• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Anne Grupları 2026 Kasım Anneleri Paylaşım Alanı

Bebeğimin cinsiyeti ...

  • ikiz kız

    OY: 0 0,0%
  • ikiz erkek

    OY: 0 0,0%
  • üçüz

    OY: 0 0,0%

  • Ankete Katılan
    70
herkese tünaydın 🌸 ya ben bi 10 gündür falan uyandığımda böyle sanki tüm gece bağırsaklarım sıkışmış gibi karnımda sancıyla uyanıyorum hiç uykumda rahatım kalmadı. klasik bel destekli cırtcırtlı yastığı kullanmama rağmen ağrı aynı şekilde. uyanınca nefes alırken ağrıyor karnım. kalktıktan bi yarım saat sonra geçiyor ama. yaşayan var mı? nasıl aşabilirim
 
Benim aklıma takılan tek şey ilk üç ay nasıl uyutucam? Malum battaniye yorgan yasak. Kundaklar da incecik. Odanın ısısını mı ayarlamam gerekiyor sadece. Uyku tulumu da önermiyorlar ilk üç ay
Uyku tulumu neden önerilmiyor ben duymamıştım hic
 
Benim aklıma takılan tek şey ilk üç ay nasıl uyutucam? Malum battaniye yorgan yasak. Kundaklar da incecik. Odanın ısısını mı ayarlamam gerekiyor sadece. Uyku tulumu da önermiyorlar ilk üç ay
Ya biz aslında İzmir Manisa olarak ekim sonu kasım başı çok soğuk havalara denk gelmiyoruz bence ev ısısı kundak yeterli olur. Bebişi çok daraltmaya da gerek yok sanki
 
Benimde sizin gibi. Gece çok kez kalkıyorum , , gündüzleri de aynı şekil. Aslında çok su da içmiyorum ama çok tuvaletim geliyor. Hatta birkaç gün önce buraya yazmıştım. Çamaşırımda hafif ıslaklık gördüm panik oldum diye. Doktoruma gittim çok şükür bebeğin suyu gayet iyi o değil muhtemelen mesanene çok baskı var fark etmeden idrar kaçırıyorsun dedi. Bu ihtimale bile sevindim 🤣 Bebeklerimiz iyi olsun da bizler bir şekilde o durumları idare edeceğiz mecbur 🥹
Gece çok kalkmıyorum ben genelde ikindi saatine kadar öyleyim bezdum wc gitmekten 😂 birde baskı hissediyorum idrar geldiğinde oda çok rahatsız ediyo.
Çok sevindim kötü bi durum olmamasına kimin aklına gelir farketmeden idrar kaçırdığı 😊 öyle evet iyi olsunlar da herşey geçici sabredicez artık🥰
 
herkese merhaba 🌸 kızlar dualarınıza ihtiyacım var hayırlısıyla kucaklarımıza alırız inşallah bebeklerimi. Perşembe kontrolde farkedildi rahim kısalığından serklaj oldum maalesef sürekli yatıcam inşallah 36-37 haftaları görmek nasip olur 🤲
Çok geçmiş olsun bunun farkedilmesi büyük nimet. Sürekli yatmak can sıkıcı ama sabır elbet geçecek. Bende ilk doğumu bu sebepten erken yapmıştım şimdi sürekli kontrole gidiyorum. Kaçdı rahim ağzı ölçünüz acaba
 
Arkadaşlar merhabalar. Herkese huzurlu vakitler. Benim ikinci bebeğim doktor erkek dedi yeni randevum da önümüzdeki salı. Ben bebeği nerdeyse hiç hissetmiyorum ya sizce bir problem olabilir mi
19. haftaya bugun girdim bu dune kadar ben de hissetmemistim. Dun asure yedim ondan midir nedir uyuyana kadar haraketlerini ilk defa hissettim. Surekli dondu durdu. Tatli oldugu icin haraketlenmis olabilir. Sizinki de normaldir bence.
 
