• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Su

be your selff

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
25 Mayıs 2017
Mesajlar
2.899
Emoji Skoru
5.492
Puanlar
78
Selam herkese
Oğlum 1.5 yasında ve su içmiyor :anne:
Bana yardım edin ne yapabilirim?
Günde 3 damla suyla duruyor.
Artık düşünemiyorum her yolu denedim.
Belkı baska fikirleriniz vardır :süslü:
Bu benım için büyük dert olmaya basladı. Zaten yemekte az yıyor :63:
Kızamıyorum da :anne: kızınca ağlıyor :anne:
Sinirlenince nefesını tutuyor :110:
Bu arada emziriyorum
Cevaplar için teşekkürler :KK200:
 
Emzirdiginiz için su ihtiyacını oradan karşılıyodur. Dert etmeyin susasa içer. Seveceği bı alıştırma bardağı resimli falan teklif edin. İcmezse ustelemeyin. İhtiyacı yok demek ki. Yemeği de eline verin daha keyifle yiyorlar.
 
anne sutunde su var diye biliyorum. belkide yanlis biliyorumdur. o yuzden icmek istemiyor olabilirmi. doktoruna danışın bence
 
Emzirdiginiz için su ihtiyacını oradan karşılıyodur. Dert etmeyin susasa içer. Seveceği bı alıştırma bardağı resimli falan teklif edin. İcmezse ustelemeyin. İhtiyacı yok demek ki. Yemeği de eline verin daha keyifle yiyorlar.
Sürekli emmek istıyor acaba su nıyetıne mı emiyor .
 
Nefesmi tutuyor :) iyi iyi ogrensin denizde dalar :KK70:

Degisik bardaklar alin birde baska cocuklara ozenirlerya baska cocuk bol su icsin yaninda.
Ablası içiyor yanında içirmeye calısıyor bı turlu içmiyor. Alıyor bıberonu yada bardagı yere döküyor oynuyor .
 
Dr. Sürekli verin üstüne düşün diyor sonuc yıne aynı içmiyor.
Evet en son morardı sinirden bızı cok korkuttu :emir_bebek:
Ek gıda fazla almadığı için şu ihtiyacı olmuyor demekki alışır annesi yavaş yavaş ama sinirine bı çare lazım :KK36:opuyorum minigi
 
Sürekli emmek istıyor acaba su nıyetıne mı emiyor .
Şu için de emer. Rahatladigi için de emer. Üzülunce emerler keyiflenince emerler hehehe. Emzirin gitsin keseli 3 ay oldu özledim :))) doktora da çok takılmayin. Anne sütünün çoğunluğu su. İcmiyorsa istemiyordur. O da bı birey. Bize istemediğimiz halde zorla su icirilse bizde sinirleniriz;)
 
1.5 yasinda cogunlukla sutten beslenmesi yanlis degil mi sizce de? 1 yasindan snra hem sut emip hem de yemesi iyi olan cocuk gormedim. etkiliyo sut yeme aliskanligini bence. doktora danisarak sutu kesmenizi oneririm. 5 6 aylik bebek anne sutunu alirken su icmis gibi de olur ama 1.5 yasta biberonla icmesi gerek.
 
Şu için de emer. Rahatladigi için de emer. Üzülunce emerler keyiflenince emerler hehehe. Emzirin gitsin keseli 3 ay oldu özledim :))) doktora da çok takılmayin. Anne sütünün çoğunluğu su. İcmiyorsa istemiyordur. O da bı birey. Bize istemediğimiz halde zorla su icirilse bizde sinirleniriz:KK66:

Kaç aylıktı bıraktıgında canım ?

15 dk gezınıyor oynuyor gelıyor 2 dk emiyor sonra bıraz daha oynayıp geri gelıyor. Artık gına geldi :rolleyes:
 
1.5 yasinda cogunlukla sutten beslenmesi yanlis degil mi sizce de? 1 yasindan snra hem sut emip hem de yemesi iyi olan cocuk gormedim. etkiliyo sut yeme aliskanligini bence. doktora danisarak sutu kesmenizi oneririm. 5 6 aylik bebek anne sutunu alirken su icmis gibi de olur ama 1.5 yasta biberonla icmesi gerek.

1 yasına kadar yedıgını ckartıyordu.reflü degıldi cok sukur ama huy mudur nedir yemedi hıcbırsey. Dr. kontrolunde 1 yasında üsteledık yemeye basladı.
 
1 yasına kadar yedıgını ckartıyordu.reflü degıldi cok sukur ama huy mudur nedir yemedi hıcbırsey. Dr. kontrolunde 1 yasında üsteledık yemeye basladı.
sutle yeme aliskanlgi kazanmasi zor olur. sen doktora.danis tabi once ama sutun bu saatten sonra getirisi kati gida gibi olmaz.
 
Back
X