75 m2 ye sığan mutluluk :)))

antremiz nerdeyse aynı,lambamız,kapılar(benimkiler camsız),duvar rengi: )
benim de evim minik, bir evde olması gereken her şeye sahibim çok şükür,ve çok huzurluyum: )siz de öylesiniz..ufak ev daha sıcak oluyor,Allah sağlıkla,huzurla oturmayı nasip etsin...
 
güle güle oturun allah mutluluğunuzu daim etsin cnm demekki mutluluk büyük evde deil büyük yürekte oluyormuş
 
canım diger odalarının resımlerını de koyar mısın .merak ettim.benim evim de kucuk:)
 
onemli olan evin buyuklugu degil içine ne kadar mutluluk sıgdırabildiginizdir,sıcak bir yuva olmus mutluluklar
 
merhaba bende 75 m2 bir eve taşınacağım bi 4 yasında cocugum bide 3 aylık bebeğim var çocuk odası ve salonla mutfağı nasıl ayırdığının resmini özelden yollarmısın cok moralım bozuktu nasıl sıgacagım diye açtığın post moralimi cok düzeltti
 
Çok şirin,sıcak bir ev güle güle oturun.
 
`