Şubat 2010 Asker Eşleri/Sevgilileri

Duygu.C

CDarkness
Kayıtlı Üye
15 Eylül 2007
7.816
2
35
Merhaba arkadaşlar,

26 Şubat'ta sevgilim herşeyim aşkım askere gidiyo.
Az önce nereye düştüğünü öğrendim. Korkuyorum açıkçası.
86'lı yeni gidiyo Isparta çıktı.
Bildiğim kadarıyla Isparta'da komando yetiştiriliyor.
Doğuya atanıyorlarmış.
15 ay yapacak askerliğini.
Hayırlısı inşallah.

Sevgilisi eşi Isparta'da askerlik yapmış olan var mı?
Bilgindirebilir mi beni
 
Son düzenleme:

busrae

<3
Kayıtlı Üye
14 Aralık 2009
3.334
5
Canımm bende 3 ay önce asker yolladım, inan ilk günleri çok zor oluyor.. Aramasını bekliyosun ama yoğunlukdan dolayı arıyamıyabilir seni canımm. Hiç merak etme o zamanlaar, kayıt işlemlerinden ötürü sürekli sırada bekliyorlar. Acemi birlikte korkulucak bişey yok herkezin görmesi gerekn eğitimleri görüyolar, yemin törenine hazırlıyorlar canımm.. Asıl önemli olan, Usta birliğini nerede yapıcak olması..
 

Duygu.C

CDarkness
Kayıtlı Üye
15 Eylül 2007
7.816
2
35
Nasıl geçecek o ilk günler hiç bilmiyorum canım çok sağol desteğin için teşekkür ederim.
 

busrae

<3
Kayıtlı Üye
14 Aralık 2009
3.334
5
Ağlıya ağlıya telefon elinde geçicek tatlımm =) rica ederim ne demek, bu forum niçin var.. Sıkma canınıı ben neler yaşıcağımı bilmiyodumm. En azından sen şimdiden farkındasınn. ıçini ferah tut bu yüzden
 

iden

Arabam 60 model :)
Kayıtlı Üye
16 Aralık 2009
4.717
9
canım allah kavuştursun şimdiden gerçekten çok zor ilk günler ama son günlerde zor geçicek gibime geliyo
ilk zamanlar yemek boğazından geçmicek soğuk seni üşütmicek sıcak terletmicek uyku uğramıcak bedenine ah çekmelerin dahada derinleşicek ama telefon açtığında belki 1 belki 2 dakika sana hayat vericek azim vericek ve bitirceksin
allah yüzünüzü güldürsün şansınız bol olsun
 

Duygu.C

CDarkness
Kayıtlı Üye
15 Eylül 2007
7.816
2
35
Çok teşekkür ederim hepinize şimdiden içim yanıyo zaten vatani görevi tabiki yapıcak gururluyum tabiki ama bir yanımda çok acıyo

iden yazdıkların içime işledi resmen mafoldumben
 

scarlette

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
tek ayak cezası
Kayıtlı Üye
10 Ocak 2010
3.476
1
evet canım biticek bazen dayanamıyorum diye aklını kaybediyorum sanıcaksın:a015:
ama sesini duyduğun an geliceğini düşündüğün an biticek bitiriceksiniz hayırlısıyla:1hug:
bu arada 90+1 gidiyo senin askerin tecillimiydi:tomato:
birde ısparta sıkı yönetimmiş evet ama acemilikte her yerde eğitim var bundan ziyade
usta birliği önemlia.s.
 

Duygu.C

CDarkness
Kayıtlı Üye
15 Eylül 2007
7.816
2
35
Evet tecilliydi okuldan dolayı şimdi gidiyo son engelimiz inşallah
Isparta komando yetiştiriyo diye biliyorum ama bir kaç yerde komando birliği ısparta'dan kaldırıldı filan yazıyo tam bilmiyorum :KK43:
 

scarlette

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
tek ayak cezası
Kayıtlı Üye
10 Ocak 2010
3.476
1
Evet tecilliydi okuldan dolayı şimdi gidiyo son engelimiz inşallah
Isparta komando yetiştiriyo diye biliyorum ama bir kaç yerde komando birliği ısparta'dan kaldırıldı filan yazıyo tam bilmiyorum :KK43:

tatlım benim kursta arkadaşımın sevgilisi orda yaptı ama piyadeydi komondo olucaj diye bi kural yok canım ne olarak gittiyerimseniben
hem her gidende komando olmuo seçim mülakat yapıolaryerimseniben
 

KarKralicesi

ATA BARIŞ (:
Kayıtlı Üye
16 Eylül 2006
24.062
18.189
35


Bizimkide gidicekti güya...
ne bi gün belli nede mayeneye gitti :mymeka:
gecen hafta güya gidicekti :kızgın:
var bi terslik ama nedir hayırlısı diyorum.
 

Duygu.C

CDarkness
Kayıtlı Üye
15 Eylül 2007
7.816
2
35
Anladım inşallah hayırlısıyla gider gelirde
Isparta Piyade er eğitim alayı dediler.

