- Katılım
- 20 Mart 2017
- Mesajlar
- 15.709
- Emoji Skoru
- 57.946
- Puanlar
- 598
benden kaçamazsınTabakları bile düzensiz koydum o cacığa kepçeyi soktum![]()
Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
benden kaçamazsınTabakları bile düzensiz koydum o cacığa kepçeyi soktum![]()
Buralar çok sessiz gidip yeni konuyu mu açsam kimse yokken olanlara tarif verirdimbenden kaçamazsın![]()
Bir anda mesaj kutun dolmazsa ben birşey bilmiyorum,Buralar çok sessiz gidip yeni konuyu mu açsam kimse yokken olanlara tarif verirdim![]()
Açtım onayda dermişimBir anda mesaj kutun dolmazsa ben birşey bilmiyorum,hadi gel gidelim bunlar oynasin burda
![]()
1 Haziran'ı bekleyin:)Aç aç aç aç![]()
31mayista anlaşalım1 Haziran'ı bekleyin:)
Olmaz:)31mayista anlaşalım![]()
Küstüm oynamıyorum ozamanOlmaz:)
Sen oynamayacaksın zatenKüstüm oynamıyorum ozaman![]()
Ben ne yapicam hakemmi olucamSen oynamayacaksın zaten![]()
Sana kum aldım ya onlarla oynaBen ne yapicam hakemmi olucam![]()
Onu ben oğlum için sanmıştımSana kum aldım ya onlarla oyna![]()
canim cok tessekur ederim ama cok hastayim bir turlu iyilesemedim size basarilar diliyorum@Oha diyorum sen de katilmazmisin![]()
Geçmiş olsun canım hayırdırcanim cok tessekur ederim ama cok hastayim bir turlu iyilesemedim size basarilar diliyorum
Yok sanaOnu ben oğlum için sanmıştımbari ipucu ver
![]()
Geçmiş olsun canımcanim cok tessekur ederim ama cok hastayim bir turlu iyilesemedim size basarilar diliyorum
Kendim için istemiyorum kiYok sana![]()
@DahliadivinKim kazandiiiii![]()