• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

sözlümün kız arkadaşı varmış

Bana arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyeyim diye boşuna dememişler. Mesela bu kız eski sevgilisi mi. Eğer öyleyse sözlünüzün annesi bana hediye almış diye nispet mi yapıyor. En kısa zamanda hem o kızı hem de eklediği diğer kızların kim olduğunu öğrenin eğer akılda hala şüphe kalıyorsa da evlenmeyin. Bir erkek arkadaşınız olsa onunla görüşüp buluşmanıza izin verir miydi bu da kilit konu. Eğer sorun edecek biriyse bu işi tekrar düşünmeniz gerekiyor
 
abla sizin rahatlığınız da ayrı bağırtıyor ablacım biz tabikii de o kadar gezmedik etmedik aile tanışmasına da sanki hiç tanışmıyormuşuz da birilerinin aracılığıyla gelinmiş gibi söylemek zorunda kaldık herkes sizin gibi modern değil maalesef daha dün babama kahve yapıcam dediğimde gözümüzün önünde oğlana kahve mi vericeksin dedi ne yapayım

Bunun modernlikle, rahat olmakla ne alakası var? Üstelik kimseyi tanımadan yargılarcasına rahatsınız bağırttınız modernsiniz diyemezsin kimseye. Beceriksizliğine bahane bulma hiç.

Görücü aracılığıyla tanışan insanlar bile kafelerde oturuyor çayını-kahvesini içiyor. Karşısındakini tanımaya çalışıyor. Elinin altında telefon var sosyal medya var, ordan bile adamla konuşarak tanırsın, kafandaki soruları sorarsın.

Evlenmek için evlenmeye kalkıyorsun belliki. Adamı tanımıyorsun, arkadaş çevresi nedir ne değildir belli değil aileleri dahil etmişsin. Böyle evlilik mi yapılır. Adam seni arkadaşlarıyla tanıştırmak istemiş kabul etmemişsin.

Adam seni yarabandı olarak görüp, eski sevgilisine inat olarak evleniyorsa ne yapacaksın? İnsanları tanımadan evlenmeye kalkarsan bunlar başına gelebilir.
 
Bunun modernlikle, rahat olmakla ne alakası var? Üstelik kimseyi tanımadan yargılarcasına rahatsınız bağırttınız modernsiniz diyemezsin kimseye. Beceriksizliğine bahane bulma hiç.

Görücü aracılığıyla tanışan insanlar bile kafelerde oturuyor çayını-kahvesini içiyor. Karşısındakini tanımaya çalışıyor. Elinin altında telefon var sosyal medya var, ordan bile adamla konuşarak tanırsın, kafandaki soruları sorarsın.

Evlenmek için evlenmeye kalkıyorsun belliki. Adamı tanımıyorsun, arkadaş çevresi nedir ne değildir belli değil aileleri dahil etmişsin. Böyle evlilik mi yapılır. Adam seni arkadaşlarıyla tanıştırmak istemiş kabul etmemişsin.

Adam seni yarabandı olarak görüp, eski sevgilisine inat olarak evleniyorsa ne yapacaksın? İnsanları tanımadan evlenmeye kalkarsan bunlar başına gelebilir.
işte ben de tam olarak bunu söylüyorum yeni tanışmıyoruz dediğim gibi hep takipteyim sadece ona tepki verecek alan bırakmamaya çalışıyorum o rahatlığı verip dökülsün istiyorum üzerine gitmeden
 
merhaba mayıs ayında söz kesicez dün annesiyle konuşurken laf arasında bi kız arkadaşından bahsetti bana gümüş bileklik hediye etti falan dedi öncesinde de sözlüm kızdan bahsetmişti nişanımıza gelicek o da biriyle tanışmış diye infolar verdi gereksiz gereksiz ne bu şimdi benim hiç erkek arkadaşım yok normal mi bu çok moralim bozuldu ya internette dolaşan şeyleri görüyoruz sonuçta yorumlarınızı bekliyorum
Birbirlerinin karşı cinsten arkadaşlarıyla samimi olan, ev oturmalarına gelip giden, gezi planları yapan tanıdığım çiftler var. Benim tercih ettiğim ve doğru bulduğum bir şey değil. Aynı şekilde eşim de tercih etmez. Biz bu açıdan eşimle uyumluyuz mesela.

