• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Tepkim yanlis mi ?

Gercekten bir de pinpirikli yasli basli bir kadin olsa yine sorun etmezdim de.. normalde de hic korkak bir tip degildir daha ben arabami alma surecindeyken bile ben arabasina binmem filan diyomus zaten ondan da biraz oncesinden kirgindim yuzume de soyleyince dayanamadim ya
B.ptirsin o zaman, d.ngalak.
 
Nedense konunuzu okutmak gülümsetti beni. Öncelikle arabanız hayırlı olsun, güle güle kullanın. Saygısızlık yaptığınızı düşünmüyorum, ama anneniz biraz ortalığı fisekliyor gibi geldi. Kimseye aldırmayın, isteyen binsin istemeyen taksiyle gitsin. Siz kendinize olan güveninizi kimsenin kirmasina izin vermeyin. Pratik yaptıkça acemi oldugunuzu bile unutacaksınız. Kazasız, belasız, cezasız sürüşler dilerim.
 
Halanın mantık eğitim araştırma hastanesine boğaz ağrısı şikayetiyle gidip bana uzman doktor baksın diyen hasta mantığı

Elimizde olan bu, işine gelmiyorsa sen bilirsin diyerek yol verilmesi gerekir. Gereğini yapmışsın bence 🤣
 
Nedense konunuzu okutmak gülümsetti beni. Öncelikle arabanız hayırlı olsun, güle güle kullanın. Saygısızlık yaptığınızı düşünmüyorum, ama anneniz biraz ortalığı fisekliyor gibi geldi. Kimseye aldırmayın, isteyen binsin istemeyen taksiyle gitsin. Siz kendinize olan güveninizi kimsenin kirmasina izin vermeyin. Pratik yaptıkça acemi oldugunuzu bile unutacaksınız. Kazasız, belasız, cezasız sürüşler dilerim.
Cok tesekkur ederim 💕
 
30 dk kesintisiz araba kullanan birinin şoförlüğüne güvenmeyen birinin aklından şüphe ederim.

Konu sahibi sanki halayı dar dik yokuşlu, bozuk yayla yoluna götürecekti (!)
Hahahha cok tatlisiniz ya cevaplariniz beni guldurdu. Hem de istanbul gibi yerde ben o kadar trafige girmisim arabami bi cizik bile olmadan getirmisim sen kim benim arabama binmiyosun hshshs
 
Selam hanimlar oncelikle herkese saglikli, mutlu bir yeni yil dilerim.. 2 hafta kadar once yeni bir arac aldim ilk arabam bu arada. Ehliyetim de yeni birkac aydir arac kullaniyorum. Bugun de kendi evimden 30 dk kadar uzak bir mesafeye gittim. Gittigim yerde halam ve babaannem de vardi bulundugumuz yere arabamla geldim yanimda yine de kayinbabam da vardi henuz yeni oldugum icin yalniz birakmak istemedi o da eslik etmisti iyi sofor oldugundan dolayi yolda yardimci olmak adina. Geri donecekken halam benim aracima binmeyecegini benim acemi oldugumu kendisinin korktugunu soyledi. Bunun uzerine ben de sen bilirsin zaten kimseyi zorla bindiremem dedim. Annem de benim ayip ettigimi arabayi kayinbabamin kullanmasi gerektigini soyledi :D ben arkada oturacakmism halamlar da binecekmis arabamla onlari eve birakacakmisiz. Ben de kesinlikle bunun bana saygisizlik oldugunu dusundugum icin anneme kabul etmedigimi arabami kendim kullanacagimi binmek istemiyolarsa kendilerinin bilecegini soyledim. Annemse hala ayip ettin vs sana cok kirildirlar diye kafami sisiriyor.. sizce saygisizliga ugrayan ben degil miyim ya? Ozur dilemeli miyim yani haksiz miyim bi fikir duymaya ihtiyacim var
Arabanız hayırlı olsunn, inşallah bende süs niyetine aldığım ehliyeti bu yıl amacına uygun kullanırım😅 İstanbul gibi bir yerde 30dk araç sürüp oraya gitmişsiniz ne güzel sizi desteklemeleri lazımken büyüklerin bu triplere girip “ay ben binmem korkarım” demeleri aşırı sinirimi bozuyor benim, çok meraklıyız sanki senin binmene istemiyorsan otobüs orda halacım bb 🥰🥰
 
Ay cok tesekkur ederim desteginiz icin :oops:yani acikcasi kayinpederim bile benimle yolculuk yaparken onlarin boyle yapmasi zoruma gitti guya canim kanim olan onlar..
kayınvalidem de ben acemiyken binmiyordu, bana ''kızım sen acemisin, ben korkarım, canım tatlı'' diyordu. Ee haklı kadın, neye bozulacağım..
 
