- Katılım
- 12 Temmuz 2011
- Mesajlar
- 649
- Emoji Skoru
- 17
- Puanlar
- 318
Tatlı dillimiyim bilmiyorum ama insanlar yanımdayken mutlu olduklarını söylerler özellikle sevdicegim
O'nun yanındayken ilgilendigi aktivitelerden bende çok iyi ilgileniyormuşum gibi yaparım ben sevmesemde Onu dinlerim esprileri komik olmasada gülerim.![]()
Ve Benim sevdicegim anlamadıgım konularda saçmalamama bayılır.Çünkü onunla ilgilendigim için hoşuna gider..
benimde dilim tatsızdır:) Ama şu bi gerçekki Tatlı dillilik sonradan olmuyo illa temel lazım![]()
hmm guzel mis :) bir arkadasin dedigi gibi, onun ilgilendigi aktivetelerden bende ilgileniyomusum gibi yapmak . Madde 1 :)
Ya esprisi komik olmayinca nasil guluyosun ?
Anlamadigin konularda nasil saçmaliyosun onu anlamadim ?