• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Yargılamayın lütfenn yapmak zorundaydım

Ben iki kez ilaçla düşük yaptım. Biri 11. haftadaydı, ağrım olmadı ama biraz kasılmam oldu. İkincisi daha küçüktü, onda ise kasılma bile olmadı. Hic agri olmadi bende.
Bilmiyorum, kişiden kişiye değişiyordur belki.

Sizi yargilamak kimsenin haddine degil. Ama cocuk istemiyorsanız lütfen 2-3 yöntem bir arada kullanın. Sonra vicdani yükü ağır oluyor.
 
Bilmiyorum neden bu saatte girdim buraya. Sabah doktora Ankara'ya gideceğim 8 yıllık evliyim ve çocuğum olsun diye o kadar çok dualar ettim ki. Yarın hormonlarimda bir sıkıntı çıkmazsa bu ay transfer olacağım. O kadar çok istedim ki doğal yoldan ama olmadı nasip. Bunları niçin anlatıyorum bilmiyorum ama okuyunca içim cız etti, sizin kararınız birşey diyemiyorum ama bir cana kıymayın Allah belki size dünyalar güzeli bir kız evlat nasip edecek belki senin o psikolojine çok iyi gelecek bilemezsin. Lütfen çok iyi düşün. Bu uğurda evlat sahibi olmak için nice insanlar paralar döküyor, kimisi var parası olmadığı için tüp Bebek tedavisine bile gidemiyor. Bizim imtihanımz bu sizin imtihaninızda bu. Umarım o minik kalbi durdurmazsiniz🤲🏻
 
Bilmiyorum neden bu saatte girdim buraya. Sabah doktora Ankara'ya gideceğim 8 yıllık evliyim ve çocuğum olsun diye o kadar çok dualar ettim ki. Yarın hormonlarimda bir sıkıntı çıkmazsa bu ay transfer olacağım. O kadar çok istedim ki doğal yoldan ama olmadı nasip. Bunları niçin anlatıyorum bilmiyorum ama okuyunca içim cız etti, sizin kararınız birşey diyemiyorum ama bir cana kıymayın Allah belki size dünyalar güzeli bir kız evlat nasip edecek belki senin o psikolojine çok iyi gelecek bilemezsin. Lütfen çok iyi düşün. Bu uğurda evlat sahibi olmak için nice insanlar paralar döküyor, kimisi var parası olmadığı için tüp Bebek tedavisine bile gidemiyor. Bizim imtihanımz bu sizin imtihaninızda bu. Umarım o minik kalbi durdurmazsiniz🤲🏻
Allahım tez zamanda sağlıklı evlat nasip etsin size. Çok iyi anlıyorum sizi. Zor bir süreç ama emin olun stres yapmadığınız anda olacaktır. Sorunun ne olduğunu bilmiyorum ama . Allah hayırlısını nasip etsin 🤲
 
Bilmiyorum neden bu saatte girdim buraya. Sabah doktora Ankara'ya gideceğim 8 yıllık evliyim ve çocuğum olsun diye o kadar çok dualar ettim ki. Yarın hormonlarimda bir sıkıntı çıkmazsa bu ay transfer olacağım. O kadar çok istedim ki doğal yoldan ama olmadı nasip. Bunları niçin anlatıyorum bilmiyorum ama okuyunca içim cız etti, sizin kararınız birşey diyemiyorum ama bir cana kıymayın Allah belki size dünyalar güzeli bir kız evlat nasip edecek belki senin o psikolojine çok iyi gelecek bilemezsin. Lütfen çok iyi düşün. Bu uğurda evlat sahibi olmak için nice insanlar paralar döküyor, kimisi var parası olmadığı için tüp Bebek tedavisine bile gidemiyor. Bizim imtihanımz bu sizin imtihaninızda bu. Umarım o minik kalbi durdurmazsiniz🤲🏻
Bu mesajda bi hataniz var malesef
Dunya guzeli bi kiz nasip olacak belki demissiniz
Lutfen cinsiyet ayrimi yapmayin
Dua ederken de bu sekilde etmiyorsunuzdur umarim
Cinsiyet degil hayirli saglikli evlat dilemek lazim
Allah size de nasip etsin inşallah tez zamanda
 
Sebepsiz infertilitesi pcosum var ve olmuyor neler neler denedim hayırlısı olsun inşallah teşekkür ederim. Umarım o cana kıymazsinz☺️ Rabbim kolayliklar açsın yollariniza 🤲🏻
 
