75 m2 ye sığan mutluluk :)))

Çok şirin eviniz,benim de evim 75 metrekare,çok da memnunum.
Ama naçizane fikrim halılarınız köşelinizle uymamış.
Daha açık bi renk olsa,herşey daha uyumlu olucak sanki.
 
:)) pek bi sewimli geldi bnim gözüme bu eww.....:)))) huzurla oturun bir ömür boyu inşallah :)
 
Başlığa katılıyorum...önemli olan sadece huzur..
Evinizde cok güzel gülerek oturun..
 
Küçük evleri çok severim çok beğendim güle güle oturun
 
Rabbim huzurla oturmak nasip etsin.. eviniz cok cici..
 
çok şirin ve güzel mutluluklar.
 
fotoları tekrar yüklermisiniz gerçekten çok merak ettim ?????
 
Çok güzel düzenli temiz sade çok beğendim. İyi mutlu sağlıklı günlerde oturun inşallah.
 
güle güle sağlıkla,sıhhatle otur canım inşallahrabbim bize de versin inşallahhhhhhhh
 
Maşallah allah huzurla oturtsun inşallah
 
En başta rabbim sağlık sonra da huzur versin benimde evim 85 m2 kutu gibi çok memnunum :)
 
küçük ama gayet hoş güle güle oturun küçüklüğü önemli değil içinde mutlu olduktan sonra
 
`