Ağustos-Eylül 2020 Çılgın Tüp Bebek Anneleri :)

Blueangel34

Aktif Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
3 Mart 2018
385
648
32
Başlık hamarat kaynıyor maşallah 😊 benim de annem burda birkaç haftadır, hırkaya başladı. Daha cinsiyetler belli değil ama zaten pembe mavi bana da çok uzak geldiği için birini açık kahve birini sarı yapıyor 😁 hep bi kız bi erkekmiş gibi geliyor bana, giydirirken de bu birinin giysisi bu ötekinin demeden elimize hangisi geçerse giydiririz kafasındayız karı-koca, unisex renkler ve kıyafetler yapıcaz o yüzden 😄
Ben de şöyle bi kışlık tulum beğendim ama biraz ileri aylar için. Sağ salim doğurayım da o zaman alıcam 😀
Yaaa bu tulumlardan kardeşim için yaptırmak istiyorum. Geçen aradım sayfaları bulamadım. Bu sayfada yapıyolar mı? İkiz yeğenlerim var onlara 🥰 Biri kız biri erkek 🤗
 

Blueangel34

Aktif Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
3 Mart 2018
385
648
32
Benim cücüğümün, bir tek opu döneminde başladığım test gününün bir gün öncesinde bitirdiğim gri renk yelekten başka bişeysi yok şimdilik :))) yaaa yine aklıma geldi ağlıcam bak 😢 test günü aslında bizim ctesiydi ben dayanamayıp Cuma günü eve gelirken gebelik testi almıştım. Eşim gelmeden bi yaptım pozitif. Tabi eşim gelene kadar ben ağla ağla 🤣 gelmesine yakın yaptığım o yeleğin içine koydum testi. Gelince de bak yelek bitti güzel olmuş mu baksana dedi eline verdim 😬 bi açtı testi gördü demez mi aaa test mi aldın hadi yapalım hemen 😒 anlamadı saf. Dedim hayatım içine baksana. Tabi 1 saat daha yine ağladık 😅
 

Thistle

Guru
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
17 Haziran 2009
512
924
Benim cücüğümün, bir tek opu döneminde başladığım test gününün bir gün öncesinde bitirdiğim gri renk yelekten başka bişeysi yok şimdilik :))) yaaa yine aklıma geldi ağlıcam bak 😢 test günü aslında bizim ctesiydi ben dayanamayıp Cuma günü eve gelirken gebelik testi almıştım. Eşim gelmeden bi yaptım pozitif. Tabi eşim gelene kadar ben ağla ağla 🤣 gelmesine yakın yaptığım o yeleğin içine koydum testi. Gelince de bak yelek bitti güzel olmuş mu baksana dedi eline verdim 😬 bi açtı testi gördü demez mi aaa test mi aldın hadi yapalım hemen 😒 anlamadı saf. Dedim hayatım içine baksana. Tabi 1 saat daha yine ağladık 😅
Ne güzel bi hatıra olmuş büyüdüğünde anlatırsınız 😍 ben de ilk kan testi yaptırdığımda sonucu bana da söyle demişti eşim, aradım 66 çıktı dedim ağlıyorum bi yandan 😂 anlamadım pozitif mi negatif mi dedi 🤣 biz bugüne kadar ilk defa 0,1 dışında bi sonuç aldık zaten ve biliyor aslında ama o an algılamak zor oluyor işte heyecan da olunca 😌
 

sevdacann

Üye
Kayıtlı Üye
23 Aralık 2019
494
647
32
kızlar yeni birsey öğrendim cinsiyeti belli olanlar bakabilirmi rica etsem ikili kan testi sonucunda bhcg %50 altına olanlar erkek %50 üstünde olanlar kız bebek oluyormus bir bakarmısınzzzz lütfenn benim belli olmadıda doğru bir kanımı merak ettimm🥰🥰🥰 bugun duydum gercek olmayabilir ama
 

Eklentiler

  • Screenshot_20200304_172115.jpg
    Screenshot_20200304_172115.jpg
    93,1 KB · Görüntüleme: 34
Son düzenleme:

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 214 gün geçti.

Yasemintug

Aktif Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
10 Ekim 2017
226
223
kızlar yeni birsey öğrendim cinsiyeti belli olanlar bakabilirmi rica etsem ikili kan testi sonucunda bhcg %50 altına olanlar erkek %50 üstünde olanlar kız bebek oluyormus bir bakarmısınzzzz lütfenn benim belli olmadıda doğru bir kanımı merak ettimm🥰🥰🥰 bugun duydum gercek olmayabilir ama
Ne kadar doğru bilmiyorum ama bende tuttu gibi 50nin uzeriydi iki doktor kız dedi cinsiyete, ama tutmayan da oluyormuş
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 227 gün geçti.

masal3487

Guru
Kayıtlı Üye
9 Ocak 2015
10.310
21.429
kızlar yeni birsey öğrendim cinsiyeti belli olanlar bakabilirmi rica etsem ikili kan testi sonucunda bhcg %50 altına olanlar erkek %50 üstünde olanlar kız bebek oluyormus bir bakarmısınzzzz lütfenn benim belli olmadıda doğru bir kanımı merak ettimm🥰🥰🥰 bugun duydum gercek olmayabilir ama
Benim de yüksek ve kız☺️
 

Rainbow66

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
30 Mayıs 2019
1.313
1.694
Ya kızlar tam hersey rahat oh hayat ne güzel hamilelik falan modundaydım ki bugün bütün gün belim agrıdı .... hani ishal olunca agrır ya yan boşluklar ve bel ... öyle bir agrı.... Demir kullanıyorum bir de 2 gündür zeytinyağı alıyordum doğal diye acaba barsaklarımı mı irrite etti ... ama kasıklarım da biraz agrıyor.... korkudan kalkamadıgım bir gün oldu yine 🙄🙄🙄....
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 220 gün geçti.