Bu mesajda bi hataniz var malesef
Dunya guzeli bi kiz nasip olacak belki demissiniz
Lutfen cinsiyet ayrimi yapmayin
Dua ederken de bu sekilde etmiyorsunuzdur umarim
Cinsiyet degil hayirli saglikli evlat dilemek lazim
Allah size de nasip etsin inşallah tez zamanda
Oğlum var diye öyle demiştir en doğrusu hayırlı olandır tabikide. Görümcem benden yaşça büyük diye ilk öğrenince ona danıştım o da hemen erkek cinsiyeti çin takviminde baktım dedi doğur dedi ailemde malesef böyle gerikafalılık var. dışardan bakılınca herşey çok kolay görünüyor. Ama her yük annenin omzunda aslında.
 
Bu mesajda bi hataniz var malesef
Dunya guzeli bi kiz nasip olacak belki demissiniz
Lutfen cinsiyet ayrimi yapmayin
Dua ederken de bu sekilde etmiyorsunuzdur umarim
Cinsiyet degil hayirli saglikli evlat dilemek lazim
Allah size de nasip etsin inşallah tez zamanda
Mesajdaki amacım cinsiyet ayrımcılığı değil. İki tane oğlu varmış belki bunun cinsiyeti kızdır. Yeri geliyor kız çocugu anneye arkadaş gibi oluyor dedikleri için bu anlamda söylemek istedim, zaten Allah 2 tane evlat nasip etmiş cinsiyet ayrımcılığı anlamında söylemedim.
Teşekkür ederim sizede kolay doğumlar versin hayırlı geceler
 
Mesajdaki amacım cinsiyet ayrımcılığı değil. İki tane oğlu varmış belki bunun cinsiyeti kızdır. Yeri geliyor kız çocugu anneye arkadaş gibi oluyor dedikleri için bu anlamda söylemek istedim, zaten Allah 2 tane evlat nasip etmiş cinsiyet ayrımcılığı anlamında söylemedim.
Teşekkür ederim sizede kolay doğumlar versin hayırlı geceler
Amin sagolun 🙏 hayirli geceler
Inşallah sizden de guzel haberler duyariz yakinda
 
Oğlum var diye öyle demiştir en doğrusu hayırlı olandır tabikide. Görümcem benden yaşça büyük diye ilk öğrenince ona danıştım o da hemen erkek cinsiyeti çin takviminde baktım dedi doğur dedi ailemde malesef böyle gerikafalılık var. dışardan bakılınca herşey çok kolay görünüyor. Ama her yük annenin omzunda aslında.
Cehalet her yerde malesef
Çin takvimi kiz dese aldir mi diyecekti
Allah bilincli insanla doldursun etrafimizi
 
Yargılamak haddimize değil. Üzüntünüzü anlıyorum gerçekten empati kurdum. Umarım hakkınızda hayırlısı olur, iki çocuğunuzla çok mutlu huzurlu olursunuz 🙏🏻💕 Bundan sonra daha dikkatli korunun derim
 
10 gün önce hamile olduğumu öğrendim. 4 haftalık şimdi. Bu habere başka zaman olsa mutlu olurdum. Ama şuan psikolojik olarak iyi hissetmiyorum. 1.5 ay önce babamı kaybettim. Hamileliğimi devam ettirmeme kararı aldım. Babam için hergün ağlıyorum bu psikolojiyle hamileliğimi sürdüremiyeceğimi düşündüğüm için bu kararı aldım. Lütfen yargılamayın Allah kimseye yaşatmasın. Kendimi hiç bu kadar çaresiz hissetmemiştim. İki oğlum var 3.5 yaşında biri , diğeri 2 yaşında . ikiside çok küçük ikiz gibi büyüyorlar. Bakamayacağımı yetemeyeceğimi düşündüğüm için bu kararı aldım. Vicdanım rahat değil ama çaresiz kalmasaydım yapmazdım. Dün ilaç aldım doktor yanında. Yarın ikisini daha alıcam. Korkuyorum olacaklardan. İlaçla kürtaj olanlar lütfen yazabilirmi.Allah isteyen herkese nasip etsin . Yardım edecek kimsem yok. Annem kardeşim kimse yok yurtdışında yaşıyorum. Kaynanam yaşlı yardımı yok malesef. Bunların hepsini düşündüğüm için mecbur kaldım. Çok üzgünüm 😢 😔
Çok bilinçli bir davranış sizi tebrik ediyorum.Genetik konuşma geçliği yaşayan ardı ardına minik iki bebek ve bitkin yorgun üzgün ve kimseden yardım alamayacak bi anne.Cana kıymak vs saçmalık 4 haftalık bi kan pıhtısından ibaret.Ama sizin hatanız başka istemiyorsanız gerçek manada korunacaktınız bundan sonra lütfen öyle yapın.
 