Çok geçmiş olsun bunun farkedilmesi büyük nimet. Sürekli yatmak can sıkıcı ama sabır elbet geçecek. Bende ilk doğumu bu sebepten erken yapmıştım şimdi sürekli kontrole gidiyorum. Kaçdı rahim ağzı ölçünüz acaba
3 hafta önceki kontrolde sımsıkı kapalıydı perşembe gittiğimde farkedildi en başından beri perinatologa gidiyordum zaten 0.9 mm bayağı kötüydü hemen hastaneye gittik doktorumla
 
3 hafta önceki kontrolde sımsıkı kapalıydı perşembe gittiğimde farkedildi en başından beri perinatologa gidiyordum zaten 0.9 mm bayağı kötüydü hemen hastaneye gittik doktorumla
Oo baya kısalmış. Farkedilmesi güzel ama. Kolaylıklar diliyorum
 
Anneler merhabalar 2026 Aralık annesi olacağım bir ay ara ile peşinizden geliyoruz ☺️ öncelikle hepinize sağlıklı bir hamilelik ve doğum diliyorum bebişlerimizi sağlıkla güzellikle kucağımıza alalım inşallah ☺️ çoğunuzun muhtemelen cinsiyetleri bellidir ben bizden ileride olduğunuz için size de sormak istedim 12+4 de doktora gittim haftaya cinsiyete bakalım dedi ben öğreniriz sanmıştık diyince bir dakika daha ultrasonu gezdirip yüksek ihtimalle kız dedi ama çevremden değişebilir yorumları çok alıyorum doktor hakkında bir bilgim yok açıkçası evimin karşısındaki özel hastane diye gidiyorum yani en az 10-15 yıllık bir doktordur ama tahmininde yanılmış olabilir mi ilerleyen haftalarda değişebilir mi bunu yaşayan oldu mu aranızda acaba ☺️
 
Kizlar merhaba Tüp Bebek ikiz gebelik 18+ 5 serklaj ameliyat oldum üç gün gün oldu 8 mm kadar kisalmisti rahim Ağzı 0.76 cm açılma vardı acil serklaj ameliyat oldum çift dikiş atıldı çok korkuyorum henüz çok küçükler lütfen dua edin bana 8 yıl sonra mucizelerim inşallah sıkıntı olmaz
 
Kizlar merhaba Tüp Bebek ikiz gebelik 18+ 5 serklaj ameliyat oldum üç gün gün oldu 8 mm kadar kisalmisti rahim Ağzı 0.76 cm açılma vardı acil serklaj ameliyat oldum çift dikiş atıldı çok korkuyorum henüz çok küçükler lütfen dua edin bana 8 yıl sonra mucizelerim inşallah sıkıntı olmaz
çok çok geçmiş olsun belirtiniz var mıydı? inşAllah zamanını doldurur minnoşlar. serklajla sağlıklı gebelik geçiren çok anne var siz kendinizi üzmeyin stres yapmayın 💓
 
Hiç belirti yoktu detaylı ultrason da doktor gördü açılma ve kisalma olduğunu ikiz de olduğu için endişe korku fazla zorlar diye
 
Anneler merhabalar 2026 Aralık annesi olacağım bir ay ara ile peşinizden geliyoruz ☺️ öncelikle hepinize sağlıklı bir hamilelik ve doğum diliyorum bebişlerimizi sağlıkla güzellikle kucağımıza alalım inşallah ☺️ çoğunuzun muhtemelen cinsiyetleri bellidir ben bizden ileride olduğunuz için size de sormak istedim 12+4 de doktora gittim haftaya cinsiyete bakalım dedi ben öğreniriz sanmıştık diyince bir dakika daha ultrasonu gezdirip yüksek ihtimalle kız dedi ama çevremden değişebilir yorumları çok alıyorum doktor hakkında bir bilgim yok açıkçası evimin karşısındaki özel hastane diye gidiyorum yani en az 10-15 yıllık bir doktordur ama tahmininde yanılmış olabilir mi ilerleyen haftalarda değişebilir mi bunu yaşayan oldu mu aranızda acaba ☺️
Bu arada benim tahmini dogum 28 kasim ama araliga sarkabilir 40 haftayi asarsa
 
Arkadaşlar merhabalar. Herkese huzurlu vakitler. Benim ikinci bebeğim doktor erkek dedi yeni randevum da önümüzdeki salı. Ben bebeği nerdeyse hiç hissetmiyorum ya sizce bir problem olabilir mi
Çok normal canım bende öyle fazla tekmelemiyor benimki arada hissediyorum. Küçükler daha :)
 
Kızlar ya alk karında sertleşme ağırlık hissi olan varmı. Çok sık tuvalet ihtiyacı duyuyorum sanırım onunla ilgili. Bugün kalktım ilaç içtim onunla içtiğim su ile duruyorum bir saatte 5 kere tuvalete çıktım
Alt karın sertliği bende de var. Baskı oluyor aşağıya doğru bazen. O durumlarda çok sık tuvalate gidiyorum evet.
 
Back
X