• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Tepkim yanlis mi ?

Selam hanimlar oncelikle herkese saglikli, mutlu bir yeni yil dilerim.. 2 hafta kadar once yeni bir arac aldim ilk arabam bu arada. Ehliyetim de yeni birkac aydir arac kullaniyorum. Bugun de kendi evimden 30 dk kadar uzak bir mesafeye gittim. Gittigim yerde halam ve babaannem de vardi bulundugumuz yere arabamla geldim yanimda yine de kayinbabam da vardi henuz yeni oldugum icin yalniz birakmak istemedi o da eslik etmisti iyi sofor oldugundan dolayi yolda yardimci olmak adina. Geri donecekken halam benim aracima binmeyecegini benim acemi oldugumu kendisinin korktugunu soyledi. Bunun uzerine ben de sen bilirsin zaten kimseyi zorla bindiremem dedim. Annem de benim ayip ettigimi arabayi kayinbabamin kullanmasi gerektigini soyledi :D ben arkada oturacakmism halamlar da binecekmis arabamla onlari eve birakacakmisiz. Ben de kesinlikle bunun bana saygisizlik oldugunu dusundugum icin anneme kabul etmedigimi arabami kendim kullanacagimi binmek istemiyolarsa kendilerinin bilecegini soyledim. Annemse hala ayip ettin vs sana cok kirildirlar diye kafami sisiriyor.. sizce saygisizliga ugrayan ben degil miyim ya? Ozur dilemeli miyim yani haksiz miyim bi fikir duymaya ihtiyacim var
Hala nasil geldiyse öyle gitsin anneniz de akrabalara yaranmayi bıraksın özür dilenecek bi durum görmüyorum halanızin çocuğuna anneniz böyle davransaydın anneniz kotu olan edilirdi
 
Hem kendisi binmiyor bir de kırılıyor mu hala? Tamam korkuyor olabilir de asıl onun sizin kırılıp kırılmadiginizi düşünmesi lazım anneyi aracı yapıp kırıldığını ileteceğine kendi açıp kızım kusura bakma ben çok korkuyorum şöyle mi yapsak diye fikrini söyleseydi. Sen kendi arabanda arkada niye döneceksin. Ben de halama kırıldım anne bana neden güvenmiyor bana ayıp olmadı mi derdim ben olsam
 
Halanızın üslubu sebebiyle hakkettiğini düşündüm.
Güzellikle söylese belki tepkiniz farklı olurdu ama söyleme şekli hoş gelmedi bana. Siz de gereğini yapmışsınız.
Ona ayıp oldu da size ayıp değil mi? Hevesinizi kırma gayesiyle dan dun konuşurken düşünseydi nasıl bir karşılık alırım yada bana yapılsa ne hissederim diye zaten bu şekilde konuşmazdı. Bosverin bence gayet yerinde olmuş.
 
Selam hanimlar oncelikle herkese saglikli, mutlu bir yeni yil dilerim.. 2 hafta kadar once yeni bir arac aldim ilk arabam bu arada. Ehliyetim de yeni birkac aydir arac kullaniyorum. Bugun de kendi evimden 30 dk kadar uzak bir mesafeye gittim. Gittigim yerde halam ve babaannem de vardi bulundugumuz yere arabamla geldim yanimda yine de kayinbabam da vardi henuz yeni oldugum icin yalniz birakmak istemedi o da eslik etmisti iyi sofor oldugundan dolayi yolda yardimci olmak adina. Geri donecekken halam benim aracima binmeyecegini benim acemi oldugumu kendisinin korktugunu soyledi. Bunun uzerine ben de sen bilirsin zaten kimseyi zorla bindiremem dedim. Annem de benim ayip ettigimi arabayi kayinbabamin kullanmasi gerektigini soyledi :D ben arkada oturacakmism halamlar da binecekmis arabamla onlari eve birakacakmisiz. Ben de kesinlikle bunun bana saygisizlik oldugunu dusundugum icin anneme kabul etmedigimi arabami kendim kullanacagimi binmek istemiyolarsa kendilerinin bilecegini soyledim. Annemse hala ayip ettin vs sana cok kirildirlar diye kafami sisiriyor.. sizce saygisizliga ugrayan ben degil miyim ya? Ozur dilemeli miyim yani haksiz miyim bi fikir duymaya ihtiyacim var
Hep de başkalarına ayıp oluyor zaten, bize hiç olmuyor. Boşversenize.
 
