşiyle normal zamanda görüşmüyorum ne numaraları var ne sosyal medyaları her yerden sildim kaynanam bir kere geldi evime ondada soguk yaptım öyle sınır çizdim ki evine gidince bile konuşmadım ama eşim asla laftan anlamayan kendini sinirli göstererek herşeyi yapan birisi sizin dediginiz şeyi dedim herkes memleketine gitsin kriz geçirdi adam oraya buraya yumruk attı bende bu ay terapi alcam ailesi ayrı kendi ayrı psikolojimi bozdu yeme bozukluğu yaşiyorum bir sürü abur cubur yedim yine
 
yuh ekmek almaya bile birlikte mi gidiyorlar? kaldı ki akraba ziyaretleri falan yapılacaksa sizinle gitmesi daha mantıklı değil mi? annesi oğlunu göstermeye mi gidiyor?

benim ailem turistlik yerde yasıyor, esimin ailesi yazın köyde, kışın sehir merkezinde. doğum sonrası hariç eş ailesinin evinde bir geceden fazla kalmadım. kayınvalidem lafını da yaptı ama esim, burda rahat edemiyor, ailesinin evinde daha rahat dedi. sonra bana gelip “nasıl rahat ediyorsun? ben evlendikten sonra bir gün bile kalamazdım babamın evinde” dedi 😂 babamın evinde herkes etrafımda fır dönüyor, ben burda daha rahatım dedim 😂

ayrıca eğer ailesinin evindeysek esim asla dısarı çıkamaz. beni o eve götürdüyse o da benimle kalacak.

bence siz sonuna kadar haklısınız. rezillik bir dueum da yok. kimseye 4/4lük gelin olma gibi bir görevimiz yok. o, eş olarak kaç kaçlıkmış pardon?
diger oğlu 24 yaşında annesinin kucagına oturdu bu izinde şok oldum görünce, bensiz asla benimkide memleketine gidemiyor orayada gidince afedersiniz sanki bilmem ne çocugu gibi davranıyor annesiyle gezip beni arıyorlar akşama yemek ne yiyelim diye bende yapmıyorum tabiki, kendisine dedim senin kusurlarını söylemiyoruz diye kendini 4/4 damat mı sanıyorsun benim kadar olsan ne isterim dedim benim ailem karışmaz etmez hiçbir şeye
 
Back
X