Çok eşyanın sorumluluğu,temizlik işleri gibi,zaten fazlaca yorucudur.Siz akıllı davranmışsınız.Hem görseli hoş,hem kullanışı kolay...Üstelik te titiz bir anne olduğunuz belli.Duvardaki aynanız genişlik katmış.Herşey çok uyumlu.Mutlu olun yuvanızda...