Selam hanimlar oncelikle herkese saglikli, mutlu bir yeni yil dilerim.. 2 hafta kadar once yeni bir arac aldim ilk arabam bu arada. Ehliyetim de yeni birkac aydir arac kullaniyorum. Bugun de kendi evimden 30 dk kadar uzak bir mesafeye gittim. Gittigim yerde halam ve babaannem de vardi bulundugumuz yere arabamla geldim yanimda yine de kayinbabam da vardi henuz yeni oldugum icin yalniz birakmak istemedi o da eslik etmisti iyi sofor oldugundan dolayi yolda yardimci olmak adina. Geri donecekken halam benim aracima binmeyecegini benim acemi oldugumu kendisinin korktugunu soyledi. Bunun uzerine ben de sen bilirsin zaten kimseyi zorla bindiremem dedim. Annem de benim ayip ettigimi arabayi kayinbabamin kullanmasi gerektigini soyledi :D ben arkada oturacakmism halamlar da binecekmis arabamla onlari eve birakacakmisiz. Ben de kesinlikle bunun bana saygisizlik oldugunu dusundugum icin anneme kabul etmedigimi arabami kendim kullanacagimi binmek istemiyolarsa kendilerinin bilecegini soyledim. Annemse hala ayip ettin vs sana cok kirildirlar diye kafami sisiriyor.. sizce saygisizliga ugrayan ben degil miyim ya? Ozur dilemeli miyim yani haksiz miyim bi fikir duymaya ihtiyacim var
Bende aceminin arabasına binmek istemem bunu dile getirmektende çekinmem ama yüzüme kimseyi zorla bindirmem sen bilirsin derse de iğreti oluyorum ha bir de mimikler çok önemli sen normal demişindir ancak mimiklerin boka der gibi demiştir orası da ayrı. Siz de biliyorsunuz acemi olduğunuzu bunu dile getirmekte sıkıntı görmüyorum. En ufak panikte insanların düşeceği korku durumunu tahmin edebiliyorum. Bende yaşadım o zamanları. Ben aracıma kimseyi davet etmezdim acemiyim kendine güveniyorsan gel derdim kimse de gelmezdi 😁
 
Selam hanimlar oncelikle herkese saglikli, mutlu bir yeni yil dilerim.. 2 hafta kadar once yeni bir arac aldim ilk arabam bu arada. Ehliyetim de yeni birkac aydir arac kullaniyorum. Bugun de kendi evimden 30 dk kadar uzak bir mesafeye gittim. Gittigim yerde halam ve babaannem de vardi bulundugumuz yere arabamla geldim yanimda yine de kayinbabam da vardi henuz yeni oldugum icin yalniz birakmak istemedi o da eslik etmisti iyi sofor oldugundan dolayi yolda yardimci olmak adina. Geri donecekken halam benim aracima binmeyecegini benim acemi oldugumu kendisinin korktugunu soyledi. Bunun uzerine ben de sen bilirsin zaten kimseyi zorla bindiremem dedim. Annem de benim ayip ettigimi arabayi kayinbabamin kullanmasi gerektigini soyledi :D ben arkada oturacakmism halamlar da binecekmis arabamla onlari eve birakacakmisiz. Ben de kesinlikle bunun bana saygisizlik oldugunu dusundugum icin anneme kabul etmedigimi arabami kendim kullanacagimi binmek istemiyolarsa kendilerinin bilecegini soyledim. Annemse hala ayip ettin vs sana cok kirildirlar diye kafami sisiriyor.. sizce saygisizliga ugrayan ben degil miyim ya? Ozur dilemeli miyim yani haksiz miyim bi fikir duymaya ihtiyacim var
Yani şöyle. Trafiğin şakası olmaz korkmuş çekinmiş olabilir. Benim sevdiğim biri tedirgin olup başkası kullansın isterse ben sıkıntı etmem. Ego yapmam yani benim arabam illa ben kullanacağım diye.
Ama önemsemediğim biriyse arabayı ben kullanıyorum isterseniz gelin siz bilirsiniz derim gelmeyeni de hayatta takmam
 
Yanınzda tecrübeli bir şöför varmış, oraya siz sürüp gitmişsiniz bir şey olmamış.
Hiç hazzetmem
ortamın tadını kaçıran insanlardan?
Şimdi hala için çıkıntı, şımarık, kıskanç desem belki ayıp olur ama yaptığı bu yani.
Anneniz de ezik olabilir mi? Halaya ayıp olmuş falan asıl ayıp eden o olmuş.
Binip gelmek isteyen gelirdi, assolist kaprisleri yapan kadına göre niye hareket edesiniz?
 
