Kızlar merhabalar nasılsınız nasıl geçiyor günleriniz

bugün 13+2 olduk geçen hafta pazartesi 12+3 de doktora gittiğimizde en başta cinsiyet söylemek istemedi haftaya gel dedi ben ilk kızımı daha erken öğrenmiştik diyince bir dakika daha bakıp yüksek ihtimalle kız dedi yarın tekrar başka bir doktorda kontrolüm var ama son dönemde cinsiyet tahmininin değişebileceğine dair yorum yapan çok arkadaşım oldu geçen hafta da özel hastaneye gitmiştim çok kötü değildir diye düşünüyorum ultrasonu ama ne diyorsunuz bu konuda yaşayan oldu mu daha önce aranızda cinsiyet tahmininin değişmesi gibi bu tarz birşey

ultrason fotoğrafını buraya attığımda kız tahmini de erkek tahmini de geldi geçen hafta