Şimdi sizin durumunuza bakınca siz de birbirinizin arkadaşlarıyla vakit geçirebilen bir çift misiniz? Yoksa karşı cinsle samimi olmaya karşı bir çift misiniz? Birincisi bu. İkincisi de yani dediğim gibi ben pek hoşlanmam böyle şeylerden. O yüzden kızın durduk yere bileklik almasına, bu zamana kadar kızın adının hiç geçmemesine, tanıştırılmamasına takılırım.
 
hediyeden haberim yoktu kayınvalidem beni yemliyor gibi düşündüm çok şirin iyiniyetli kadın ama sanki Allah söyletti ya çünkü çok alakasız bir yerden girdi konuya
Yazacaklarımı yanlış anlamayın lütfen, başınız sağ olsun abinizi kaybetmişsiniz🙏 siz kaybınız nedeniyle yıllardır unipolar depresyondaymışsınız bu sebeple ilaç da kullanıyormuşsunuz çok geçmiş olsun 🙏 ama sağlık durumunuzu eş adayına söylememişsiniz, siz kendiniz hakkında kapalı kutuyken sevgilinizin de hayatını etkileyebilecek sağlık bilgisini anlatmazken, erkek arkadaşınız da annesi de size gayet açık ve dürüstler.

Hediyeyi size söylemedi diye kırılıyorsunuz, kadın sizi yemliyor diye düşünüyorsunuz ama siz sağlık bilginizi saklarken sorun görmüyorsunuz, ki kadın size kimden niye hediye aldı açıklamak zorunda da değil, hediyeyi henüz söylemiş olması lafı geldiği içindir.

Size ters gelebilir ama insanlar karşı cinsten kişiler arkadaş olabilir, illa altında kötü şeyler olması gerekmiyor.

Kadın-Erkek arkadaş olamaz diyorsanız o zaman henüz her şeyin başındayken evlenme kararını iptal etmeniz yerinde olur, şimdi önleyemediğim arkadaşlıkları evlendikten sonra önlerim diye düşünüyorsanız yanılırsınız ve mutsuz olursunuz.
 
abla sizin rahatlığınız da ayrı bağırtıyor ablacım biz tabikii de o kadar gezmedik etmedik aile tanışmasına da sanki hiç tanışmıyormuşuz da birilerinin aracılığıyla gelinmiş gibi söylemek zorunda kaldık herkes sizin gibi modern değil maalesef daha dün babama kahve yapıcam dediğimde gözümüzün önünde oğlana kahve mi vericeksin dedi ne yapayım
Baban şok olacak belki ama şimdi insanlar kendileri tanışıyor, anlaşıyor, evleniyor hatta ve hatta anlaşamazlarsa boşanıyor. Bunun modernlikle de bir ilgisi yok olması gereken ve çağın gerektirdiği şeyler.
 
ilkokuldan ve liseden çok samimi erkek arkadaslarım var. esim hiçbiriyle yüzyüze tanısmadı cünkü hepsi farklı sehirlerde su an ama hepsini bilir. bazen sosyal medyada mentionlaşırız. ailemle de çok samimilerdir. bence gayet normal.
 
Yazacaklarımı yanlış anlamayın lütfen, başınız sağ olsun abinizi kaybetmişsiniz🙏 siz kaybınız nedeniyle yıllardır unipolar depresyondaymışsınız bu sebeple ilaç da kullanıyormuşsunuz çok geçmiş olsun 🙏 ama sağlık durumunuzu eş adayına söylememişsiniz, siz kendiniz hakkında kapalı kutuyken sevgilinizin de hayatını etkileyebilecek sağlık bilgisini anlatmazken, erkek arkadaşınız da annesi de size gayet açık ve dürüstler.

Hediyeyi size söylemedi diye kırılıyorsunuz, kadın sizi yemliyor diye düşünüyorsunuz ama siz sağlık bilginizi saklarken sorun görmüyorsunuz, ki kadın size kimden niye hediye aldı açıklamak zorunda da değil, hediyeyi henüz söylemiş olması lafı geldiği içindir.

Size ters gelebilir ama insanlar karşı cinsten kişiler arkadaş olabilir, illa altında kötü şeyler olması gerekmiyor.

