• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Anne Grupları 2026 Kasım Anneleri Paylaşım Alanı

Bebeğimin cinsiyeti ...

  • ikiz kız

    OY: 0 0,0%
  • ikiz erkek

    OY: 0 0,0%
  • üçüz

    OY: 0 0,0%

  • Ankete Katılan
    70
Hiç belirti yoktu detaylı ultrason da doktor gördü açılma ve kisalma olduğunu ikiz de olduğu için endişe korku fazla zorlar diye
Benim de aynı 3 gün oldu 7 mmdi benim de. Bayağı araştırdım çoğu hasta başarılı bi şekilde doğurmuş hiç korkmayın dua edelim bol bol sizin icin de edicem 🙏
 
Kizlar belirli saniye araliklarla gelen tam mesanemin üstünde ayni yerde ritmik pıt pıt hissi oluyor. Yaklasik 5 dakikadir da sürüyor.

Hıckırık mi bebek hareketi mi ?
 
Kizlar bebişler nasil kiprasiyorlar mi ? :emir_bebek:
Benimkiler gündüzleri sakin ,gece başlıyorlar. Dün gece ikisi de sabaha kadar oynadı🫠
Kizlar belirli saniye araliklarla gelen tam mesanemin üstünde ayni yerde ritmik pıt pıt hissi oluyor. Yaklasik 5 dakikadir da sürüyor.

Hıckırık mi bebek hareketi mi ?
Aynisi bende de oluyor bazen ,hıçkırık diye düşünmüştüm ben ama emin degilim tabi
 
Kizlar Çakıl ve Bambam'lı zıbınlarıma bakar mısınız ,yine deliriyorum 😂😂
 

Eklentiler

  • 32707.webp
    32707.webp
    44,9 KB · Görüntüleme: 21
Kizlar belirli saniye araliklarla gelen tam mesanemin üstünde ayni yerde ritmik pıt pıt hissi oluyor. Yaklasik 5 dakikadir da sürüyor.

Hıckırık mi bebek hareketi mi ?
Aynı yerde düzenli ve ritmik ise büyük ihtimalle bebeğin hıçkırığıdır
 
Benim de aynı 3 gün oldu 7 mmdi benim de. Bayağı araştırdım çoğu hasta başarılı bi şekilde doğurmuş hiç korkmayın dua edelim bol bol sizin icin de edicem 🙏
Rabbim sağlıkla kucağımaza almayı nasip etsin.hangi ilaçları kullanıyorsunuz
 
Ben yine rahat dönemlerdeyim oğlum 9 a girecek beni darlamıyor. Gün boyu kapıda oynuyo onu büyyüttüm darısı karnımdakine inşAllah 😊 O gün içinde düşüyor diye biliyorum ben endokrine de açtırmıştım gün içinde düşmüştü. Oğluma alerjiye açtırıyorum oda aynı. Aslında arayıp da sorabilirsin
Benimki de 10 yaşında çok şükür sürekli dışarıda beni yormuyor
 
Kizlar merhaba Tüp Bebek ikiz gebelik 18+ 5 serklaj ameliyat oldum üç gün gün oldu 8 mm kadar kisalmisti rahim Ağzı 0.76 cm açılma vardı acil serklaj ameliyat oldum çift dikiş atıldı çok korkuyorum henüz çok küçükler lütfen dua edin bana 8 yıl sonra mucizelerim inşallah sıkıntı olmaz

Rabbim sağlıkla kucağımaza almayı nasip etsin.hangi ilaçları kullanıyorsunuz
Amin inşallah canım sen de 🤲
Günde 3 kez progesteron içiyorum bir 50 mg progesteron iğne kalçadan. Endol fitil verdi 4 gün yarın da kullanıcam biterek. Magnezyum, multivitamin, d vitaminim devam. Kan sulandırıcı iğne kullanıyordum bi hafta ara verdim. Arada ağrı sancı oluyor sizin nasıl?
 
Kızlar benim de karnım iyice büyüdü baskı yapıyo bebiş çok hareketli ya uzanınca başlıyo hemen 🤭 çok büyüdü hissediyorum Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin mide yanmaları bende de var çok şükür bulantı hafifledi detaylıya da Bi girseydik hayırlısıyla ondan sonra yavaş yavaş alışveriş işine bakıcam
 
ben de detaylıyı bekliyorum önümüzdeki hafta olacak inşAllah hepimiz çok güzel şeyler duyarız
Kızlar benim de karnım iyice büyüdü baskı yapıyo bebiş çok hareketli ya uzanınca başlıyo hemen 🤭 çok büyüdü hissediyorum Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin mide yanmaları bende de var çok şükür bulantı hafifledi detaylıya da Bi girseydik hayırlısıyla ondan sonra yavaş yavaş alışveriş işine bakıcam
 
Amin inşallah canım sen de 🤲
Günde 3 kez progesteron içiyorum bir 50 mg progesteron iğne kalçadan. Endol fitil verdi 4 gün yarın da kullanıcam biterek. Magnezyum, multivitamin, d vitaminim devam. Kan sulandırıcı iğne kullanıyordum bi hafta ara verdim. Arada ağrı sancı oluyor sizin nasıl?
Progesteron FİTİL olarak verdi günde iki defa,ignede 3 günde bir yap dedi,femilor bakteri giderici, antibiyotik var sancı bendede oluyor ara ara ve kabızlık
 
Back
X