ya ne alaka diger cocuklarini dusunmemek demek diyebiliyorsun? kadinin canini sıkmaya mı geldin psikolojik olarak hazir hissetmiyor ve bunun farkinda oldukca bilincli yapilmis bi hareket
Siz allahım vermıs oldugu cana mudale edıyorsunuz yanı rabbım sen verdın ama ben ıstemıyorum cunku ben gelecgımı yarınımı senden daha cok bılıyorum demek katıyorsunuz acıkcası herkezın kendı kararı inancı bısey dıyemem ama rabbım vermısse ıstemedıgı halde nasıp etmısse o bebegı belkı onunla bırlıkte cok guzel mükafatlar verıcek belkı o bebegın nasıbıyle dıger cocukları ıyılesıcek bunu bılebılırmısınız tabıkı herkezın kendı bılecegı kendısı buraya yazmışkı bende kendı fıkrımı soyledım bak bızler bebek ıstıyoruz olmuyor ama herseyı layık gören rabbımdır verıyorsada vermıyorsada onun takdırı
 
ya ne alaka diger cocuklarini dusunmemek demek diyebiliyorsun? kadinin canini sıkmaya mı geldin psikolojik olarak hazir hissetmiyor ve bunun farkinda oldukca bilincli yapilmis bi hareket
Ayrıca eger onun ıcın gerçekten ağır olacaksa ve tasıyamacagı bır yükse o bebek bısekılde oluşmaz doğmaz nebılıyım bısey olur belkı suan ımtıhan oluyor bunu bılebılırmsınız psıkoljısını bozmak gıbı bır nıyetım yok aksıne dogru düşünmeye davet ettım ınsanlık borcu olarak onu en başta korunarak yapabılırdı demek ıstedım olmus bıkere bunları konuşmanın bı anlamı yok
 
Ayrıca eger onun ıcın gerçekten ağır olacaksa ve tasıyamacagı bır yükse o bebek bısekılde oluşmaz doğmaz nebılıyım bısey olur belkı suan ımtıhan oluyor bunu bılebılırmsınız psıkoljısını bozmak gıbı bır nıyetım yok aksıne dogru düşünmeye davet ettım ınsanlık borcu olarak onu en başta korunarak yapabılırdı demek ıstedım olmus bıkere bunları konuşmanın bı anlamı yok
Daha dün müge anlıda bi konu işlenmiş,adamın biri 4 yaşında olan kendi öz kızına tecavüz edip sonra da parçalayıp gömmüş.Yani kürtaj olunması gereken milyonlarca sebep ve olması gerekli milyonlarca kadın,belki de aman cana kıymayayım diye doğurup çocukların da kendilerinin de hayatlarını mahvediyorlar.Korunma konusunda kesinlijke haklsınız ama ben yine de kendisini cok aklı başında ve sorumluluk sahibi bir anne olarak değerlendirdim.Bu bir kıyım değil bunu anlamak zor değil.
 
Daha dün müge anlıda bi konu işlenmiş,adamın biri 4 yaşında olan kendi öz kızına tecavüz edip sonra da parçalayıp gömmüş.Yani kürtaj olunması gereken milyonlarca sebep ve olması gerekli milyonlarca kadın,belki de aman cana kıymayayım diye doğurup çocukların da kendilerinin de hayatlarını mahvediyorlar.Korunma konusunda kesinlijke haklsınız ama ben yine de kendisini cok aklı başında ve sorumluluk sahibi bir anne olarak değerlendirdim.Bu bir kıyım değil bunu anlamak zor değil.
Psikolojisi kaldıramayan doğurmasın kardeşim. Ülkenin malî ekonomi psikolojik durumu ortada. Devlet de bu hakkı 10. haftaya kadar vermiş. Diğerlerine çikolata yemek düşer.
 
