Transfer sonrasi belirtiler

Hintbalyoga

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ekim 2016
Mesajlar
503
Emoji Skoru
334
Puanlar
103
Arkadaslar bu benim ilk tup bebek denemem cikolata kisti ve rezerv azligim var. carsamba gunu 1 tane 5.gun embriyosu transferim oldu.30 aralik test gunum.daha cok erken biliorum ama heyecandan belirti aramaya basladim :)
Sizlerin transferde kacinci gununuz?
Belirtileriniz neler?
Benim henuz belirtim yok :)
 
Benim de 7. Günüm hiç bir belirti yok salı günü 10. Gün test günüm
 
Bende 34 yasindayim.tek yumurtaligim 10 yil once alindi.diger yumurtalikta yine cikolata kisti var..dogum kontrol hapi verdi doktor.adetin ikinci gunu gel dedi..bir onceki gittigimde yumurta rezervin az gorunuyor dedi..tup bebek deneyecegiz ..hayirlisi
 
Ins hayirli bi tedavi sureci gecirirsin kuzum sonu iyi olur :)
 
benimde 5 inci günüm kasıklarımda ağrı bazen terleniyırum bazende ruhum daraliyor
 
Mesanede sıvı gorundu..ultrasonlarda anlasilmadi..ilacli emar cekildi..yarin sonuclar belli olacak..bir ay daha dogum kontrol hapi ic dedi doktor..kist birazcik baskilanmis ve 3 tane folikul gorundu..onu catlatabilirlerse iste bakalim
 
Kizlarbu benim 3.denemem transferr gününü saymasak bugun 4.günü m ama hic belirtim yok sanirim buda olmadi
 
Oldu mu bebeginiz?
 
Canim kusura bakma gec cvp oldu brz ama maalesef negatif oldu esimde translokaston genetik sikinti cikti.dger embriyomu da transfer ettirdim smdi bekleme surecindeyim bakalim nolcak.
Şuanda varmi 1 yil gcmis ama bndede çikolata kisti var ve 4cu denemem bu artik
 
Off o illet bendede var Allah daha büyük sikintilar vermesin inşallah. Saglikli genişler nasip etsin bize
Bnde bekliyorum ya ama adet olcak gbi agrilarim olusmaya basladi yuzumde sivilciler ckmaya basladi . Yuzumde sivilce cikinca kesin olurum bn
 
`