Bu konuyla alakalı aileniz ne düşünüyor bilemem lakin sergiledikleri tavır, kız in görücüye gelmiş tavrından ziyade, araba bakıp fiyat almışlar düşünmek için zaman istiyorlar tavrına benziyor. Olumlu/olumsuz hiç farketmez, tavır yanlış. Olumlu/olumsuz her ne karar vereceklerse, görüşsünler kendi aralarında, tanısınlar birbirlerini denir, sonra uygun dille uygun değiller demek ki denir. Ki bunu her halükarda demesi gereken taraf kız tarafı ama işte...
Bence siz hiç canınızı sıkmayın, çokta güvenmemek lazım. Siz zaten sert bir tepki vermeyerek ne kadar hanımefendi olduğunuzu göstermişsiniz. Cevaben döndüklerinde de tavrınızı koruyup, ne kadar akıllı olduğunuzu gösterirsiniz, tamamdır.