• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Anne Grupları 2026 Aralık Anneleri Paylaşım Alanı

Bebeğimin cinsiyeti ...

  • kız

    OY: 11 37,9%
  • erkek

    OY: 16 55,2%
  • ikiz kız

    OY: 1 3,4%
  • ikiz erkek

    OY: 0 0,0%
  • ikiz kız/erkek

    OY: 1 3,4%
  • üçüz / çoğul

    OY: 0 0,0%

  • Ankete Katılan
    29
Miyom olduğu için karnım çok şişkin en son geçen hafta gittim kıza benziyor dedi
Valla cok anlayamiyorum bende ama su nub teorisine gore bebisin kuyruk sokumu gibi olan yapi alttaki kismi rahme paralelse kiz, yukariya biraz açı yapiyorsa erkek olabiliyormus.
 
Ay benim kız isminde hiç kesin bu dediğim yok, bekarlığımdan beri hep erkek ismi düşünmüşümdür 😄 Şimdi de eşim de tamam derse erkekte netim ama kız pek yok.
 
isimleri düşündünüz mü ??
Bizde kız olursa da erkek olursa ilk isimler belliydi 😅 ama soyadımız o kadar kısa ki istediğimiz isimlerde kısa mecbur ikinci isimde düşünmek zorunda kaldık. Ben hala 2. İsimden emin olmasam da eşim öyle sevmeye başladı bile muhtemelen bizim böylece kalır 😅
 
Fetal dna da erkek demişlerdi .benim şükür bir kızım var adı Arwen…yüzüklerin efendisi filmindeki elf prensesinin ismini vermiştik …oğluma da nasip olursa Arjen ismini vereceğim….Kürtçe yiğit ,cesur demek 🙏😍ve ikisi de uyumlu isimler 🥰
 
Fetal dna da erkek demişlerdi .benim şükür bir kızım var adı Arwen…yüzüklerin efendisi filmindeki elf prensesinin ismini vermiştik …oğluma da nasip olursa Arjen ismini vereceğim….Kürtçe yiğit ,cesur demek 🙏😍ve ikisi de uyumlu isimler 🥰
Elf değişik ve güzel bir isim olmuş hepsinin ömrü bahtı güzel olsun inşallah 🙏🧿
 
Kızlar merhabalar nasılsınız nasıl geçiyor günleriniz ☺️ bugün 13+2 olduk geçen hafta pazartesi 12+3 de doktora gittiğimizde en başta cinsiyet söylemek istemedi haftaya gel dedi ben ilk kızımı daha erken öğrenmiştik diyince bir dakika daha bakıp yüksek ihtimalle kız dedi yarın tekrar başka bir doktorda kontrolüm var ama son dönemde cinsiyet tahmininin değişebileceğine dair yorum yapan çok arkadaşım oldu geçen hafta da özel hastaneye gitmiştim çok kötü değildir diye düşünüyorum ultrasonu ama ne diyorsunuz bu konuda yaşayan oldu mu daha önce aranızda cinsiyet tahmininin değişmesi gibi bu tarz birşey ☺️ ultrason fotoğrafını buraya attığımda kız tahmini de erkek tahmini de geldi geçen hafta ☺️
 
isimleri düşündünüz mü ??
Ben kız olursa ilay ve lal isimlerini istiyorum ancak ilk kızımınız ismi de çok bilinen isimler olmadığı için eşim bu defa eğer ultrason tahmini doğru çıkarda kız olursa daha bilinen daha kolay bir isim olması konusunda ısrarcı gerçi son dönemde tomris gibi isimleri de beğendirebildim ama emin değiliz ilay isminde çok aklım kaldı cinsiyet tam belli olunca çekişmeli bir süreç sonunda belirlenecek gibi duruyor 😂
 
K
Bizde kız olursa da erkek olursa ilk isimler belliydi 😅 ama soyadımız o kadar kısa ki istediğimiz isimlerde kısa mecbur ikinci isimde düşünmek zorunda kaldık. Ben hala 2. İsimden emin olmasam da eşim öyle sevmeye başladı bile muhtemelen bizim böylece kalır 😅

Ay benim kız isminde hiç kesin bu dediğim yok, bekarlığımdan beri hep erkek ismi düşünmüşümdür 😄 Şimdi de eşim de tamam derse erkekte netim ama kız pek yok.
 
Kızlar merhabalar nasılsınız nasıl geçiyor günleriniz ☺️ bugün 13+2 olduk geçen hafta pazartesi 12+3 de doktora gittiğimizde en başta cinsiyet söylemek istemedi haftaya gel dedi ben ilk kızımı daha erken öğrenmiştik diyince bir dakika daha bakıp yüksek ihtimalle kız dedi yarın tekrar başka bir doktorda kontrolüm var ama son dönemde cinsiyet tahmininin değişebileceğine dair yorum yapan çok arkadaşım oldu geçen hafta da özel hastaneye gitmiştim çok kötü değildir diye düşünüyorum ultrasonu ama ne diyorsunuz bu konuda yaşayan oldu mu daha önce aranızda cinsiyet tahmininin değişmesi gibi bu tarz birşey ☺️ ultrason fotoğrafını buraya attığımda kız tahmini de erkek tahmini de geldi geçen hafta ☺️
Benim ilk erkek dediler sonra kıza benziyo dediker 16. Haftayı bekliyorum ama ultrasonda bende son gittiğimde bacak arasında bişey göremedim doktora dedim kız bence kesin doktor kesinlik veremem dedi
 
Kızlar merhabalar nasılsınız nasıl geçiyor günleriniz ☺️ bugün 13+2 olduk geçen hafta pazartesi 12+3 de doktora gittiğimizde en başta cinsiyet söylemek istemedi haftaya gel dedi ben ilk kızımı daha erken öğrenmiştik diyince bir dakika daha bakıp yüksek ihtimalle kız dedi yarın tekrar başka bir doktorda kontrolüm var ama son dönemde cinsiyet tahmininin değişebileceğine dair yorum yapan çok arkadaşım oldu geçen hafta da özel hastaneye gitmiştim çok kötü değildir diye düşünüyorum ultrasonu ama ne diyorsunuz bu konuda yaşayan oldu mu daha önce aranızda cinsiyet tahmininin değişmesi gibi bu tarz birşey ☺️ ultrason fotoğrafını buraya attığımda kız tahmini de erkek tahmini de geldi geçen hafta ☺️
Benim degismedi 😊 11. Haftada kiz olma ihtimali yuksek dedi doktorum 16. Haftada kiz oldugu kesinlesti
 
Benim ilk erkek dediler sonra kıza benziyo dediker 16. Haftayı bekliyorum ama ultrasonda bende son gittiğimde bacak arasında bişey göremedim doktora dedim kız bence kesin doktor kesinlik veremem dedi
Acaba devlet miydi özel mi
 
Benim degismedi 😊 11. Haftada kiz olma ihtimali yuksek dedi doktorum 16. Haftada kiz oldugu kesinlesti
Aslında benimde ilk kızımı 11. Haftada söylemişlerdi ama bugün annem bile tekrar tekrar sorunca benimde aklımda soru işareti oldu
 
Aslında benimde ilk kızımı 11. Haftada söylemişlerdi ama bugün annem bile tekrar tekrar sorunca benimde aklımda soru işareti oldu
Sizin belki ilk kız ikinci erkek olsada hemen söylemezler kesin olunca söylerler bence çünkü erkek bebek istediğinizi biliyorlardır o yüzden hemen ümitlendirmemek için doktorlar söylemeyebiliyor
 
Back
X