- Katılım
- 26 Ekim 2016
- Mesajlar
- 503
- Emoji Skoru
- 334
- Puanlar
- 103
- Konu Sahibi Hintbalyoga
- #1
Arkadaslar bu benim ilk tup bebek denemem cikolata kisti ve rezerv azligim var. carsamba gunu 1 tane 5.gun embriyosu transferim oldu.30 aralik test gunum.daha cok erken biliorum ama heyecandan belirti aramaya basladim :)
Sizlerin transferde kacinci gununuz?
Belirtileriniz neler?
Benim henuz belirtim yok :)
Sizlerin transferde kacinci gununuz?
Belirtileriniz neler?
Benim henuz belirtim yok :)