Son düzenleme:
Selam hanimlar oncelikle herkese saglikli, mutlu bir yeni yil dilerim.. 2 hafta kadar once yeni bir arac aldim ilk arabam bu arada. Ehliyetim de yeni birkac aydir arac kullaniyorum. Bugun de kendi evimden 30 dk kadar uzak bir mesafeye gittim. Gittigim yerde halam ve babaannem de vardi bulundugumuz yere arabamla geldim yanimda yine de kayinbabam da vardi henuz yeni oldugum icin yalniz birakmak istemedi o da eslik etmisti iyi sofor oldugundan dolayi yolda yardimci olmak adina. Geri donecekken halam benim aracima binmeyecegini benim acemi oldugumu kendisinin korktugunu soyledi. Bunun uzerine ben de sen bilirsin zaten kimseyi zorla bindiremem dedim. Annem de benim ayip ettigimi arabayi kayinbabamin kullanmasi gerektigini soyledi :D ben arkada oturacakmism halamlar da binecekmis arabamla onlari eve birakacakmisiz. Ben de kesinlikle bunun bana saygisizlik oldugunu dusundugum icin anneme kabul etmedigimi arabami kendim kullanacagimi binmek istemiyolarsa kendilerinin bilecegini soyledim. Annemse hala ayip ettin vs sana cok kirildirlar diye kafami sisiriyor.. sizce saygisizliga ugrayan ben degil miyim ya? Ozur dilemeli miyim yani haksiz miyim bi fikir duymaya ihtiyacim var
Çok iyi yapmışsın, özür dilemeye falan gerek de yok. Hayırlı olsun araban, kazasız belasız güzel günlerde kullan 💕
 
Selam hanimlar oncelikle herkese saglikli, mutlu bir yeni yil dilerim.. 2 hafta kadar once yeni bir arac aldim ilk arabam bu arada. Ehliyetim de yeni birkac aydir arac kullaniyorum. Bugun de kendi evimden 30 dk kadar uzak bir mesafeye gittim. Gittigim yerde halam ve babaannem de vardi bulundugumuz yere arabamla geldim yanimda yine de kayinbabam da vardi henuz yeni oldugum icin yalniz birakmak istemedi o da eslik etmisti iyi sofor oldugundan dolayi yolda yardimci olmak adina. Geri donecekken halam benim aracima binmeyecegini benim acemi oldugumu kendisinin korktugunu soyledi. Bunun uzerine ben de sen bilirsin zaten kimseyi zorla bindiremem dedim. Annem de benim ayip ettigimi arabayi kayinbabamin kullanmasi gerektigini soyledi :D ben arkada oturacakmism halamlar da binecekmis arabamla onlari eve birakacakmisiz. Ben de kesinlikle bunun bana saygisizlik oldugunu dusundugum icin anneme kabul etmedigimi arabami kendim kullanacagimi binmek istemiyolarsa kendilerinin bilecegini soyledim. Annemse hala ayip ettin vs sana cok kirildirlar diye kafami sisiriyor.. sizce saygisizliga ugrayan ben degil miyim ya? Ozur dilemeli miyim yani haksiz miyim bi fikir duymaya ihtiyacim var
Annen ortalığı karıştırmaya yer aramasın ya
 
