• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

sözlümün kız arkadaşı varmış

o tanıştırmak görüştürmek istedi ben istemedim ne mana sadece annesinin söylediği çok sinir etti
Yani bi tanışın demek ki sözlünüzün annesine hediye alacak kadar yakın birisi. Bu hediye alma durumundan haberiniz var mıydı peki. Siz sözlünüzün az çok huyunu bilirsiniz eğer olay tam tersi olsaydı sizin anneniz bir erkek arkadaşınızdan bahsedip bana hediye aldı deseydi ne olurdu...
 
Herkesin kendi hayatı, kişisel tercihler elbette ama eğer eşinizin/sevgilinizin karşı cins arkadaşı olduğunu biliyorsan, ama böyle karşı cins arkadaşlıkları yanlış buluyorsan kendine uygun biriyle evlilik yoluna girmen gerekirdi.

İnsanların karşı cins arkadaşı olabilir. Kimse kimseyle arkadaşlık yaptı diye yemiyor. Sen arkadaşlık yapmıyorsan karşı cins ile, o zaman senin buna uygun biriyle olman gerekir. Adamın da hatası var, böyle karşı cins ile arkadaşlıklara hoş bakmayan biriyle olmaması gerek. Yoksa çok sıkıntılar yaşanır.

Ben ilk başta kızı seninle bilerek tanıştırmadı, bilerek uzak tutmuş/saklamış diye düşünmüştüm ama adam tanıştırmaya kalkmış.
benden kaçmaz instagramında dolaşırken o kızdan haberim yoktu bi anda kızın profili gözüme takıldı meğersem kız arkadaşı oymuş birden fazla kız var hesabında tamam hadi neyse dedim ama sonra kızı da istemeye gelmişler dedi tesadüf mü yani nası denk geldi böyle o sözleniyor kızı da istemeye geliyorlar
 
Yani bi tanışın demek ki sözlünüzün annesine hediye alacak kadar yakın birisi. Bu hediye alma durumundan haberiniz var mıydı peki. Siz sözlünüzün az çok huyunu bilirsiniz eğer olay tam tersi olsaydı sizin anneniz bir erkek arkadaşınızdan bahsedip bana hediye aldı deseydi ne olurdu...
hediyeden haberim yoktu kayınvalidem beni yemliyor gibi düşündüm çok şirin iyiniyetli kadın ama sanki Allah söyletti ya çünkü çok alakasız bir yerden girdi konuya
 
benden kaçmaz instagramında dolaşırken o kızdan haberim yoktu bi anda kızın profili gözüme takıldı meğersem kız arkadaşı oymuş birden fazla kız var hesabında tamam hadi neyse dedim ama sonra kızı da istemeye gelmişler dedi tesadüf mü yani nası denk geldi böyle o sözleniyor kızı da istemeye geliyorlar
Yani acaba ben mi çok meraklı birisiyim. Hayatımdaki insanın arkadaşlık ettiği kişileri mutlaka bilmek isterim. Takip listesindekileri de kim diye sorarım.
hediyeden haberim yoktu kayınvalidem beni yemliyor gibi düşündüm çok şirin iyiniyetli kadın ama sanki Allah söyletti ya çünkü çok alakasız bir yerden girdi konuya
Yok böyle bir şey için neden yemlesin demek ki gerçekten de hediye almış
 
benden kaçmaz instagramında dolaşırken o kızdan haberim yoktu bi anda kızın profili gözüme takıldı meğersem kız arkadaşı oymuş birden fazla kız var hesabında tamam hadi neyse dedim ama sonra kızı da istemeye gelmişler dedi tesadüf mü yani nası denk geldi böyle o sözleniyor kızı da istemeye geliyorlar

Sen kızın eski sevgilisi/flörtü olduğunu mu düşünüyorsun? Kavuşamayınca veya ayrılınca biri evlenmeye kalkınca diğeri de evlenmeye mi kalktı yani.

Siz tam olarak ne zamandır sevgilisiniz? Arkadaş-tanımak anlamında sormuyorum. Sevgili olarak yani ne zamandır görüşüyorsunuz? Hiç mi tanımıyorsun bu adamı.
 
Bu kadar yıllık tanımaya kız arkadaşı olduğundan yeni mi haberiniz oldu anlamadım ban
hep söylüyor anlatıyor numaranı istiyorlar diyo ben istemedim uprasamam zoraki bi samimiyet kurmak istemiyorum kimseyle işim gücüm var bir de zırt pırt bi yerlere çağrılıyorum oraya gel buraya git hayırdır yani
 
Sen kızın eski sevgilisi/flörtü olduğunu mu düşünüyorsun? Kavuşamayınca veya ayrılınca biri evlenmeye kalkınca diğeri de evlenmeye mi kalktı yani.

