- Katılım
- 15 Şubat 2018
- Mesajlar
- 2.722
- Emoji Skoru
- 8.858
- Puanlar
- 158
Ben iki kez ilaçla düşük yaptım. Biri 11. haftadaydı, ağrım olmadı ama biraz kasılmam oldu. İkincisi daha küçüktü, onda ise kasılma bile olmadı. Hic agri olmadi bende.
Bilmiyorum, kişiden kişiye değişiyordur belki.
Sizi yargilamak kimsenin haddine degil. Ama cocuk istemiyorsanız lütfen 2-3 yöntem bir arada kullanın. Sonra vicdani yükü ağır oluyor.
Bilmiyorum, kişiden kişiye değişiyordur belki.
Sizi yargilamak kimsenin haddine degil. Ama cocuk istemiyorsanız lütfen 2-3 yöntem bir arada kullanın. Sonra vicdani yükü ağır oluyor.