• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Tatlı Tarifi Vişneli Kakaolu Bisküvi / Resimli

crescentmoon

¢яєѕ¢єηт
Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ekim 2008
Mesajlar
3.348
Emoji Skoru
3
Puanlar
316
Yer
İçel Mersin
buzdolabında 1 gün bekletilince daha güzel oluyor.



3 su bardağı süt,
2 paket vanilyalı puding
2 paket piknik kakaolu bisküvi
2,5 su bardağı vişne suyu
vişne taneleri

süt ile 1 paket puding karıştırılarak pişirilir
muhallebi kıvamına gelince tepsiye dökülür
üzerine kakaolu bisküviler dizilir
vişne suyu ile diğer puding karıştırılarak pişirilir
muhallebi kıvamına gelince bisküvilerin üzerine dökülür
buzdolabında soğutulur,
dilimlendikten sonra her dilimin üzerine gelecek şekilde vişne taneleriyle süslenir.
afiyet olsun
 
Son düzenleme:
spa0592o.jpg

w640.png


spa0594.jpg

w640.png


ben şu anda vişne bulamadığım için üzerlerini çikolata sosuyla süsledim.

spa0595.jpg

w640.png
 
Son düzenleme:
Ay çok guzel gorunuyo yapmayı dusunuyorum elıne saglık canım..
 
Gerçekten güzeel ve lezzetli görünüyor elinize sağlık.tarifi aldım hemenciik.
 
canım ellerine sağlık bu tarifi sanki yemekteyiz programındaki kemal bey yapmıştı diye hatırlıyorum..
 
canım ellerine sağlık bu tarifi sanki yemekteyiz programındaki kemal bey yapmıştı diye hatırlıyorum..

benziyor canım ama onunkini denemedim. o petitbeurre ile yapıyordu. birde o rondodan geçirdi sanırım. benim tarifte piknik bisküvi kullanılıyor. tadı petitbeurreden çok farklı. birde bisküviler tüm konuyor, ezilmeden. birde onunkinde süt daha azdı. aynı tadı veriyormu bilemiicem.
 
ellerine sağlık çok güzel görünüyor.tarifini aldım mutlaka deneyecegim.
 
yemekteyiz programında da buna benzer bişey yapılmıştı
arkadaşım geçen yapmış getirmiş
vişne suyu ile yapılan puding çok kötüydü =((
midemi mahfetti
kısacası ben beğenmedim
 
resim eklediğim siteden kaynaklanıyor sanırım. bakimda resmi silmediysem eklerim tekrar.
 
ya göremioruumm cok merak ettiiimm çatlıcam cokacimcoook
 
bu hafta sonu deneyeceğim. hazır meyve suyundan yapsam olur değil mi?
 
tamam malzemeleri alayım belki de karışık meyve suyundan yaparım :)
 
Back
X