• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Zayıflama sürecim

SeymaAnlatiyor

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
5 Mayıs 2026
Mesajlar
1
Emoji Skoru
0
Puanlar
1
Yaş
28
merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım. 2019 yılında tüp mide ameliyatı oldum. Süreç içinde eski kiloma hiç çıkmadım ama çok zayıf biri de olmadım. Şimdi anksiyete tedavisi gördüğüm için antidepresan kullanıyorum. Bu süreçte 15 kg aldım 6 kilosunu verdim. Dün hastaneye gidip zayıflama iğnesi alacaktım fakat vazgeçtim iğneler çok pahalı geldi bana. Şu anda 79.6 kg oldum. Bugün karnıyarıkotu tozu aldım ve içmeye başladım karnım gurulduyor 😂Sevgili arkadaşlarım lütfen zayıflamayla ilgili deneyimlerinizi benimle paylaşır mısınız? Zayıflama iğnesi, karnıyarıkotu tozu, lahana diyeti vb. gibi süreçlerden bahseder misiniz? Aylarca diyet yaptım ama işe yaramadı antidepresandan dolayı. Yarın doktora gitsem istediğim zayıflama iğnesini seçebiliyor muyum? Fiyatları çok yüksek olduğu için çekindim açıkçası. Devlet hastanesinde endokrinerandevu bulamıyorum direkt olarak giremiyor muyuz bu bölüme? Şimdiden cevaplarınız için çok teşekkür ederim ☺️
 
Maalesef endokrin bölümüne dahiliyeden yeşil alan açtırmak gerekiyor direkt muayene olamıyorsunuz öğrendiğim kadarıyla devlet hastanelerindeki doktorlar da zayıflama iğnesine pek yanaşmıyormuş M ile başlayan iğneyi almak istiyorum ben de kendi imkanlarımla evet pahalı ama aldığım kiloları verebilmek psikolojimi toparlayabilmek için sanırım bu çözüm çünkü diyet yapsan da devam ettiremiyorum
 
Back