Kadın-Erkek arkadaş olamaz diyorsanız o zaman henüz her şeyin başındayken evlenme kararını iptal etmeniz yerinde olur, şimdi önleyemediğim arkadaşlıkları evlendikten sonra önlerim diye düşünüyorsanız yanılırsınız ve mutsuz olursunuz.
eğer ikisi aynı konuyu içerseydi farklı başlıklarda olmazdı şimdi senin de sakladıgın şeyler varken karşıdakinden şeffaflık beklemeye hakkın yok der gibisiniz
sadece ön yargılı olmasını istemiyorum o zaten durumu biliyor aklımı kaçıradabilirdim çünkü yaşadıklarımız hiç normal şeyler değildi
bunu ona tabikii söyleyeceğim nazikken bile insanın ruhunu zedeliyorsunuz
 
Baban şok olacak belki ama şimdi insanlar kendileri tanışıyor, anlaşıyor, evleniyor hatta ve hatta anlaşamazlarsa boşanıyor. Bunun modernlikle de bir ilgisi yok olması gereken ve çağın gerektirdiği şeyler.
kültürümde yok diyor yüzüme tükürdü ertesi gün hesabıma para atmış biraz stratejiksel mi yaklaşıyorum bilmiyorum çocukla kafa yapılarımız aynı benzer ailelerimiz var birbirimizi çok iyi anlıyoruz ama sanki biraz da aileevinden artık çıkmak mı istiyorum bilmiyorum bu yüzden en başından beri görmezden geldim bazı şeyleri aman aman rahatsız olduğum konular yok uyumlu olmaya çalışıyor çabasına da saygı duyuyorum
 
eğer ikisi aynı konuyu içerseydi farklı başlıklarda olmazdı şimdi senin de sakladıgın şeyler varken karşıdakinden şeffaflık beklemeye hakkın yok der gibisiniz
sadece ön yargılı olmasını istemiyorum o zaten durumu biliyor aklımı kaçıradabilirdim çünkü yaşadıklarımız hiç normal şeyler değildi
bunu ona tabikii söyleyeceğim nazikken bile insanın ruhunu zedeliyorsunuz
Hayır sakladığınız şeyler varken şeffaf olmasını beklemeye hakkınız olmadığını söylemiyorum, dürüst olmalı elbette ama bakın kendiniz yazmışsınız önyargılı olmasını istemiyorum diye ama aynı önyargıyı sevgilinize yapıyorsunuz.
Siz sadece kendi cinsiyle arkadaşlık edilen bir kültürden geliyor olabilirsiniz ya da hayat görüşünüz bu yöndedir ama herkes sizin gibi düşünmeyebilir, farklı düşünceleri rahatlık olarak görüp siz de bir nevi insanlara önyargılı ve etiketleyici yaklaşmıyor musunuz?

Bu zedelemek değil gerçeklik, sizin için sorun olacak şeylerde aynı pencereden bakmıyorsanız gerçekten evliliğiniz mutsuzlukla geçer, yaşınız 26 diye biliyorum yaşınızın 2 katı yaşta yaşınızdan fazla zamandır evli bir kadının tecrübesini aktarıyorum.
 
Hayır sakladığınız şeyler varken şeffaf olmasını beklemeye hakkınız olmadığını söylemiyorum, dürüst olmalı elbette ama bakın kendiniz yazmışsınız önyargılı olmasını istemiyorum diye ama aynı önyargıyı sevgilinize yapıyorsunuz.
Siz sadece kendi cinsiyle arkadaşlık edilen bir kültürden geliyor olabilirsiniz ya da hayat görüşünüz bu yöndedir ama herkes sizin gibi düşünmeyebilir, farklı düşünceleri rahatlık olarak görüp siz de bir nevi insanlara önyargılı ve etiketleyici yaklaşmıyor musunuz?

Bu zedelemek değil gerçeklik, sizin için sorun olacak şeylerde aynı pencereden bakmıyorsanız gerçekten evliliğiniz mutsuzlukla geçer, yaşınız 26 diye biliyorum yaşınızın 2 katı yaşta yaşınızdan fazla zamandır evli bir kadının tecrübesini aktarıyorum.
teşekkür ederim ablacım haklısınız saygı duyarım
 
teşekkür ederim ablacım haklısınız saygı duyarım
Bu arada baş sağlığı ve geçmiş olsun dileklerimi yinelemek isterim🙏 yazdıklarım zedelemek için değildi hiçbir kadın mutsuz olsun istemem hem hemcinsim oldukları için pozitif ayrımcılık yaptığımdan hem de kızım var, evladım yaşındaki kadınların mutlu huzurlu evlilikleri olsun isterim şahsen.

