• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Yargılamayın lütfenn yapmak zorundaydım

Elif255

Yeni Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
Katılım
24 Aralık 2025
Mesajlar
10
Emoji Skoru
5
Puanlar
1
Yaş
25
10 gün önce hamile olduğumu öğrendim. 4 haftalık şimdi. Bu habere başka zaman olsa mutlu olurdum. Ama şuan psikolojik olarak iyi hissetmiyorum. 1.5 ay önce babamı kaybettim. Hamileliğimi devam ettirmeme kararı aldım. Babam için hergün ağlıyorum bu psikolojiyle hamileliğimi sürdüremiyeceğimi düşündüğüm için bu kararı aldım. Lütfen yargılamayın Allah kimseye yaşatmasın. Kendimi hiç bu kadar çaresiz hissetmemiştim. İki oğlum var 3.5 yaşında biri , diğeri 2 yaşında . ikiside çok küçük ikiz gibi büyüyorlar. Bakamayacağımı yetemeyeceğimi düşündüğüm için bu kararı aldım. Vicdanım rahat değil ama çaresiz kalmasaydım yapmazdım. Dün ilaç aldım doktor yanında. Yarın ikisini daha alıcam. Korkuyorum olacaklardan. İlaçla kürtaj olanlar lütfen yazabilirmi.Allah isteyen herkese nasip etsin . Yardım edecek kimsem yok. Annem kardeşim kimse yok yurtdışında yaşıyorum. Kaynanam yaşlı yardımı yok malesef. Bunların hepsini düşündüğüm için mecbur kaldım. Çok üzgünüm 😢 😔
 
Kimsenin sizi yargılama gibi bir hakkı yok.
Yine de 4 haftalıkmış biraz daha zaman verip aklı selim düşünüp kararınızı gözden geçirip emin olabilirsiniz. Bir sakinleşip bu konu üzerine daha geniş çaplı düşünün acele etmeyin benim tavsiyem
 
10 gün önce hamile olduğumu öğrendim. 4 haftalık şimdi. Bu habere başka zaman olsa mutlu olurdum. Ama şuan psikolojik olarak iyi hissetmiyorum. 1.5 ay önce babamı kaybettim. Hamileliğimi devam ettirmeme kararı aldım. Babam için hergün ağlıyorum bu psikolojiyle hamileliğimi sürdüremiyeceğimi düşündüğüm için bu kararı aldım. Lütfen yargılamayın Allah kimseye yaşatmasın. Kendimi hiç bu kadar çaresiz hissetmemiştim. İki oğlum var 3.5 yaşında biri , diğeri 2 yaşında . ikiside çok küçük ikiz gibi büyüyorlar. Bakamayacağımı yetemeyeceğimi düşündüğüm için bu kararı aldım. Vicdanım rahat değil ama çaresiz kalmasaydım yapmazdım. Dün ilaç aldım doktor yanında. Yarın ikisini daha alıcam. Korkuyorum olacaklardan. İlaçla kürtaj olanlar lütfen yazabilirmi.Allah isteyen herkese nasip etsin . Yardım edecek kimsem yok. Annem kardeşim kimse yok yurtdışında yaşıyorum. Kaynanam yaşlı yardımı yok malesef. Bunların hepsini düşündüğüm için mecbur kaldım. Çok üzgünüm 😢 😔
Buraya yazdıysanız bence bir tarafınız bu kararından dönmek istiyor. İyi düşünün içinize sinen şekilde davranın 🙏
 
Buraya yazdıysanız bence bir tarafınız bu kararından dönmek istiyor. İyi düşünün içinize sinen şekilde davranın 🙏
Artık ilaç aldım vicdanım rahat değil iki çocuğumu evlendikten üç yıl sonra dünyaya getirdim gitmediğimiz doktor kalmadı. Pcos var bende. Birine anlatma isteği duyduğum için buraya yazdım. İlaçla kürtaj olanlar süreç falan nasıl diye. Ağrın çok olacak dedi doktor. Sezeryan olduğum için daha önce. Korkuyorum. Teşekkür ederim cevabınız için
 
Kimsenin sizi yargılama gibi bir hakkı yok.
Yine de 4 haftalıkmış biraz daha zaman verip aklı selim düşünüp kararınızı gözden geçirip emin olabilirsiniz. Bir sakinleşip bu konu üzerine daha geniş çaplı düşünün acele etmeyin benim tavsiyem
Teşekkür ederim cevabınız için. Her şekilde düşündüm sadece süreçten korktuğum ve vicdanım rahat olmadığı için yazdım buraya.
 
