- Katılım
- 4 Haziran 2025
- Mesajlar
- 657
- Emoji Skoru
- 640
- Puanlar
- 23
herkese tünaydın
ya ben bi 10 gündür falan uyandığımda böyle sanki tüm gece bağırsaklarım sıkışmış gibi karnımda sancıyla uyanıyorum hiç uykumda rahatım kalmadı. klasik bel destekli cırtcırtlı yastığı kullanmama rağmen ağrı aynı şekilde. uyanınca nefes alırken ağrıyor karnım. kalktıktan bi yarım saat sonra geçiyor ama. yaşayan var mı? nasıl aşabilirim