sevdacann

Üye
Kayıtlı Üye
23 Aralık 2019
494
647
32
Ya kızlar tam hersey rahat oh hayat ne güzel hamilelik falan modundaydım ki bugün bütün gün belim agrıdı .... hani ishal olunca agrır ya yan boşluklar ve bel ... öyle bir agrı.... Demir kullanıyorum bir de 2 gündür zeytinyağı alıyordum doğal diye acaba barsaklarımı mı irrite etti ... ama kasıklarım da biraz agrıyor.... korkudan kalkamadıgım bir gün oldu yine 🙄🙄🙄....
aynı şekil bel boşluk kasık ağrılarım var ama benim adet zamanım ona yoruyorum çok aşırı olmadığı için doktoruma sormadım. zeytinyağı bağırsaklarını hareketlendirmiş olabilir oda ağrı yapabilir
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 214 gün geçti.

masal3487

Guru
Kayıtlı Üye
9 Ocak 2015
10.310
21.429
Ya kızlar tam hersey rahat oh hayat ne güzel hamilelik falan modundaydım ki bugün bütün gün belim agrıdı .... hani ishal olunca agrır ya yan boşluklar ve bel ... öyle bir agrı.... Demir kullanıyorum bir de 2 gündür zeytinyağı alıyordum doğal diye acaba barsaklarımı mı irrite etti ... ama kasıklarım da biraz agrıyor.... korkudan kalkamadıgım bir gün oldu yine 🙄🙄🙄....
Canım hamilelik böyle bir şey insanin bir günü diğer gününe uymuyor,benim de bazen çok agrim oluyor hatta yazmıştım burda ağrılarım var diye,diğer gün hiç ağrım olmuyor.yurudugumde belim ağrıyor mesela,miğde ağrısı bile bir gün benim mahfediyor diğer gün bir şey yok..Ben duruma alistim sanirim ağrılar aşırı olmadığı sürece önemsemiyorum artık.

O demir ilaçları ishal yapabiliyor,daha önce bende de oluyordu,hatta aşırı bulantı yapıyor o nedenle doktorum baslatmadi
 

Glueckwunsch

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
19 Şubat 2012
333
607
Ne güzel pozitif olup kalp atışı görünce herşey tamam olacak sanıyordum, meğer yeni başlıyormuşuz 🤣 benimde öyle , tam bulantım azalıyor dedim bugun yine kusarak başladım.. dün belim ağrıyordu, bugun ağrıdan eser yok maşallah.
resmen bir günümüz bir günümüze uymuyor, paranoya yapmayalım ama bol bol fırsat buldukça dinlenmek lazım.
Birşey soracağım progestan iğneleri kestiniz mi? Kestiyseniz ne zaman? Devam eden var mı?
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 211 gün geçti.

Mavi-okyanus

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Haziran 2014
189
243
kızlar yeni birsey öğrendim cinsiyeti belli olanlar bakabilirmi rica etsem ikili kan testi sonucunda bhcg %50 altına olanlar erkek %50 üstünde olanlar kız bebek oluyormus bir bakarmısınzzzz lütfenn benim belli olmadıda doğru bir kanımı merak ettimm🥰🥰🥰 bugun duydum gercek olmayabilir ama
Benimde yüksek canım sonuçlarımi pazartesi doktor randevumda bakcak doktor birde cinsiyetini kesinlestrcek bakalim tutucak mi 😊
 

My angelll

Candan öte bir can varmış, onunda adı evlatmış🤱
Kayıtlı Üye
9 Ağustos 2019
4.976
2.452
Kızlar kahvemsi lekelenme yaşadınızmı hiç ? Ben de 2 gün oldu dün doktora gittim kesenin yanında kanama alanı varmış iğne ve serum yaptılar bugün çok küçük gelmiş şuan yok ama canım sıkıldı baya sizler tecrübelisiniz bu durumu yaşayan oldu mu inşAllah düzelir 🙄
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 173 gün geçti.

Rainbow66

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
30 Mayıs 2019
1.313
1.694
Ne güzel pozitif olup kalp atışı görünce herşey tamam olacak sanıyordum, meğer yeni başlıyormuşuz 🤣 benimde öyle , tam bulantım azalıyor dedim bugun yine kusarak başladım.. dün belim ağrıyordu, bugun ağrıdan eser yok maşallah.
resmen bir günümüz bir günümüze uymuyor, paranoya yapmayalım ama bol bol fırsat buldukça dinlenmek lazım.
Birşey soracağım progestan iğneleri kestiniz mi? Kestiyseniz ne zaman? Devam eden var mı?
Ben hiç iğne olmadım progesteronu fitil olarak kullandım ; 3*2 yüksek doz uzun süre kullandım ... 12. Hafta bittikten sonra 2*2 1 hafta kullandım ... sonra da 1*1 gece 1 tane olmak üzere devam edelim dedi doktorum... normalde 12. Haftada bebeklerin plasentası kendine yetecek kadar hormon üretiyor ama sanırım ikizlerde veya düşük tehditinde kullanmaya devam edilebiliyor.... benim kalbi duran rahmin tam ağzında .... sanırım onun icin tamamen kesmek istemedi diye düşünüyorum .... hatta bugünkü agrım acaba progesteronu azalttık diye mi diyerek de paranoyaya bağladım yine 🙄 yarına kadar geçmezse sorarım doktoruma diye düşünüyorum .... şimdilik bekleyeyim yarın birsey kalmaz belki 🤷🏻‍♀️
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 220 gün geçti.