Hakkınızda en hayırlısı neyse o olsun insallah. Etraflıca düşünüp aldığınız bir karar belli ki, Allah oğullarınıza sağlık versin. İleride siz toparlandiginizda belki yine kısmet olur belli mi olur 🙏🏼 once siz iyi olacaksınız ki bebeğe çocuklarınıza faydaniz olsun
 
10 gün önce hamile olduğumu öğrendim. 4 haftalık şimdi. Bu habere başka zaman olsa mutlu olurdum. Ama şuan psikolojik olarak iyi hissetmiyorum. 1.5 ay önce babamı kaybettim. Hamileliğimi devam ettirmeme kararı aldım. Babam için hergün ağlıyorum bu psikolojiyle hamileliğimi sürdüremiyeceğimi düşündüğüm için bu kararı aldım. Lütfen yargılamayın Allah kimseye yaşatmasın. Kendimi hiç bu kadar çaresiz hissetmemiştim. İki oğlum var 3.5 yaşında biri , diğeri 2 yaşında . ikiside çok küçük ikiz gibi büyüyorlar. Bakamayacağımı yetemeyeceğimi düşündüğüm için bu kararı aldım. Vicdanım rahat değil ama çaresiz kalmasaydım yapmazdım. Dün ilaç aldım doktor yanında. Yarın ikisini daha alıcam. Korkuyorum olacaklardan. İlaçla kürtaj olanlar lütfen yazabilirmi.Allah isteyen herkese nasip etsin . Yardım edecek kimsem yok. Annem kardeşim kimse yok yurtdışında yaşıyorum. Kaynanam yaşlı yardımı yok malesef. Bunların hepsini düşündüğüm için mecbur kaldım. Çok üzgünüm 😢 😔
Bunu yazmak ıstemezdım ama mecburen yazma ıhtıyacı duydum Pekı sız o canlıya kıydıgınızda geride kalan saglıklı bebeklerınıze bı zarar gelırse hıc dusundunuzmu rabbım belkı sıze babanızın acısını hafifletmek ıcın verdı bence ıyı düşünün derım cana kıymak gerıde kalan saglıklı evlatlarınızıds düşünmemek demek
 
Bunu yazmak ıstemezdım ama mecburen yazma ıhtıyacı duydum Pekı sız o canlıya kıydıgınızda geride kalan saglıklı bebeklerınıze bı zarar gelırse hıc dusundunuzmu rabbım belkı sıze babanızın acısını hafifletmek ıcın verdı bence ıyı düşünün derım cana kıymak gerıde kalan saglıklı evlatlarınızıds düşünmemek demek
ya ne alaka diger cocuklarini dusunmemek demek diyebiliyorsun? kadinin canini sıkmaya mı geldin psikolojik olarak hazir hissetmiyor ve bunun farkinda oldukca bilincli yapilmis bi hareket
 
ya ne alaka diger cocuklarini dusunmemek demek diyebiliyorsun? kadinin canini sıkmaya mı geldin psikolojik olarak hazir hissetmiyor ve bunun farkinda oldukca bilincli yapilmis
İki oğlum da tam olarak konuşamıyor henüz doktora götürüyorum genetik geç konuşma var ama ben yaşıtlarından geride kalmasını istemiyorum eğer onlara yetemeyeceksem dünyaya yeni bir çocuk getirmenin doğru karar olmadığını düşündüğüm için. Gerçekten çok zor yaşayan bilir Allah kimseye yaşatmasın. 😔😔
ya ne alaka diger cocuklarini dusunmemek demek diyebiliyorsun? kadinin canini sıkmaya mı geldin psikolojik olarak hazir hissetmiyor ve bunun farkinda oldukca bilincli yapilmis bi hareket
 