Selam hanimlar oncelikle herkese saglikli, mutlu bir yeni yil dilerim.. 2 hafta kadar once yeni bir arac aldim ilk arabam bu arada. Ehliyetim de yeni birkac aydir arac kullaniyorum. Bugun de kendi evimden 30 dk kadar uzak bir mesafeye gittim. Gittigim yerde halam ve babaannem de vardi bulundugumuz yere arabamla geldim yanimda yine de kayinbabam da vardi henuz yeni oldugum icin yalniz birakmak istemedi o da eslik etmisti iyi sofor oldugundan dolayi yolda yardimci olmak adina. Geri donecekken halam benim aracima binmeyecegini benim acemi oldugumu kendisinin korktugunu soyledi. Bunun uzerine ben de sen bilirsin zaten kimseyi zorla bindiremem dedim. Annem de benim ayip ettigimi arabayi kayinbabamin kullanmasi gerektigini soyledi :D ben arkada oturacakmism halamlar da binecekmis arabamla onlari eve birakacakmisiz. Ben de kesinlikle bunun bana saygisizlik oldugunu dusundugum icin anneme kabul etmedigimi arabami kendim kullanacagimi binmek istemiyolarsa kendilerinin bilecegini soyledim. Annemse hala ayip ettin vs sana cok kirildirlar diye kafami sisiriyor.. sizce saygisizliga ugrayan ben degil miyim ya? Ozur dilemeli miyim yani haksiz miyim bi fikir duymaya ihtiyacim var
iyi yapmışsın, bana da bir akrabamız; " ay çocuğum var kusura bakma binemem dedi dedim kız sen benden ve benim çocuğumdan önemli misin bize bir şey olursa sen de öl " sen daha kibar cevap vermişsin 🤣🤣🤣
 
Bende aceminin arabasına binmek istemem bunu dile getirmektende çekinmem ama yüzüme kimseyi zorla bindirmem sen bilirsin derse de iğreti oluyorum ha bir de mimikler çok önemli sen normal demişindir ancak mimiklerin boka der gibi demiştir orası da ayrı. Siz de biliyorsunuz acemi olduğunuzu bunu dile getirmekte sıkıntı görmüyorum. En ufak panikte insanların düşeceği korku durumunu tahmin edebiliyorum. Bende yaşadım o zamanları. Ben aracıma kimseyi davet etmezdim acemiyim kendine güveniyorsan gel derdim kimse de gelmezdi 😁
Ya evet tabii ki ben de henuz yeniyim farkindayim ama arabayi saga sola savursam surekli kaza atlatsam fren yapip milleti habire cama yapistirsam inanin o kadar ana yola cikmazdim 😂 elbette cok seri degilim henuz ama binilmeyecek kadar kotu de kullanmiyorum 🥲
 
iyi yapmışsın, bana da bir akrabamız; " ay çocuğum var kusura bakma binemem dedi dedim kız sen benden ve benim çocuğumdan önemli misin bize bir şey olursa sen de öl " sen daha kibar cevap vermişsin 🤣🤣🤣
yine de hadi halamdir diye yumusatmis olabilirim:işsiz:
Ben arabanıza binenlerin canının kıymeti olup olmadığını merak ettim. Hayır halanızın canını diğerlerinden kıymetli hale getiren nedir bu durumda 😄 çok yerinde bi tepki olmuş. O otobüse binsin o zaman. Ayrıca arabanızı da cesaretinizi de tebrik ediyorum darısı başımaaa ben de halamı ve bilimum sevmediğim akrabalarımı bindirmicem. Şurdan otobüs geçiyo bay
😂😂 ben de taksiye binerlerken el salladim ahahshsh. Cok sagolun cesur olmak cok onemli kendimi geri ceksem asla trafige cikamazdim siz de basarabilirsiniz💕
 
Yanınzda tecrübeli bir şöför varmış, oraya siz sürüp gitmişsiniz bir şey olmamış.
Hiç hazzetmem
ortamın tadını kaçıran insanlardan?
Şimdi hala için çıkıntı, şımarık, kıskanç desem belki ayıp olur ama yaptığı bu yani.
Anneniz de ezik olabilir mi? Halaya ayıp olmuş falan asıl ayıp eden o olmuş.
Binip gelmek isteyen gelirdi, assolist kaprisleri yapan kadına göre niye hareket edesiniz?
Gercekten bir de pinpirikli yasli basli bir kadin olsa yine sorun etmezdim de.. normalde de hic korkak bir tip degildir daha ben arabami alma surecindeyken bile ben arabasina binmem filan diyomus zaten ondan da biraz oncesinden kirgindim yuzume de soyleyince dayanamadim ya
 