Halanızın üslubu sebebiyle hakkettiğini düşündüm.
Güzellikle söylese belki tepkiniz farklı olurdu ama söyleme şekli hoş gelmedi bana. Siz de gereğini yapmışsınız.
Ona ayıp oldu da size ayıp değil mi? Hevesinizi kırma gayesiyle dan dun konuşurken düşünseydi nasıl bir karşılık alırım yada bana yapılsa ne hissederim diye zaten bu şekilde konuşmazdı. Bosverin bence gayet yerinde olmuş.
kadın kötü birşey dememiş ki, benim araca da kayınvalidem binmezdi'' acemisin kızım, benim canım tatlı, korkarım'' derdi, görümcem de oğlunu 5-10 dakıkalık mesafede okuluna göndermemişti benimle, o da korkmuştu. Gayet de güzel kullanıyordum ama adım acemiydi sonuçta. Ben hiç alınmadım, kendilerince haklılar, korkabilirler de, anlamak, saygı duymak lazım.. Hatta bir yere gidileceği zaman (arabayı eşim kullanacakken) ''ben götüreceğim sizi'' diye takılırdım gülerek..
 
Geri donecekken halam benim aracima binmeyecegini benim acemi oldugumu kendisinin korktugunu soyledi. Bunun uzerine ben de sen bilirsin zaten kimseyi zorla bindiremem dedim. Annem de benim ayip ettigimi arabayi kayinbabamin kullanmasi gerektigini soyledi :D ben arkada oturacakmism halamlar da binecekmis arabamla onlari eve birakacakmisiz.
ayyy klasik kendini herkese ezdirdigi gibi kizini da ezsinler diye ortaya atan anne modeli
kesinlikle hakliligi yok. arabana binmek isteyen binmesin. nerede görülmüş iyi niyetle evine bırakmak istedigin kisinin istegiyle şoförün degistiği?
Annemse hala ayip ettin vs sana cok kirildirlar diye kafami sisiriyor..
"kaynanan varsa kocanin yanina ön koltuga oturma hakkin bile yok anne senin gibi mi olayim allah askina?" desene kafani sisirince. hic kendini savunmaya calisma - onu düşünüp üzülecegi bir yerden vur. böylelerinde ise yarayan tek yontem bu malesef
 
Selam hanimlar oncelikle herkese saglikli, mutlu bir yeni yil dilerim.. 2 hafta kadar once yeni bir arac aldim ilk arabam bu arada. Ehliyetim de yeni birkac aydir arac kullaniyorum. Bugun de kendi evimden 30 dk kadar uzak bir mesafeye gittim. Gittigim yerde halam ve babaannem de vardi bulundugumuz yere arabamla geldim yanimda yine de kayinbabam da vardi henuz yeni oldugum icin yalniz birakmak istemedi o da eslik etmisti iyi sofor oldugundan dolayi yolda yardimci olmak adina. Geri donecekken halam benim aracima binmeyecegini benim acemi oldugumu kendisinin korktugunu soyledi. Bunun uzerine ben de sen bilirsin zaten kimseyi zorla bindiremem dedim. Annem de benim ayip ettigimi arabayi kayinbabamin kullanmasi gerektigini soyledi :D ben arkada oturacakmism halamlar da binecekmis arabamla onlari eve birakacakmisiz. Ben de kesinlikle bunun bana saygisizlik oldugunu dusundugum icin anneme kabul etmedigimi arabami kendim kullanacagimi binmek istemiyolarsa kendilerinin bilecegini soyledim. Annemse hala ayip ettin vs sana cok kirildirlar diye kafami sisiriyor.. sizce saygisizliga ugrayan ben degil miyim ya? Ozur dilemeli miyim yani haksiz miyim bi fikir duymaya ihtiyacim var
Pardon da araba senin keyif senin. Kimsenin özel şöförü de değilsin. Çok korkuyorlarsa bi taksi çağırıp gidebilirler, benim annem de böyledir sürekli bi etrafı memnun etme çabası. İyi yapmışsınız, hiç de ayıp olmamış. Anneniz de anneniz laf söylemeyin diyemeyeceğim valla, gereksiz yere haksız yere kim günümü zehir ediyorsa lafımı da hak etmiş demektir. Anne çok istiyorsan sen de binmeseydin deseydiniz. Herkesin hayatı, dünyası kendine öf çekemiyorum ben de artık açıkçası.
 