Ilacla dusukte erken olduğu için daha az ağrı duyarsınız benim 10 haftalik kalbi durduğu için kurtaj olmak istemedim ilacla düşük yaptim. Adet ağrısından biraz fazlaydı dayanilmqyacak korkulacak bir agriniz olmayacaktır. Hakkınız da hayırlısı olsun. Karar sizin, beden sizin..
 
Artık ilaç aldım vicdanım rahat değil iki çocuğumu evlendikten üç yıl sonra dünyaya getirdim gitmediğimiz doktor kalmadı. Pcos var bende. Birine anlatma isteği duyduğum için buraya yazdım. İlaçla kürtaj olanlar süreç falan nasıl diye. Ağrın çok olacak dedi doktor. Sezeryan olduğum için daha önce. Korkuyorum. Teşekkür ederim cevabınız için
Benim kimyasal oldgu halde 10. Haftaya kadar bekledim belki geç dollenmedr diye kıyamadm. Doktor ilaç verdi ama öyle bir acı öyle bir sizi daha önce yaşamadım.
En son ben ölüyorum dedim dizlerimin üzerine düştüm kendimden geçtim.
 
Benim kimyasal oldgu halde 10. Haftaya kadar bekledim belki geç dollenmedr diye kıyamadm. Doktor ilaç verdi ama öyle bir acı öyle bir sizi daha önce yaşamadım.
En son ben ölüyorum dedim dizlerimin üzerine düştüm kendimden geçtim.
Ağrıkesici almadınızmı😢 doktor ağrın başlar başlamaz ilaç al dedi
 
Ama lütfen çocuk istemyrsanz güzelce korunun bir kaç gün önce kalbi durdu bebeğimin hala kendimi hamile sanıyrm psikolojik olarak. 3. Düşüğüm oldu.
Rabbim isteyene hak edene versin inşallah 🤲🏽 ben sizi yargilamam ama üzülürüm sadece.
 
Ben 6-7 haftalıkken ilaçla düşük yaptım, internette insanlar öyle anlatmış ki ben de ilacı aldıktan sonra bakmıştım korktum. Ben çok ağrılı adet yaşadığım için bana hafif geldi ama ben öncesinde normal doğum yapmıştım. Yine de adet sancısının bir tık fazladıdır diye düşünüyorum, ki sizin 4 haftalık.
 
Çocukların ikisi de küçük neden dikkatli

Çocukların ikisi de küçük neden dikkatli korunmadınız
Babam kanserdi bir ay yanında kaldım baktım kendisi evime geri dönmemi istedi çocuklarım küçük evlerini istiyor falan rahat etsinler ben yanından ayrılmak istemiyordum. Uçakla geldikten sonra 3 saat sonra haber verdiler.😔 Daha bavulumu bile açmamıştım. Kapının yanında duruyodu. Eşim uzun süre ayrı kaldığımız için haliyle olanlar oldu. Ben o psikolojide değildim aklıma bile gelmedi o an. Hemen ilk uçakla geri döndüm çocukları kayınvalidem bıraktım 😔😔
 
Ben 6-7 haftalıkken ilaçla düşük yaptım, internette insanlar öyle anlatmış ki ben de ilacı aldıktan sonra bakmıştım korktum. Ben çok ağrılı adet yaşadığım için bana hafif geldi ama ben öncesinde normal doğum yapmıştım. Yine de adet sancısının bir tık fazladıdır diye düşünüyorum, ki sizin 4 haftalık.
Doktor sezeryan olunca ağrı çok oluyor dedi ağrıkesici yazdı o yüzden. Normal doğum yapanlarda daha az ağrı oluyormuş dedi
 
Back
X