Herkesin kendi hayatı, kişisel tercihler elbette ama eğer eşinizin/sevgilinizin karşı cins arkadaşı olduğunu biliyorsan, ama böyle karşı cins arkadaşlıkları yanlış buluyorsan kendine uygun biriyle evlilik yoluna girmen gerekirdi.
İnsanların karşı cins arkadaşı olabilir. Kimse kimseyle arkadaşlık yaptı diye yemiyor. Sen arkadaşlık yapmıyorsan karşı cins ile, o zaman senin buna uygun biriyle olman gerekir. Adamın da hatası var, böyle karşı cins ile arkadaşlıklara hoş bakmayan biriyle olmaması gerek. Yoksa çok sıkıntılar yaşanır.
Ben ilk başta kızı seninle bilerek tanıştırmadı, bilerek uzak tutmuş/saklamış diye düşünmüştüm ama adam tanıştırmaya kalkmış.