Annemden parayı nasıl istemeliyim?

Babyfayce

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Kasım 2008
178
1
29
Hemen açıklıyım. Arkadaşlar erkek arkadaşım şu an polis okulunda. Son haftası. Cumaya ara tatile giriyorlar. Ama bir kaç gündür para sıkıntısı çekiyor. On onbeş tl derken bugün on tl kaldığını söyledi. Her gün ikişer sınav oluyorlar. Sürekli fotokopi için para gittiğini söylüyor, bir de kendi ihtiyaçları da var tabi. Bende öğrenciyim ve ailemden aylık alıyorum. Bu ay ne dershane ne de okul olduğu için bir hafta önce kontorlar alıp paramı bitirmiştim. Hiç böyle olacağını düşünmemiştim. Tahmin bile etmemiştim. Şimdi erkek arkadaşıma para göndermek istiyorum. Cumaya kadar çıkamayacağını söyledi. tek çarem annemden istemek. Babam konusunu açmıyorum bile. (belki istesem verir ama bunu açıkllayamam ki...) Annemden istemeye karar verdim. Yani 50 tl olsa bile yeter. Ama annem oldukça tutumlu birisidir. Şu yaşıma kadar bana doğru düzgün hiç bir şey almadı bile. Yani parası sürekli birikimde, ev alır onu alır şunu alır bunu alır. Babamdan geçiniriz bizde. Neyse sadede geliyim. Annemden para istemek aklıma geldi ama nasıl isteyeceğimi bilmiyorum. Durumu nasıl anlatacağımı bile bilmiyorum. O erkek arkadaşımı biliyor.

BU arada erkek arkadaşım ailesinden para istiyordu. Son parayı da daha yeni göndermişlerdi. O da bitti isteyem ki dedi. Benden de isteyemeyecek kadar utangac. Ben ondan daha utangacım para konusunda, kimseden isteyemem. Annemden bile isterken utanırım ben. :gitme: Simdi annemden istesem anneme geri öderim çünkü ancak öyle verebilir. Nasıl istesem arkadaşlar. Cümle bile kuramıyorum off :gitme: Başka da çarem yok. Çok seviyorum elimden gelen her şeyi yapmadan içim rahat etmez ki.
 

Lillyum

çok bilmiş
Kayıtlı Üye
17 Şubat 2007
2.681
10
51
baby hiç rahat durmazmısın sen :eek:lmaz:

aliden yeni kurtuldun daha
ebe kızım dur artık biraz :eek:lmaz:

kimnerden bulursa bulsun parayı ailenden isteme bir erkeğide asla para vermeye alıştırmaa :eek:lmaz:

böyle giderse iyi bir paatağı hak ediyorsun sen :eek:lmaz:
 

KalenderMesrepim

Guru
Pro Üye
24 Kasım 2007
1.171
285
canım adı üstünde anne 'n ..
senı nasıl dünyaya getirdiyse ihtiyaçlarını karşılamak zorunda
neden bu kadar sıkılıyorsun ki ondan para istemek için
bence bir anne cocuguna yardımcı olmalı..
kötü bir amaçla almıyacaksın ki parayı..
sadece küçük bir yardım yapacaksın...
bence açık açık söyle sevgilinin okulda paraya sıkıştığını..
belki bekledğin gibi olmaz hemen verir..
ama sevgilinide cok alıstırma..
cok zor durumda kalırsan para ver
 

Babyfayce

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Kasım 2008
178
1
29
baby hiç rahat durmazmısın sen :eek:lmaz:

aliden yeni kurtuldun daha
ebe kızım dur artık biraz :eek:lmaz:

kimnerden bulursa bulsun parayı ailenden isteme bir erkeğide asla para vermeye alıştırmaa :eek:lmaz:

böyle giderse iyi bir paatağı hak ediyorsun sen :eek:lmaz:

Yok ablacım istemedi aslında vermem lazım. Zaten 3 ay sonra kendi maaşını alacak :KK43: ben hiç bir şekilde dayanamıyorum. Cumaya kdr çıkarsın yeter. aslında alıştırma gibi olmayacak ama bilemiyorum ki canım yaa :gitme: Göndermeyi kendim istiyorum ama yk işte :KK43: Dua ediyorum sürekli Allah büyüktür diyorum ama :gitme:
 

Babyfayce

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Kasım 2008
178
1
29
canım adı üstünde anne 'n ..
senı nasıl dünyaya getirdiyse ihtiyaçlarını karşılamak zorunda
neden bu kadar sıkılıyorsun ki ondan para istemek için
bence bir anne cocuguna yardımcı olmalı..
kötü bir amaçla almıyacaksın ki parayı..
sadece küçük bir yardım yapacaksın...
bence açık açık söyle sevgilinin okulda paraya sıkıştığını..
belki bekledğin gibi olmaz hemen verir..


