vargasabreu mutedil Kayıtlı Üye Katılım 14 Aralık 2013 Mesajlar 8.312 Emoji Skoru 6.281 Puanlar 448 5 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #61 Yoo Fala inanır mısın?
hayat_gun Herşey güzel olacak.. Kayıtlı Üye Katılım 15 Mayıs 2013 Mesajlar 6.263 Emoji Skoru 4.986 Puanlar 148 5 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #62 Oğlumm.. en son mutsuz oldun şey??
hayat_gun Herşey güzel olacak.. Kayıtlı Üye Katılım 15 Mayıs 2013 Mesajlar 6.263 Emoji Skoru 4.986 Puanlar 148 5 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #63 yabanmersini__ .!.: Yoo Fala inanır mısın? Genişletmek için tıkla... Çok inanmam ama çıktığı oldu en son mutsuz hissettiğin şe?
yabanmersini__ .!.: Yoo Fala inanır mısın? Genişletmek için tıkla... Çok inanmam ama çıktığı oldu en son mutsuz hissettiğin şe?
vargasabreu mutedil Kayıtlı Üye Katılım 14 Aralık 2013 Mesajlar 8.312 Emoji Skoru 6.281 Puanlar 448 5 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #64 Ailevi bir mesele idi. Nefret ettiğin birileri var mı?
pozitiff3 Oğluşunu bekleyen anne Kayıtlı Üye Katılım 21 Aralık 2012 Mesajlar 714 Emoji Skoru 47 Puanlar 68 5 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #65 sevmediklerim var ama nefret derecesinde degil . kucukken olmak istedigin meslegimi yapiyosun suanda ?
sevmediklerim var ama nefret derecesinde degil . kucukken olmak istedigin meslegimi yapiyosun suanda ?
hayat_gun Herşey güzel olacak.. Kayıtlı Üye Katılım 15 Mayıs 2013 Mesajlar 6.263 Emoji Skoru 4.986 Puanlar 148 5 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #66 evet var şarkı söylemekte hoşlanır mısın?
lizge_08 Guru Kayıtlı Üye Katılım 21 Eylül 2011 Mesajlar 388 Emoji Skoru 293 Puanlar 323 5 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #67 ayy evett çok severim Tiyatro seyretmeyi severmisin
hayat_gun Herşey güzel olacak.. Kayıtlı Üye Katılım 15 Mayıs 2013 Mesajlar 6.263 Emoji Skoru 4.986 Puanlar 148 5 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #68 pozitiff3 .!.: sevmediklerim var ama nefret derecesinde degil . kucukken olmak istedigin meslegimi yapiyosun suanda ? Genişletmek için tıkla... Hayır,evhanımıyım Gün içinde yapmaktan en çok keyif alığın şey?
pozitiff3 .!.: sevmediklerim var ama nefret derecesinde degil . kucukken olmak istedigin meslegimi yapiyosun suanda ? Genişletmek için tıkla... Hayır,evhanımıyım Gün içinde yapmaktan en çok keyif alığın şey?
vargasabreu mutedil Kayıtlı Üye Katılım 14 Aralık 2013 Mesajlar 8.312 Emoji Skoru 6.281 Puanlar 448 5 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #69 Kahve içmek, kitap okumak... Şakacı mısın?
hayat_gun Herşey güzel olacak.. Kayıtlı Üye Katılım 15 Mayıs 2013 Mesajlar 6.263 Emoji Skoru 4.986 Puanlar 148 5 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #70 ooo hem de çokk.. duygusal mısın?
vargasabreu mutedil Kayıtlı Üye Katılım 14 Aralık 2013 Mesajlar 8.312 Emoji Skoru 6.281 Puanlar 448 5 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #71 Değilim. Enerjini neyden alırsın?
hayat_gun Herşey güzel olacak.. Kayıtlı Üye Katılım 15 Mayıs 2013 Mesajlar 6.263 Emoji Skoru 4.986 Puanlar 148 5 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #72 uyuyarak canını sıkan biri olduğunda tepkin genelde nasıldır?
vargasabreu mutedil Kayıtlı Üye Katılım 14 Aralık 2013 Mesajlar 8.312 Emoji Skoru 6.281 Puanlar 448 5 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #73 Surat asarım, bulunduğum ortamı terkederim ya da lafımı söylerim çekinmem yani. En yakın arkadaşın ve sevgilin aynı gün buluşmak istedi seninle. İkiside sana ihtiyacı olduğunu söylüyor. Birinin yanına gitme imkanın var. Hangisini tercih edersin?
Surat asarım, bulunduğum ortamı terkederim ya da lafımı söylerim çekinmem yani. En yakın arkadaşın ve sevgilin aynı gün buluşmak istedi seninle. İkiside sana ihtiyacı olduğunu söylüyor. Birinin yanına gitme imkanın var. Hangisini tercih edersin?
hayat_gun Herşey güzel olacak.. Kayıtlı Üye Katılım 15 Mayıs 2013 Mesajlar 6.263 Emoji Skoru 4.986 Puanlar 148 5 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #74 evliyim buarada ama öyle bir durumda hangisinin durumu daha acilse ona giderdim en sevdiğin tv programı?
evliyim buarada ama öyle bir durumda hangisinin durumu daha acilse ona giderdim en sevdiğin tv programı?
vargasabreu mutedil Kayıtlı Üye Katılım 14 Aralık 2013 Mesajlar 8.312 Emoji Skoru 6.281 Puanlar 448 5 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #75 Köpeklere fısıldayan adam. Diyet yaptın mı hiç? Başarılı oldun mu yaptıysan?
hayat_gun Herşey güzel olacak.. Kayıtlı Üye Katılım 15 Mayıs 2013 Mesajlar 6.263 Emoji Skoru 4.986 Puanlar 148 5 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #76 Çok şükür gerek duymadım,kilom iyi takıntılı mısın?
vargasabreu mutedil Kayıtlı Üye Katılım 14 Aralık 2013 Mesajlar 8.312 Emoji Skoru 6.281 Puanlar 448 5 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #77 Hiç değilim. Twitter kullanır mısın?
Velvette 💪🏋️♀️ Kayıtlı Üye Katılım 12 Mart 2013 Mesajlar 37.809 Emoji Skoru 51.625 Puanlar 798 5 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #78 Kullanırdım ama kapattım, 30 günden fazla geçtiği için de silindi hesabım.. Bu son zamanlarda konusu hızla artan bekaret mevzularıyla ilgili ne düşünüyorsun?
Kullanırdım ama kapattım, 30 günden fazla geçtiği için de silindi hesabım.. Bu son zamanlarda konusu hızla artan bekaret mevzularıyla ilgili ne düşünüyorsun?
hayat_gun Herşey güzel olacak.. Kayıtlı Üye Katılım 15 Mayıs 2013 Mesajlar 6.263 Emoji Skoru 4.986 Puanlar 148 6 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #79 sıktı artık diyorum uğurlu sayın var mı?varsa kaç?
V Vivid Guru Kayıtlı Üye Katılım 28 Temmuz 2011 Mesajlar 19.610 Emoji Skoru 6.600 Puanlar 448 6 Şubat 2014 Konu Sahibi Konu Sahibi hayat_gun #80 yok. varsa da dikkatimi çekmedi... hayatında olan çok önemli bir şeyi olmadan önce hissettin mi?