• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

sözlümün kız arkadaşı varmış

merhaba mayıs ayında söz kesicez dün annesiyle konuşurken laf arasında bi kız arkadaşından bahsetti bana gümüş bileklik hediye etti falan dedi öncesinde de sözlüm kızdan bahsetmişti nişanımıza gelicek o da biriyle tanışmış diye infolar verdi gereksiz gereksiz ne bu şimdi benim hiç erkek arkadaşım yok normal mi bu çok moralim bozuldu ya internette dolaşan şeyleri görüyoruz sonuçta yorumlarınızı bekliyorum
insanın karşı cins arkadaşı olması gayet normal
 
Karşı cinsten arkadaşının olması normal de senin bu kişiyi tanımıyor olman anormal. Başka bir iş olabilir bu işte
 
Back