- Katılım
- 1 Eylül 2014
- Mesajlar
- 27.632
- Emoji Skoru
- 31.773
- Puanlar
- 798
- Yaş
- 36
insanın karşı cins arkadaşı olması gayet normalmerhaba mayıs ayında söz kesicez dün annesiyle konuşurken laf arasında bi kız arkadaşından bahsetti bana gümüş bileklik hediye etti falan dedi öncesinde de sözlüm kızdan bahsetmişti nişanımıza gelicek o da biriyle tanışmış diye infolar verdi gereksiz gereksiz ne bu şimdi benim hiç erkek arkadaşım yok normal mi bu çok moralim bozuldu ya internette dolaşan şeyleri görüyoruz sonuçta yorumlarınızı bekliyorum