- Katılım
- 30 Nisan 2016
- Mesajlar
- 5.166
- Emoji Skoru
- 15.567
- Puanlar
- 448
B.ptirsin o zaman, d.ngalak.Gercekten bir de pinpirikli yasli basli bir kadin olsa yine sorun etmezdim de.. normalde de hic korkak bir tip degildir daha ben arabami alma surecindeyken bile ben arabasina binmem filan diyomus zaten ondan da biraz oncesinden kirgindim yuzume de soyleyince dayanamadim ya