Siz tam olarak ne zamandır sevgilisiniz? Arkadaş-tanımak anlamında sormuyorum. Sevgili olarak yani ne zamandır görüşüyorsunuz? Hiç mi tanımıyorsun bu adamı.
aynen böyle düşünüyorum;aramıza bi mesafe girdi benim sınavım vs vardı sonra bi anda evlenelim diye geldi
 
Bu durumda sözlünüzün size karşı olan tavrı önemli. Yani sizin de aynı şekilde bir erkekle arkadaşlığınız olsaydı veya siz de onun gibi erkeklerle takipleşseydiniz bunu sorun etmez miydi. Eğer kendine gelince sorun yok ama sizi bu konuda kısıtlayacak biriyse bu doğru değil
zoraki bi samimiyet kurmak istemiyorum kimseyle
E tabi samimi olmak durumunda değilsin ama düşündüğümüz zaman bu kız sözlünüzün annesine hediye alacak kadar yakın birisi. Kimdir nasıl biridir bi görüşmenizde fayda var.
 
Sen kızın eski sevgilisi/flörtü olduğunu mu düşünüyorsun? Kavuşamayınca veya ayrılınca biri evlenmeye kalkınca diğeri de evlenmeye mi kalktı yani.

Siz tam olarak ne zamandır sevgilisiniz? Arkadaş-tanımak anlamında sormuyorum. Sevgili olarak yani ne zamandır görüşüyorsunuz? Hiç mi tanımıyorsun bu adamı.
bir de şey düşündüm insan nası kavuşamadığı ya da ayrıldığıyla nası hala görüşür anlayamıyorum bunu
 
Bu durumda sözlünüzün size karşı olan tavrı önemli. Yani sizin de aynı şekilde bir erkekle arkadaşlığınız olsaydı veya siz de onun gibi erkeklerle takipleşseydiniz bunu sorun etmez miydi. Eğer kendine gelince sorun yok ama sizi bu konuda kısıtlayacak biriyse bu doğru değil

E tabi samimi olmak durumunda değilsin ama düşündüğümüz zaman bu kız sözlünüzün annesine hediye alacak kadar yakın birisi. Kimdir nasıl biridir bi görüşmenizde fayda var.
tamam çok teşekkür ederim 💟💟💟
 
hep söylüyor anlatıyor numaranı istiyorlar diyo ben istemedim uprasamam zoraki bi samimiyet kurmak istemiyorum kimseyle işim gücüm var bir de zırt pırt bi yerlere çağrılıyorum oraya gel buraya git hayırdır yani

Eee sen neden tanışmadın, sevgilinin arkadaş çevresiyle. Ne demek samimiyet kurmak, tanımak bir görmek ayrı şeydir. Mutlaka yapılması gerekir.

İnsan sevgilisinin hayatını merak eder, kimle görüşüyor diye. Bu arkadaşları erkek bile olsa tanışılır.
bir de şey düşündüm insan nası kavuşamadığı ya da ayrıldığıyla nası hala görüşür anlayamıyorum bunu

Görüşür ne var ne olacak. Herkes kanlı bıçaklı ayrılmıyor.
aynen böyle düşünüyorum;aramıza bi mesafe girdi benim sınavım vs vardı sonra bi anda evlenelim diye geldi

O zaman güvenmiyorsan ayrıl. Sanki sevgili gibi değilsiniz zaten. Siz hiç mi beraber dışarıda zaman geçirmediniz bunca zaman. Hiç mi denk gelmediniz arkadaşlarla. Böyle evlilik kararı alınmaz.
 
aynen böyle düşünüyorum;aramıza bi mesafe girdi benim sınavım vs vardı sonra bi anda evlenelim diye geldi
Enistenin youtube yorumlarini kurcala “yanindakiyle yasarsin aklindakiyle olursun” varsa gecmis olsun 🤣
 
kesin kanıt yok ama öyle düşündüm o yüzden size sordum normal mi diye
Eğer yeni tanışıyor olsaydınız ve böyle bir konu açsaydınız durumu öğrenmeye çalışın derdim. Kaç yıldır sevgili olduğunuzu bilmiyorum ama birbirinizi ne zamandır tanıdığınızı söylemişsiniz. Buluşmak yüz göz olmak istemem şeklinde düşünüyorsunuz ama bu kız sözlünüzün annesine hediye alacak kadar yakın birisi. Kimdir nasıl tanışmışlar bi buluşma ayarlayıp görüşün. Takip listesindeki kızları da bilmiyormuşsunuz mesela. Muhatap olmak istemem şeklinde düşünüyorsunuz sanırım ama bu devirde her erkeğe güven olmaz
 
Eee sen neden tanışmadın, sevgilinin arkadaş çevresiyle. Ne demek samimiyet kurmak, tanımak bir görmek ayrı şeydir. Mutlaka yapılması gerekir.