Tesekkur ederim cok sagolun. Evet annem genel olarak abartmayi sever maalesef :(
kendi yaşlılığımı gördüm annenizde :olamaz:
ortada alınacak küsecek bir durum da yok yani
hala prensesin gönlü olacak diye neden kp e araç sürdürecekmişsiniz

yok kızım acemisin binmem korkarım lafına alınmam ama devamını da düşünmem açıkçası
nasıl giderse gitsin
 
kendi yaşlılığımı gördüm annenizde :olamaz:
ortada alınacak küsecek bir durum da yok yani
hala prensesin gönlü olacak diye neden kp e araç sürdürecekmişsiniz

yok kızım acemisin binmem korkarım lafına alınmam ama devamını da düşünmem açıkçası
nasıl giderse gitsin
Cok yorucu oluyor evlatlar icin bu durum en azindan siz farkindasiniz anneme desem asla kabul etmez :KK51:
 
İyi de süre süre acemiliğiniz gidecek. Orda kp sürsün burda baban sürsün. Nereye kadar. Bunun sonu yok ki. İyi yapmışsınız. Korkup binmemek onların en doğal hakkıysa kendi arabanızı kendiniz sürmek istemeniz de sizin en doğal hakkınız.
 
Iyi yapmissiniz ya her seye hatir icin yok saygisizlik olmasin diye abuk sabuk seylere sustum diyen kadinlari okuyup duruyoruz. Dogru veya yanlis siz öyle istemissiniz araba sizin binip binmeme secenegi onlara kalmiş bir sey ve tercihlerini yapmislar bir saygisizlik yok bence herkes tercihini yapmiş.
 
Selam hanimlar oncelikle herkese saglikli, mutlu bir yeni yil dilerim.. 2 hafta kadar once yeni bir arac aldim ilk arabam bu arada. Ehliyetim de yeni birkac aydir arac kullaniyorum. Bugun de kendi evimden 30 dk kadar uzak bir mesafeye gittim. Gittigim yerde halam ve babaannem de vardi bulundugumuz yere arabamla geldim yanimda yine de kayinbabam da vardi henuz yeni oldugum icin yalniz birakmak istemedi o da eslik etmisti iyi sofor oldugundan dolayi yolda yardimci olmak adina. Geri donecekken halam benim aracima binmeyecegini benim acemi oldugumu kendisinin korktugunu soyledi. Bunun uzerine ben de sen bilirsin zaten kimseyi zorla bindiremem dedim. Annem de benim ayip ettigimi arabayi kayinbabamin kullanmasi gerektigini soyledi :D ben arkada oturacakmism halamlar da binecekmis arabamla onlari eve birakacakmisiz. Ben de kesinlikle bunun bana saygisizlik oldugunu dusundugum icin anneme kabul etmedigimi arabami kendim kullanacagimi binmek istemiyolarsa kendilerinin bilecegini soyledim. Annemse hala ayip ettin vs sana cok kirildirlar diye kafami sisiriyor.. sizce saygisizliga ugrayan ben degil miyim ya? Ozur dilemeli miyim yani haksiz miyim bi fikir duymaya ihtiyacim var
Asıl halan ayıp etmiş. Arabanı sadece sen kullanırsın, istemezsen kimse kullanamaz. Şoförlüğünden tedirgin olan toplu taşıma kullansın. Ayrıca 30 dk yolu sürdüysen karsı tarafın tedirgin olması saçma.
 
Bende aceminin arabasına binmek istemem bunu dile getirmektende çekinmem ama yüzüme kimseyi zorla bindirmem sen bilirsin derse de iğreti oluyorum ha bir de mimikler çok önemli sen normal demişindir ancak mimiklerin boka der gibi demiştir orası da ayrı. Siz de biliyorsunuz acemi olduğunuzu bunu dile getirmekte sıkıntı görmüyorum. En ufak panikte insanların düşeceği korku durumunu tahmin edebiliyorum. Bende yaşadım o zamanları. Ben aracıma kimseyi davet etmezdim acemiyim kendine güveniyorsan gel derdim kimse de gelmezdi 😁
30 dk kesintisiz araba kullanan birinin şoförlüğüne güvenmeyen birinin aklından şüphe ederim.

Konu sahibi sanki halayı dar dik yokuşlu, bozuk yayla yoluna götürecekti (!).
 
Back
X