- Katılım
- 4 Aralık 2025
- Mesajlar
- 6
- Emoji Skoru
- 1
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 33
- Konu Sahibi demagorgon
- #1
Merhaba herkese. 20 Haziran günü gebe olduğumu öğrendim. İlk kontrolüme atın 24’ünde gidebildim. Kese göründü çok şükür ancak şeklinin istenilen şekilde olmadığı takip edilmesi gerektiği belirtildi. Ardından bir doktora daha danışmak istedim. Diğer doktor da alttan yaptığı muayenede kesenin göründüğünü yolk kesesinin de göründüğünü ancak şekilde sıkıntı olduğunu takip edilmesi gerektiğini belirtti. Dün tekrar kontrole gittim şekil daha da bozulmuş ve kesede beklenen büyüme oluşmamış dedi. İki günde 0.73 mm büyüme oluşmuş sadece. Pazartesi kontrole çağırdı büyüme olmazsa kürtaj yapılacağını söyledi. 5+3 haftalığım bu arada. Bu gibi sorun yaşayanlar var mı? Sağlıksız olduğu anlamına mı Bebeğimi kaybetmek istemiyorum.. Alttaki fotoğraflar iki gün arayla çekilen ultrason görüntüleri