• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Gebelik kesesinin büyümemesi

demagorgon

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
4 Aralık 2025
Mesajlar
6
Emoji Skoru
1
Puanlar
1
Yaş
33
Merhaba herkese. 20 Haziran günü gebe olduğumu öğrendim. İlk kontrolüme atın 24’ünde gidebildim. Kese göründü çok şükür ancak şeklinin istenilen şekilde olmadığı takip edilmesi gerektiği belirtildi. Ardından bir doktora daha danışmak istedim. Diğer doktor da alttan yaptığı muayenede kesenin göründüğünü yolk kesesinin de göründüğünü ancak şekilde sıkıntı olduğunu takip edilmesi gerektiğini belirtti. Dün tekrar kontrole gittim şekil daha da bozulmuş ve kesede beklenen büyüme oluşmamış dedi. İki günde 0.73 mm büyüme oluşmuş sadece. Pazartesi kontrole çağırdı büyüme olmazsa kürtaj yapılacağını söyledi. 5+3 haftalığım bu arada. Bu gibi sorun yaşayanlar var mı? Sağlıksız olduğu anlamına mı Bebeğimi kaybetmek istemiyorum.. Alttaki fotoğraflar iki gün arayla çekilen ultrason görüntüleri
 

Eklentiler

  • IMG_2739.webp
    IMG_2739.webp
    68,1 KB · Görüntüleme: 12
  • IMG_2741.webp
    IMG_2741.webp
    48,5 KB · Görüntüleme: 11
Merhaba herkese. 20 Haziran günü gebe olduğumu öğrendim. İlk kontrolüme atın 24’ünde gidebildim. Kese göründü çok şükür ancak şeklinin istenilen şekilde olmadığı takip edilmesi gerektiği belirtildi. Ardından bir doktora daha danışmak istedim. Diğer doktor da alttan yaptığı muayenede kesenin göründüğünü yolk kesesinin de göründüğünü ancak şekilde sıkıntı olduğunu takip edilmesi gerektiğini belirtti. Dün tekrar kontrole gittim şekil daha da bozulmuş ve kesede beklenen büyüme oluşmamış dedi. İki günde 0.73 mm büyüme oluşmuş sadece. Pazartesi kontrole çağırdı büyüme olmazsa kürtaj yapılacağını söyledi. 5+3 haftalığım bu arada. Bu gibi sorun yaşayanlar var mı? Sağlıksız olduğu anlamına mı Bebeğimi kaybetmek istemiyorum.. Alttaki fotoğraflar iki gün arayla çekilen ultrason görüntüleri
Yani tabi doktorun daha iyi bilir ama kese bozulmadiysa bebeğin kalbi atıyorsa herzaman bir umut vardır canım geçen bir arkadaşın paylaşımına denk geldim kanama alanı ve kese bozulması diye 2 hafta sonra paylaşmış herşey normal dedim rabbim verecek olsun oluyor vermeyecek oldumu da asla birşey yapamıyorsun sen duanı et takdir Allah'tan
 
Back