Larisa'cım Şubat'ta mı gidiyor senin ki de?
Eğer A grubuyla giderse Şubat'ın 23 ü gibi teslim oluyorlar.
B ye kaldıysa nisan ya da mayıs ta gidiyolar
 

iden

Arabam 60 model :)
Kayıtlı Üye
16 Aralık 2009
4.717
9
yani herkez aynı değil ama kendini alıştırman gerekiyo kuzenim ısparta piyade er eğitim alayında yaptı yalnızca 2 yada3 kişi batıya düştü
kuzenimde şırnakta gabar dağında yaptı geldi
ama geldi allah korusun hepsini ve hep allah iyi insanların yanına düşürsün de batısı doğusu farketmez
bak ben tokat reşadiyeliyim ve aralıkta benim köyümde teröristler asker şehit etti direk benim köyümde her yaz yollarında gidip geldiğim köyümde
o yüzden bu işler belli olmaz canım ferah tut içini
 

KarKralicesi

ATA BARIŞ (:
Kayıtlı Üye
16 Eylül 2006
24.062
18.189
35
Larisa'cım Şubat'ta mı gidiyor senin ki de?
Eğer A grubuyla giderse Şubat'ın 23 ü gibi teslim oluyorlar.
B ye kaldıysa nisan ya da mayıs ta gidiyolar

Kendi söylemesine göre şubatta gidicekti...
hala ne bi gün var ne başka bir şey...
hiç bi bilgimde yok zaten askerlige dair :umursamaz:


tez zamanda kavuşun inş. canım olumunekankayizsmile
 

Duygu.C

CDarkness
Kayıtlı Üye
15 Eylül 2007
7.816
2
35
yani herkez aynı değil ama kendini alıştırman gerekiyo kuzenim ısparta piyade er eğitim alayında yaptı yalnızca 2 yada3 kişi batıya düştü
kuzenimde şırnakta gabar dağında yaptı geldi
ama geldi allah korusun hepsini ve hep allah iyi insanların yanına düşürsün de batısı doğusu farketmez
bak ben tokat reşadiyeliyim ve aralıkta benim köyümde teröristler asker şehit etti direk benim köyümde her yaz yollarında gidip geldiğim köyümde
o yüzden bu işler belli olmaz canım ferah tut içini

Evet hiç belli olmuyo neyin ne olacağı ama o yüzdelik oran varya işte o bitiriyo insanı Allah korusun tüm askerlerimizi ya ne sulu göz oldum ya mafoldumben

Kendi söylemesine göre şubatta gidicekti...
hala ne bi gün var ne başka bir şey...
hiç bi bilgimde yok zaten askerlige dair :umursamaz:

tez zamanda kavuşun inş. canım olumunekankayizsmile

Bizde bilmiyoduk ne olacağını TC numarası vardı bende aradım askerlik şubesini takır takır söylediler. Hatta ona da ben haber verdim uyuyodu sabahın 8 inde :)
Sende öyle yapabilirsin canım.

Sağol canım inşallah su gibi gideer gelirler :1hug:
 

burchecan

herşey senin için meleğim
Kayıtlı Üye
29 Ocak 2010
1.317
46
Allah kavuştursun.Benim sözlümde Şubat 23'te gidiyor hayırlısıyla ama biz daha nereye düştüğünü öğrenemedik.15 inde şubeye gel öğren demişler pazartesi öğrenicez inşallah
 

maviye_sevdali

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
2 Aralık 2009
182
0
Acemi birliği Manisa merkeze düştü hakkımızda hayırlısı
ınşallah çabucak geçer sayılı günlereyvahedigeldismile
 

KarKralicesi

ATA BARIŞ (:
Kayıtlı Üye
16 Eylül 2006
24.062
18.189
35
Bizde bilmiyoduk ne olacağını TC numarası vardı bende aradım askerlik şubesini takır takır söylediler. Hatta ona da ben haber verdim uyuyodu sabahın 8 inde :)
Sende öyle yapabilirsin canım.

kız nasıla radın hele anatta arım bende :jeyyar:
üf ya arkasından işte ceviremem ki şakkıdı
 

KiymiziAba

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
30 Temmuz 2009
5.817
9
moralinini düşürme, ağlama

sadece dua et:Saruboceq:

gönlüne göre veriyor ve dualarının karşılığını alıyorsun emin ola.sa.s

sen ağlarsan o da bi mahzun gider:çok üzgünüm:

sen gülerek git, orda canı skıldığında gülen yüzün gelsin aklınaa.s

ağlanacak bir şey yok. askerden kaçağı değil. gurur duyulacak bir şeyzemuszemusturkbayragi

ilk zamanlar zor gelir ama sonra alışacaksınturkbayragi

bir bakmışsın acemiliği bitmiş bir bakmışsın askerliği:teytey:

umudunu yitirmeden sabırla bekle :lepi:
 
X