MissisHippi Popüler Üye Kayıtlı Üye Katılım 16 Şubat 2013 Mesajlar 8.645 Emoji Skoru 3.015 Puanlar 178 13 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #201 Teşekkürler.. J.c.grange(eşim sayesin de tanıdım bu yazarı). Hangi burçsun bakim?
Belissa ♡ Бизимки Масалди ♡ tek ayak cezası Kayıtlı Üye Katılım 19 Ocak 2012 Mesajlar 28.690 Emoji Skoru 7.343 Puanlar 198 13 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #202 koç.. kız kardeşin var mı
vargasabreu mutedil Kayıtlı Üye Katılım 14 Aralık 2013 Mesajlar 8.312 Emoji Skoru 6.281 Puanlar 448 13 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #203 Yok. Senin erkek kardeşin var mı?
Belissa ♡ Бизимки Масалди ♡ tek ayak cezası Kayıtlı Üye Katılım 19 Ocak 2012 Mesajlar 28.690 Emoji Skoru 7.343 Puanlar 198 13 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #204 var... dişinde dolgu var mı?
vargasabreu mutedil Kayıtlı Üye Katılım 14 Aralık 2013 Mesajlar 8.312 Emoji Skoru 6.281 Puanlar 448 13 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #205 Var. En fazla ne kadar uyumadan durabilirsin?
Belissa ♡ Бизимки Масалди ♡ tek ayak cezası Kayıtlı Üye Katılım 19 Ocak 2012 Mesajlar 28.690 Emoji Skoru 7.343 Puanlar 198 13 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #206 1,5 gün dişini çektirdin mi?
seker000 Aşkımın Aşkıyım... Kayıtlı Üye Katılım 29 Mart 2013 Mesajlar 5.925 Emoji Skoru 2.915 Puanlar 398 13 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #207 hayır anneni mi daha çok seviyosun babanı mı?
Belissa ♡ Бизимки Масалди ♡ tek ayak cezası Kayıtlı Üye Katılım 19 Ocak 2012 Mesajlar 28.690 Emoji Skoru 7.343 Puanlar 198 13 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #208 ikisi de aynı. saçların kızıl mı?
seker000 Aşkımın Aşkıyım... Kayıtlı Üye Katılım 29 Mart 2013 Mesajlar 5.925 Emoji Skoru 2.915 Puanlar 398 13 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #209 değil kaç kilosun??
hayat_gun Herşey güzel olacak.. Kayıtlı Üye Katılım 15 Mayıs 2013 Mesajlar 6.263 Emoji Skoru 4.986 Puanlar 148 14 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #210 58 olmam gerekiyor :26: saçın uzun mu?
vargasabreu mutedil Kayıtlı Üye Katılım 14 Aralık 2013 Mesajlar 8.312 Emoji Skoru 6.281 Puanlar 448 14 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #211 Evet belime kadar. Ne sıklıkla film izlersin?
hayat_gun Herşey güzel olacak.. Kayıtlı Üye Katılım 15 Mayıs 2013 Mesajlar 6.263 Emoji Skoru 4.986 Puanlar 148 14 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #212 çok sık izlemem. En sevdiğin hayvan..?
seker000 Aşkımın Aşkıyım... Kayıtlı Üye Katılım 29 Mart 2013 Mesajlar 5.925 Emoji Skoru 2.915 Puanlar 398 14 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #213 civciv çok makyaj yapar mısın?
F FreeYourMind Üye Kayıtlı Üye Katılım 18 Aralık 2013 Mesajlar 403 Emoji Skoru 44 Puanlar 18 Yaş 36 Yer Diğer 14 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #214 Sık makyaj yaparım Form tutarmısın
seker000 Aşkımın Aşkıyım... Kayıtlı Üye Katılım 29 Mart 2013 Mesajlar 5.925 Emoji Skoru 2.915 Puanlar 398 14 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #215 eh işte bakımlımısındır?
phloxinheart Aktif Üye Kayıtlı Üye Katılım 26 Temmuz 2013 Mesajlar 1.263 Emoji Skoru 104 Puanlar 93 Yer Afyon 14 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #216 evet bakımlıyımdır ama hamilelikte biraz kendimi saldım diyebilirim:) dedikodu yapar mısın?
C cgdmsnn Yeni Üye Kayıtlı Üye Katılım 12 Aralık 2013 Mesajlar 104 Emoji Skoru 14 Puanlar 0 Yaş 36 Yer Ankara 14 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #217 evet yaparım valla... şuan nerdesin??
seker000 Aşkımın Aşkıyım... Kayıtlı Üye Katılım 29 Mart 2013 Mesajlar 5.925 Emoji Skoru 2.915 Puanlar 398 14 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #218 evde pc başında:126: spor yapar mısın?
hayat_gun Herşey güzel olacak.. Kayıtlı Üye Katılım 15 Mayıs 2013 Mesajlar 6.263 Emoji Skoru 4.986 Puanlar 148 14 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #219 Kafama estiğinde yaparım :) en sevdiğin ve sevmediğin huyun?
vargasabreu mutedil Kayıtlı Üye Katılım 14 Aralık 2013 Mesajlar 8.312 Emoji Skoru 6.281 Puanlar 448 14 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #220 En sevdiğim huyum yok sanırım. Fesat değilim, belki o olabilir... Bu da olması gereken zaten, bir artı değil. En sevmediğim huyum kinci ve şefkatsiz olmam... Hayatının en güzel günü? Son düzenleme: 14 Şubat 2014
En sevdiğim huyum yok sanırım. Fesat değilim, belki o olabilir... Bu da olması gereken zaten, bir artı değil. En sevmediğim huyum kinci ve şefkatsiz olmam... Hayatının en güzel günü?