Daha dün müge anlıda bi konu işlenmiş,adamın biri 4 yaşında olan kendi öz kızına tecavüz edip sonra da parçalayıp gömmüş.Yani kürtaj olunması gereken milyonlarca sebep ve olması gerekli milyonlarca kadın,belki de aman cana kıymayayım diye doğurup çocukların da kendilerinin de hayatlarını mahvediyorlar.Korunma konusunda kesinlijke haklsınız ama ben yine de kendisini cok aklı başında ve sorumluluk sahibi bir anne olarak değerlendirdim.Bu bir kıyım değil bunu anlamak zor değil.
Siz farklı bır cerceveden bakıyorsunuz bence yanı Hersey olabılır rabbım kımseye vermesın ama bunu biz bılemeyız demek ıstedım Ozman kımse cocuk doğurmasın herkez korunsun en mantıklısı ınsanın basına ne gelecegını nasıl bılebılırız sadece ıstenmeyen cocuklarınmı basına bısey gelıyor rabbım kolaylık versın ımtıhanını kolaylastırsın uzuldum tabıkı zor bır durum yanı ama bırsuru korunma yönetımı var yanı başta verılmemıs bı karar ıcın Sımdı neden doğmamış can uzerınden konusuyoruzkı Ozman herkez yapacağını yapsın sonrasında ben yarın ne olacam bılmıyorum dıyıp aldırsın bence cok yanlıs ama yıne soyluyorum herkezın ınancı kendıne
 
Siz allahım vermıs oldugu cana mudale edıyorsunuz yanı rabbım sen verdın ama ben ıstemıyorum cunku ben gelecgımı yarınımı senden daha cok bılıyorum demek katıyorsunuz acıkcası herkezın kendı kararı inancı bısey dıyemem ama rabbım vermısse ıstemedıgı halde nasıp etmısse o bebegı belkı onunla bırlıkte cok guzel mükafatlar verıcek belkı o bebegın nasıbıyle dıger cocukları ıyılesıcek bunu bılebılırmısınız tabıkı herkezın kendı bılecegı kendısı buraya yazmışkı bende kendı fıkrımı soyledım bak bızler bebek ıstıyoruz olmuyor ama herseyı layık gören rabbımdır verıyorsada vermıyorsada onun takdırı
Allahin verdigi can diyorsunuz ama islama gore daha 4 haftalik bi gebelikte ruh bile uflenmemis sayiliyor. yeni bir cocuga bakmaya gucu ve psikolojisi yetmeyecek birinin ahlak ve din dersini siz verecek degilsiniz. herkesin imtihani kendine Allahim insallah isteyen herkese evlat nasip etsin ama siz istediniz olmadi diye kararini coktan vermis, ilaveten bu karariyla vicdaninin rahat etmedigini soyleyen birinin moralini (diger cocuklarini konuya dahil ederek) bos yere bozmaya gerek yok diye dusunuyorum. Kendi mutsuzlugunuzu baskalarina vicdanî yük olarak yuklemeyin lutfen.
 
Gerçekten kadin kadinin dusmani boyle konularda daha cok belli oluyor. Cocuk isteyen herkes baskasinin kurtaj olma konusunda ciddi bir psikolojik baskiyla yaklasiyor resmen. Korunmayi ogretiyorsunuz dertlesmek isteyen kadina. Belli ki olan olmus biten bitmis ve kararlar verilmis biraz destek gormeye ihtiyaci var destek olalim arkadas kostek olmayalim. Insallah en kisa surede toparlarsiniz, kendinizi daha hizli toparlayip iki minik yavrunuzla daha iyi ilgilenebilmeniz icin psikolojik destek de almani oneririm, babaniz icin cok uzuldum mekani cennet olsun basiniz sagolsun bol bol evlat kokusu cekin icinize onlar acinizi hafifletecektir eminim ki🫶🏼😍
 
Allahin verdigi can diyorsunuz ama islama gore daha 4 haftalik bi gebelikte ruh bile uflenmemis sayiliyor. yeni bir cocuga bakmaya gucu ve psikolojisi yetmeyecek birinin ahlak ve din dersini siz verecek degilsiniz. herkesin imtihani kendine Allahim insallah isteyen herkese evlat nasip etsin ama siz istediniz olmadi diye kararini coktan vermis, ilaveten bu karariyla vicdaninin rahat etmedigini soyleyen birinin moralini (diger cocuklarini konuya dahil ederek) bos yere bozmaya gerek yok diye dusunuyorum. Kendi mutsuzlugunuzu baskalarina vicdanî yük olarak yuklemeyin lutfen.
Ahlak dersı verecek bısey yazmadım ben herkeze acık bı yazıysa bu benımde yorum yapmam da bı sakınca yok cok seyler söylemek ıstıyorumda susmak en ıyısı ınsan kendı fıkrını söylemekte Özgür ayrıca ben mutsuz da degılım hamd olsun cokta mutluyum 2 tane evladım var 3. Kez anne olmak ıcın cabalıyorum mutsuz olduğumu belirtecek mesajım olmadı ayrıca
 
Back
X