Umarım mutlu bir evliliğiniz olur🙏
 
Bu arada baş sağlığı ve geçmiş olsun dileklerimi yinelemek isterim🙏 yazdıklarım zedelemek için değildi hiçbir kadın mutsuz olsun istemem hem hemcinsim oldukları için pozitif ayrımcılık yaptığımdan hem de kızım var, evladım yaşındaki kadınların mutlu huzurlu evlilikleri olsun isterim şahsen.

Umarım mutlu bir evliliğiniz olur🙏
çok teşekkür ederim Allah razı olsun daha güzelleri kızınıza nasip olsun inşallah 🤍🤍🤍
 
Ben gerçekten şunu merak ediyorum . İlişkiye başlarken istek üzerine karşı cinsten arkadaşlarını silmek karaktersizlik değil midir?

Siz sözlünüzün kız arkadaşı olmasına karşı olabilirsiniz, saygı duyarız. Ancak bu durumda biriyle ilişkiye başlarken sizinle aynı hassasiyette biriyle başlarsınız hiç bir sorun olmaz. Bu kriterlere başta dikkat etmeyip sonrasında karşı taraftan size uymasını beklemek ( ki yine diyorum bunu yapan kişi benim gözümde karaktersizdir) doğru değil .
 
Ben gerçekten şunu merak ediyorum . İlişkiye başlarken istek üzerine karşı cinsten arkadaşlarını silmek karaktersizlik değil midir?

Siz sözlünüzün kız arkadaşı olmasına karşı olabilirsiniz, saygı duyarız. Ancak bu durumda biriyle ilişkiye başlarken sizinle aynı hassasiyette biriyle başlarsınız hiç bir sorun olmaz. Bu kriterlere başta dikkat etmeyip sonrasında karşı taraftan size uymasını beklemek ( ki yine diyorum bunu yapan kişi benim gözümde karaktersizdir) doğru değil .
pes diyorum başka bişey demiyorum size fikriniz için teşekkür ederim
 
merhaba mayıs ayında söz kesicez dün annesiyle konuşurken laf arasında bi kız arkadaşından bahsetti bana gümüş bileklik hediye etti falan dedi öncesinde de sözlüm kızdan bahsetmişti nişanımıza gelicek o da biriyle tanışmış diye infolar verdi gereksiz gereksiz ne bu şimdi benim hiç erkek arkadaşım yok normal mi bu çok moralim bozuldu ya internette dolaşan şeyleri görüyoruz sonuçta yorumlarınızı bekliyorum
İnşallah gerçekten yaş 33 değildir, 13 falandır 🙄
 
merhaba mayıs ayında söz kesicez dün annesiyle konuşurken laf arasında bi kız arkadaşından bahsetti bana gümüş bileklik hediye etti falan dedi öncesinde de sözlüm kızdan bahsetmişti nişanımıza gelicek o da biriyle tanışmış diye infolar verdi gereksiz gereksiz ne bu şimdi benim hiç erkek arkadaşım yok normal mi bu çok moralim bozuldu ya internette dolaşan şeyleri görüyoruz sonuçta yorumlarınızı bekliyorum
Ay arkadaşımın eşiyle arkadaşımdan daha çok görüşüyorum ,eşi sen onu güzel zorbalıyorsun ara da darla falan diyor ama o bana ve kocasına güvenir birbirimize abi falan diyoruz
 
merhaba mayıs ayında söz kesicez dün annesiyle konuşurken laf arasında bi kız arkadaşından bahsetti bana gümüş bileklik hediye etti falan dedi öncesinde de sözlüm kızdan bahsetmişti nişanımıza gelicek o da biriyle tanışmış diye infolar verdi gereksiz gereksiz ne bu şimdi benim hiç erkek arkadaşım yok normal mi bu çok moralim bozuldu ya internette dolaşan şeyleri görüyoruz sonuçta yorumlarınızı bekliyorum
Eşimin kız arkadaşı vardı görüşmüyorlardı denk gelmedi benim de bir sürü erkek arkadaşım vardı ben görüşürdüm eşimde görüşürdü şimdi hiç birisi kalmadı burada size yazıyorum ah olsalardı da şimdi bir çay kahve içseydik. Bence abartılacak hiç bir şey yok.
 
Back
X