• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Wir lernen deutsch / Almanca

Hallo willkoooommen :KK66:
wie geht es? Was machst du Beruflich?
Hallo vielen Danke.mir geht es gut.wie geht es dir?ich bin hausfrau.ich lebe seit 6 jahre in Deutschland . Aber leider ich kann nicht Deutsch lernen:KK48:

Hallo vielen Danke.mir geht es gut.wie geht es dir?ich bin hausfrau.ich lebe seit 6 jahre in Deutschland . Aber leider ich kann nicht Deutsch lernen:KK48:

Typisch;
"Deutsche Sprache ist schwer sprache". Man kann dagegen nichts tun. :-) ich arbeite zurzeit auch nicht. Möchtest du arbeiten ?

Du kannst die Vokabeln , die du neu lernst , mit uns teilen.

Yeni ögrendigin kelimeleri bizimle paylasabilirsin.

Ben de biraz önce tekrar basladim paylasmaya ;)

Gute Nacht jetzt :( ich muss gehen:KK55:. Aber morgen können wir schreiben ;) ich frohe mich dass du schreibst und unsere Seite folgst. En Büyük KK:KK200:

:KK70: :KK70: kurstayken. Almanca ögrenirsem selbstständig olacam dedim. (Selbstbewusst meinte ich)ardindan bir sürü soru geldi hocadan didim ne oluyor:KK70: Hafta sonu naptiniz dedi bir keresinde.
Dedim : ich war in der silberhochzeit.
dedi:wow falan.
Konustu da konustu.
Sonra fark ettim Verlobungfeier yerine silber hochzeit demisim. Ama caktirmadim tabi. Aynen devam ettim. Ja ja Silberhochzeit. Es war echt super:KK70: :KK70:
Silberhochzeit ne ola ki ? Verlobungfeier?

Bir soru ve şöyle ki...

Görümceme de sordum" und weiter" gibi bir anlami var dedi. Yani sorum var ve bu soru sudur :KK45::KK45:kisacasi ben de bilmiyorum lingenim :KK70:

mavimli mavimli :KK70:
Hatırlarsan bir ara sitkimizi siyirmisti bu und zwar ve ben hala çözebilmiş değilim tam anlamını:D

Back
X