- Katılım
- 24 Aralık 2025
- Mesajlar
- 10
- Emoji Skoru
- 5
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 25
10 gün önce hamile olduğumu öğrendim. 4 haftalık şimdi. Bu habere başka zaman olsa mutlu olurdum. Ama şuan psikolojik olarak iyi hissetmiyorum. 1.5 ay önce babamı kaybettim. Hamileliğimi devam ettirmeme kararı aldım. Babam için hergün ağlıyorum bu psikolojiyle hamileliğimi sürdüremiyeceğimi düşündüğüm için bu kararı aldım. Lütfen yargılamayın Allah kimseye yaşatmasın. Kendimi hiç bu kadar çaresiz hissetmemiştim. İki oğlum var 3.5 yaşında biri , diğeri 2 yaşında . ikiside çok küçük ikiz gibi büyüyorlar. Bakamayacağımı yetemeyeceğimi düşündüğüm için bu kararı aldım. Vicdanım rahat değil ama çaresiz kalmasaydım yapmazdım. Dün ilaç aldım doktor yanında. Yarın ikisini daha alıcam. Korkuyorum olacaklardan. İlaçla kürtaj olanlar lütfen yazabilirmi.Allah isteyen herkese nasip etsin . Yardım edecek kimsem yok. Annem kardeşim kimse yok yurtdışında yaşıyorum. Kaynanam yaşlı yardımı yok malesef. Bunların hepsini düşündüğüm için mecbur kaldım. Çok üzgünüm
