- Katılım
- 8 Ağustos 2016
- Mesajlar
- 3.658
- Emoji Skoru
- 4.491
- Puanlar
- 133
- Konu Sahibi Angellinne
- #101
Benim 7tane kayinim var,geldiğimde çoğu küçüktü evlenme yaşlarına geldiklerinde artık herşeyin bi sınırı var deyip, mesafe koydum çünkü büyüdüler.ve eşleri olmadan asla yalnız kalmam sonuç itibariyle öz kardeşim değil.diyeceğim o ki, siz fazla fazla samimiyet kurmussunuz ben eltinizin yerinde olsam kıyamet koparirdim size de esimede bu ne samimiyet!!Siz bosanmissiz kp varken kv kayininiz niye size geliyor pardon