Selam hanimlar oncelikle herkese saglikli, mutlu bir yeni yil dilerim.. 2 hafta kadar once yeni bir arac aldim ilk arabam bu arada. Ehliyetim de yeni birkac aydir arac kullaniyorum. Bugun de kendi evimden 30 dk kadar uzak bir mesafeye gittim. Gittigim yerde halam ve babaannem de vardi bulundugumuz yere arabamla geldim yanimda yine de kayinbabam da vardi henuz yeni oldugum icin yalniz birakmak istemedi o da eslik etmisti iyi sofor oldugundan dolayi yolda yardimci olmak adina. Geri donecekken halam benim aracima binmeyecegini benim acemi oldugumu kendisinin korktugunu soyledi. Bunun uzerine ben de sen bilirsin zaten kimseyi zorla bindiremem dedim. Annem de benim ayip ettigimi arabayi kayinbabamin kullanmasi gerektigini soyledi

ben arkada oturacakmism halamlar da binecekmis arabamla onlari eve birakacakmisiz. Ben de kesinlikle bunun bana saygisizlik oldugunu dusundugum icin anneme kabul etmedigimi arabami kendim kullanacagimi binmek istemiyolarsa kendilerinin bilecegini soyledim. Annemse hala ayip ettin vs sana cok kirildirlar diye kafami sisiriyor.. sizce saygisizliga ugrayan ben degil miyim ya? Ozur dilemeli miyim yani haksiz miyim bi fikir duymaya ihtiyacim var