İnsan sevgilisinin hayatını merak eder, kimle görüşüyor diye. Bu arkadaşları erkek bile olsa tanışılır.


Görüşür ne var ne olacak. Herkes kanlı bıçaklı ayrılmıyor.


O zaman güvenmiyorsan ayrıl. Sanki sevgili gibi değilsiniz zaten. Siz hiç mi beraber dışarıda zaman geçirmediniz bunca zaman. Hiç mi denk gelmediniz arkadaşlarla. Böyle evlilik kararı alınmaz.
abla sizin rahatlığınız da ayrı bağırtıyor ablacım biz tabikii de o kadar gezmedik etmedik aile tanışmasına da sanki hiç tanışmıyormuşuz da birilerinin aracılığıyla gelinmiş gibi söylemek zorunda kaldık herkes sizin gibi modern değil maalesef daha dün babama kahve yapıcam dediğimde gözümüzün önünde oğlana kahve mi vericeksin dedi ne yapayım
 
Eğer yeni tanışıyor olsaydınız ve böyle bir konu açsaydınız durumu öğrenmeye çalışın derdim. Kaç yıldır sevgili olduğunuzu bilmiyorum ama birbirinizi ne zamandır tanıdığınızı söylemişsiniz. Buluşmak yüz göz olmak istemem şeklinde düşünüyorsunuz ama bu kız sözlünüzün annesine hediye alacak kadar yakın birisi. Kimdir nasıl tanışmışlar bi buluşma ayarlayıp görüşün. Takip listesindeki kızları da bilmiyormuşsunuz mesela. Muhatap olmak istemem şeklinde düşünüyorsunuz sanırım ama bu devirde her erkeğe güven olmaz
çünkü biliyorum ki kurcalasam midem bulanacak Allahın işi valla bak neyden şüphelensem doğru çıkıyor ama gerçekten çok çok seviyorum😭
 
çünkü biliyorum ki kurcalasam midem bulanacak Allahın işi valla bak neyden şüphelensem doğru çıkıyor ama gerçekten çok çok seviyorum😭
Sizin bir erkek arkadaşınız olsaydı ve bu kişi annenize hediye alacak kadar yakın olsaydı o bunu sorun eder miydi etmez miydi. Aslında kilit nokta bu
Bence kurcalasam midem bulanacak diye bir şey de yok sonuçta bu kişiyle sözlenmişsin evlilik yoluna gireceksin. Bir kişinin arkadaş çevresini bilmek doğrudan kendisini tanımaktır. O eklediği kızlar ne zamandır arkadaşları, ne sıklıkla konuşuyorlar buluşuyorlar mı... Artık böyle şeyleri sorup öğrenmeniz gerekiyor. Akılda soru işaretleri ile evlenilmez ki. Hadi diyelim evlendiniz aklınızda şüphe kalır o da evlenmeden önce sormamıştın şimdi mi sorun ediyorsun demeye başlar.
 
Sizin bir erkek arkadaşınız olsaydı ve bu kişi annenize hediye alacak kadar yakın olsaydı o bunu sorun eder miydi etmez miydi. Aslında kilit nokta bu
Bence kurcalasam midem bulanacak diye bir şey de yok sonuçta bu kişiyle sözlenmişsin evlilik yoluna gireceksin. Bir kişinin arkadaş çevresini bilmek doğrudan kendisini tanımaktır. O eklediği kızlar ne zamandır arkadaşları, ne sıklıkla konuşuyorlar buluşuyorlar mı... Artık böyle şeyleri sorup öğrenmeniz gerekiyor. Akılda soru işaretleri ile evlenilmez ki. Hadi diyelim evlendiniz aklınızda şüphe kalır o da evlenmeden önce sormamıştın şimdi mi sorun ediyorsun demeye başlar.
doğru cok tesekkür ederim 💟💟💟
 
Back
X