varlığın bana huzur veriyor yazıyordu geçen sene okumuştum bu mesajı o zaman beni ikna etmek için birşeyler söyledi o numaraya mesajlar yazdı ama bir türlü o mesajın mantıklı bir sebebini bulamıyorum o günden sonra ne zaman telefonunu eline alsa mesaj atıyor gibi geliyor ya da gün içinde bana mesaj attığında acaba başkasına yazdı da yanlışlıklamı bana gönderdi diyorum bu tür saçmalıklar işte canım