3 erkek ve ben aynı evde!

sevimlikartanesi

El-Latif,El-Cabbar,El-Mucib-Es-Semi
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
5 Ekim 2010
1.716
489
merhaba arkadaşlar size aklıma takılan bir soruyu sormak istiyorum. 2 aylık bir beraberliğim var öncesinde üniden arkadaştık. ikimiz de öğretmeniz. yaşlarımız 26-28. 2 haftada bir görüşüyoruz bana yakın bir şehirde. o benim krndi çalıştığı yere gezmeye gelmemi istiyor bir hafta sonu. fakat kalacak yer sorun biraz. ben öğretmenevinde kalırım dedim ama o bana gel bizde kal benim odamda kalırsın diyor. evde 2 erkek arkadaşı daha kalıyor. peki ben sizde kalırsam erkek arkadaşların ne olacak dedim onların odaları ayrı biz zaten çoğunlukla dışarıda oluruz dedi.

bu düşüncesi beni rahatsız etti yani bir erkek olarak hiç mi kıskanmıyor?? ben olsam 2 kızın kaldığı bir yerde onun kalmasını istemem aynı evde? biraz uzun olmuş olabilir kusura bakmayın ama cevaplarınız çok önemli benim için
 

eLmayRa

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
21 Temmuz 2009
36.904
6.852
merhaba arkadaşlar size aklıma takılan bir soruyu sormak istiyorum. 2 aylık bir beraberliğim var öncesinde üniden arkadaştık. ikimiz de öğretmeniz. yaşlarımız 26-28. 2 haftada bir görüşüyoruz bana yakın bir şehirde. o benim krndi çalıştığı yere gezmeye gelmemi istiyor bir hafta sonu. fakat kalacak yer sorun biraz. ben öğretmenevinde kalırım dedim ama o bana gel bizde kal benim odamda kalırsın diyor. evde 2 erkek arkadaşı daha kalıyor. peki ben sizde kalırsam erkek arkadaşların ne olacak dedim onların odaları ayrı biz zaten çoğunlukla dışarıda oluruz dedi.

bu düşüncesi beni rahatsız etti yani bir erkek olarak hiç mi kıskanmıyor?? ben olsam 2 kızın kaldığı bir yerde onun kalmasını istemem aynı evde? biraz uzun olmuş olabilir kusura bakmayın ama cevaplarınız çok önemli benim için

Bence de rahatsız olması gerekir.

Öğretmenevinde kalmak daha mantıklı ve sağlıklı
 

purring

Kullanıcı üyeliğini pasifleştirmiştir.
Üyelik İptali
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
31 Ağustos 2012
3.746
5.148
Uzun bir birlikteliğiniz olsaydı ve arkadaşlarını çok iyi tanıyor olsaydınız bir derece derdim, fakat daha 2 aydır berabermişsiniz, bana pek güven vermedi açıkçası.
 

blue_ismyheart

evlenince düzelmez...
Kayıtlı Üye
19 Mayıs 2011
10.951
9.665
evdeki diğer erkeklerden kıskanması gerekmiyor ama yine de öğretmenevi daha mantıklı bence..yatmadan yatmaya da olsa evde tek odaya tıkılmak mantıklı değil.
madem hep dışarda olacaksınız o zaman,yatmadan yatmaya öğretmenevinde daha rahat olurum diyin.banyom giyinmem hazırlanmama vs...
 

Neysesakinim

... Erdenay Ata... Cennet seninle olsun
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
30 Aralık 2013
10.719
11.376
34
kalıver ya ne olacak sen sevgiline mi güvenmiyorsun onlarda odalarından çıkmaz ne olacak.. sorun olmaz bencee:KK51:
 

Margarikotin

Nirvana
Pro Üye
29 Şubat 2012
61.649
62.001
Ne kadar yakın arkadaşım olursa olsun ben erkek olsam , evde erkek veya erkekler varken kız arkadaşımı eve davet etmezdim..
Bence gitmeyin.
Siz öğretmen evinde kalın rahat edemem diyin..
 

nedeneden

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
13 Aralık 2013
171
11
31
bence kesinlikle kıskanmalı böyle bir şeyi söz konusu bile etmemeliydi.Bence öğretmen evinde kalman daha doğru canım
 

eylul05

♪ ♫
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
21 Ocak 2013
24.885
681
merhaba arkadaşlar size aklıma takılan bir soruyu sormak istiyorum. 2 aylık bir beraberliğim var öncesinde üniden arkadaştık. ikimiz de öğretmeniz. yaşlarımız 26-28. 2 haftada bir görüşüyoruz bana yakın bir şehirde. o benim krndi çalıştığı yere gezmeye gelmemi istiyor bir hafta sonu. fakat kalacak yer sorun biraz. ben öğretmenevinde kalırım dedim ama o bana gel bizde kal benim odamda kalırsın diyor. evde 2 erkek arkadaşı daha kalıyor. peki ben sizde kalırsam erkek arkadaşların ne olacak dedim onların odaları ayrı biz zaten çoğunlukla dışarıda oluruz dedi.

bu düşüncesi beni rahatsız etti yani bir erkek olarak hiç mi kıskanmıyor?? ben olsam 2 kızın kaldığı bir yerde onun kalmasını istemem aynı evde? biraz uzun olmuş olabilir kusura bakmayın ama cevaplarınız çok önemli benim için

:KK53::KK53:

bencede rahatsız olmalıydı :26: normal değil yani bu rahatlık :KK50:
 

Erenn

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
24 Eylül 2009
2.596
1.319
Beraberliğiinin çok yeni olduğunu düşünürsek bencede öğretmenevinde kalman daha iyi ve şık ..
 

deniz_1988

Olmayınca olmuyor işte
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
26 Nisan 2013
3.552
577
bence kalman hiç doğru değil
sevgilinde bir acayipmiş insan hiç mi kıskanmaz bee
ne demek 3 erkek ve 1 bayanın aynı evde yaşaması:KK53::KK53:
 

hannesli

Desert Rose
Kayıtlı Üye
24 Nisan 2013
5.856
9.870
2 aylik bir ilişki ve evdeki arkadaslarini tanimadigin için bence de rahatsiz olan çok normal

Kadınlar Kulübü Mobil uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
 

happyNow

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
13 Nisan 2014
3.636
2.149
Böyle bir şeyi sormaya dahi gerek yok bence. Nasıl saçma bi durum bu? Ne münasebet size böyle bir teklifi sunabiliyor. Bence oraya gitmeden bile bir kez daha düşünün. Bana tuhaf geldi bu davranış..