kadın kötü birşey dememiş ki, benim araca da kayınvalidem binmezdi'' acemisin kızım, benim canım tatlı, korkarım'' derdi, görümcem de oğlunu 5-10 dakıkalık mesafede okuluna göndermemişti benimle, o da korkmuştu. Gayet de güzel kullanıyordum ama adım acemiydi sonuçta. Ben hiç alınmadım, kendilerince haklılar, korkabilirler de, anlamak, saygı duymak lazım.. Hatta bir yere gidileceği zaman (arabayı eşim kullanacakken) ''ben götüreceğim sizi'' diye takılırdım gülerek..
Kayınvalideniz güzelce söylemiş ama size söylemeyebilirdi bunu,kibar bir şekilde bahane bulabilirdi bence. Burada ben senin arabana binmem denmiş konu sahibine,bu bence çirkin bir tarz. Bana deseler bende binmezsen binme der geçerim. Binmek istemiyorsa benim aracıma alternatif ulaşım araçlarını değerlendirsin,bana duyurmasına ne gerek var? İyi niyetli olan siz gidin ben sonra geleceğim falan der yine de heves kırmaz bu şekilde.
Bu tip söylemleri iyi niyetli bulmuyorum. Acemi birine söylenmez. Taksiye,minibüse,otobüse hic sorgulamadan binen insanlar bunlar ,kaldı ki taksiciler,minibüs kullananlar çoğu zaman(büyük kısmı,iyileri tenzih ederim)kasap gibi araba kullanıyorlar. Adam alkol mü aldı yada acemi mi ne bileyim ,uykusuz,dikkatsiz mi nereden bileceksin? Bilemezsin,kuzu kuzu da biniyorsan,kalkıp bana senin arabana binmem diyemezsin.
 
Kayınvalideniz güzelce söylemiş ama size söylemeyebilirdi bunu,kibar bir şekilde bahane bulabilirdi bence. Burada ben senin arabana binmem denmiş konu sahibine,bu bence çirkin bir tarz. Bana deseler bende binmezsen binme der geçerim. Binmek istemiyorsa benim aracıma alternatif ulaşım araçlarını değerlendirsin,bana duyurmasına ne gerek var? İyi niyetli olan siz gidin ben sonra geleceğim falan der yine de heves kırmaz bu şekilde.
Bu tip söylemleri iyi niyetli bulmuyorum. Acemi birine söylenmez. Taksiye,minibüse,otobüse hic sorgulamadan binen insanlar bunlar ,kaldı ki taksiciler,minibüs kullananlar çoğu zaman(büyük kısmı,iyileri tenzih ederim)kasap gibi araba kullanıyorlar. Adam alkol mü aldı yada acemi mi ne bileyim ,uykusuz,dikkatsiz mi nereden bileceksin? Bilemezsin,kuzu kuzu da biniyorsan,kalkıp bana senin arabana binmem diyemezsin.

Niye başkasına söylesin, dürüstçe bana söylemelerinde neden art niyet arayayım, yani insanlar korkabilir, çok insani bir duygu.. Ben zaten korktuğunu biliyorum, mahsus 2-3 defa ben götüreceğim dedim kadına 😀 o da korkarım, gelemem dedi. Ben araba kullanmayı öğreniyorum diye millet mecbur mu arabama binmeye, dürüstçe söyledi ne var bunda. Ben acemi olduğumu biliyorum sonuçta, yılların şoförü olurum, binmez , o zaman sinir olabilirim belki.. Ben biraz fazla empatik olabilirim gerçi 😆
 
Niye başkasına söylesin, dürüstçe bana söylemelerinde neden art niyet arayayım, yani insanlar korkabilir, çok insani bir duygu.. Ben zaten korktuğunu biliyorum, mahsus 2-3 defa ben götüreceğim dedim kadına 😀 o da korkarım, gelemem dedi. Ben araba kullanmayı öğreniyorum diye millet mecbur mu arabama binmeye, dürüstçe söyledi ne var bunda. Ben acemi olduğumu biliyorum sonuçta, yılların şoförü olurum, binmez , o zaman sinir olabilirim belki.. Ben biraz fazla empatik olabilirim gerçi 😆
Başkasına söylesin diye nerede yazmışım ben?
Size dan dun demesin yani ne gerek var ben bunu anlamıyorum. Bakış açısı size normal gelebilir bana normal gelmiyor. Demişsiniz ya" ben öğreniyorum diye mecbur mu arabama binmeye" diye bende diyorum ki binmek istemeyebilir,korkabilir binmesin zaten ama senin arabana binmem vb söylemlere gerek yok.
Kimseyi zorla oturtmuyoruz zaten arabanın koltuklarına,teklif edilir gelmek isteyen gelir. İstemeyen binmesin zaten her ne sebeple olursa olsun.
 
Başkasına söylesin diye nerede yazmışım ben?
Size dan dun demesin yani ne gerek var ben bunu anlamıyorum. Bakış açısı size normal gelebilir bana normal gelmiyor. Demişsiniz ya" ben öğreniyorum diye mecbur mu arabama binmeye" diye bende diyorum ki binmek istemeyebilir,korkabilir binmesin zaten ama senin arabana binmem vb söylemlere gerek yok.
Kimseyi zorla oturtmuyoruz zaten arabanın koltuklarına,teklif edilir gelmek isteyen gelir. İstemeyen binmesin zaten her ne sebeple olursa olsun.
size söylemesin yazmışsınız ben nedense onu sanki başkasına söyleyip destek alsın gibi yazmışım kafamdan, nereden çıkarttıysam :) bilemedim, dediğim gibi bana çok abes gelmedi, başkasına gelebilir.. Ben hep açık olmakta yanayım, o yüzden bana söyleyebilir, kişiden kişiye değişiyor demek ki..Aksine ben de arkamdan bana yalan söyleyerek/bahane uydurarak yapsalar, laf dolandırsalar daha çok gücenirim..
 
Selam hanimlar oncelikle herkese saglikli, mutlu bir yeni yil dilerim.. 2 hafta kadar once yeni bir arac aldim ilk arabam bu arada. Ehliyetim de yeni birkac aydir arac kullaniyorum. Bugun de kendi evimden 30 dk kadar uzak bir mesafeye gittim. Gittigim yerde halam ve babaannem de vardi bulundugumuz yere arabamla geldim yanimda yine de kayinbabam da vardi henuz yeni oldugum icin yalniz birakmak istemedi o da eslik etmisti iyi sofor oldugundan dolayi yolda yardimci olmak adina. Geri donecekken halam benim aracima binmeyecegini benim acemi oldugumu kendisinin korktugunu soyledi. Bunun uzerine ben de sen bilirsin zaten kimseyi zorla bindiremem dedim. Annem de benim ayip ettigimi arabayi kayinbabamin kullanmasi gerektigini soyledi :D ben arkada oturacakmism halamlar da binecekmis arabamla onlari eve birakacakmisiz. Ben de kesinlikle bunun bana saygisizlik oldugunu dusundugum icin anneme kabul etmedigimi arabami kendim kullanacagimi binmek istemiyolarsa kendilerinin bilecegini soyledim. Annemse hala ayip ettin vs sana cok kirildirlar diye kafami sisiriyor.. sizce saygisizliga ugrayan ben degil miyim ya? Ozur dilemeli miyim yani haksiz miyim bi fikir duymaya ihtiyacim var
Abartacak bir durum yok isteyen biner istemeyen binmez. Özür falan dilemeyin.
 
Back
X