Umarım canım inşallah senin dediğin gibi olur ama nasıl isteyeceğimi bilemiyorum. Eve bir gelsin hemen yanına gitcem ama nasıl isteyeceğim bilmiyorum :gitme: Ama haklısın yaa cok haklısın
 

Lillyum

çok bilmiş
Kayıtlı Üye
17 Şubat 2007
2.681
10
51

Yok ablacım istemedi aslında vermem lazım. Zaten 3 ay sonra kendi maaşını alacak :KK43: ben hiç bir şekilde dayanamıyorum. Cumaya kdr çıkarsın yeter. aslında alıştırma gibi olmayacak ama bilemiyorum ki canım yaa :gitme: Göndermeyi kendim istiyorum ama yk işte :KK43: Dua ediyorum sürekli Allah büyüktür diyorum ama :gitme:


off baby offf bırak güzelim artık şu erkek arkadaş muhabbetlerini önünde koca bir sınav var tüm zamanını ona ver :umursamaz:
kızımla aynı yaştasın bu yüzden sana yakın lığım a.s
inan şu anda sınavda üç gündürde sınavdan başını kaşıyacak vakti yok eve geldimi ters geliyor kafamçokkarıştı
1 yıl askıya al şu gönül işlerini tam gaz derslerine çalış bak atı alan üsküdarı geçecek haberin olsun :eek:lmaz:
 

Babyfayce

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Kasım 2008
178
1
29
off baby offf bırak güzelim artık şu erkek arkadaş muhabbetlerini önünde koca bir sınav var tüm zamanını ona ver :umursamaz:
kızımla aynı yaştasın bu yüzden sana yakın lığım a.s
inan şu anda sınavda üç gündürde sınavdan başını kaşıyacak vakti yok eve geldimi ters geliyor kafamçokkarıştı
1 yıl askıya al şu gönül işlerini tam gaz derslerine çalış bak atı alan üsküdarı geçecek haberin olsun :eek:lmaz:

Evet canım o sürekli gaz veriyor bana bu konuda. Derslerde de cok yardımcı olur erkek arkadaşm. Aynen bende kızınız gibiyiim ablacım sürekli ders calısıyorum ama arada oluyor böyle seyler. Erkek arkadaşmla sadece toplasan günde yarım saat , bir saat konusuyoruz. Sürekli o diyor şuna da çalış, iki haftan kaldı buna da çalış. :1shok: Aslında normal olan kişiler engeller ama hiç engellemiyor. Hatta ders calısıyorum diyorum hemen ara verdiğinde görüşelim falan diyor. Onunda dersleri var canım yaa işte ara verdiğimizde görüşebiliyoruz sadece. :1shok: Sürekli telkin ediyor, destek veriyor. Canım ablacım seninde desteğini gördüm gerçekten tüm kalbimle dua ediyorum inan ki inşallah kızında bende istediğimiz üniversiteleri kazanırız.
 

Lillyum

çok bilmiş
Kayıtlı Üye
17 Şubat 2007
2.681
10
51

Evet canım o sürekli gaz veriyor bana bu konuda. Derslerde de cok yardımcı olur erkek arkadaşm. Aynen bende kızınız gibiyiim ablacım sürekli ders calısıyorum ama arada oluyor böyle seyler. Erkek arkadaşmla sadece toplasan günde yarım saat , bir saat konusuyoruz. Sürekli o diyor şuna da çalış, iki haftan kaldı buna da çalış. :1shok: Aslında normal olan kişiler engeller ama hiç engellemiyor. Hatta ders calısıyorum diyorum hemen ara verdiğinde görüşelim falan diyor. Onunda dersleri var canım yaa işte ara verdiğimizde görüşebiliyoruz sadece. :1shok: Sürekli telkin ediyor, destek veriyor. Canım ablacım seninde desteğini gördüm gerçekten tüm kalbimle dua ediyorum inan ki inşallah kızında bende istediğimiz üniversiteleri kazanırız.

bu kadar iyi hoş anlattığın bir genç bir kızla niçin para muhabbetine girer o halde
işin bu yönünü düşündünmü canım :hulya:

bence onun para sıkıntısı çektiğini enson duyacaklardan olmalıydın

valla nacizane fikrimm sendede olmadığını bildirmem yönünde
bak oğluşum var benimde 21 yaşın da bazen oda parasız kalır böyle durumlara düşer babaya söylemeyediğide olur ben güzel bir dille aracı olur babasına anlatırım yada varsa ihtiyacını kendi yanımdan temin ederim a.s

anneler oğlanlarına dayanamaz erkek arkadaşın annesinden istesin canım bırak tüm sorunları kendin çözmeye kalkma bu kadar verici olma yanlışsın yanlış yoldasın :teselli:
 

speedy-gonzales

Carpe Diem
Pro Üye
11 Mart 2008
56.789
4.486
Canım Boşver neden ona para vermekte kendini zorunlu hissediyorsunki :eek:lmaz:
Sonuçta sana yararı ne yada senin bi gelirin yok ki annene 2-3 gün sonra geri verebilesin
Bırak erkeklere para yedirilmez eğer seni görmeye gelecek ise para biriktirseydiyerimseniben​
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1201 gün geçti.

essmeralda

pamuklara sarsam seni...
Pro Üye
30 Ekim 2008
6.811
52
ben karşıyım şahsen sevgiline para vermene.
sen nasıl annemden isteyecem diye eciş bücüş olacağına, o nasıl annemden istesem diye eciş bücüş olsun.
kardeşim sevgilisine para yollamak için benden istese ben vermem şahsen..
 

Babyfayce

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Kasım 2008
178
1
29
Tabi ki ablalarım haklısınız ama o buradayken hiç para harcatmazdı bana. Yani her şeyi kendi cebinden verirdi. ıstemesem bile zorla verirdi. Yani şöyle söylüyüm yemek yiycez diyelim o verirdi. Minibüse bincez diyelim hep o verirdi. Yani nerde para harcayacaksak hep o verirdi bana verditmezdi. Kendimi borçlu hissetmiyorum ama çok kötü hissediyorum. Napıyım dayanamıyorum bu duruma. Yani o çok bonkör davrandı hep ben kendimi cok tuhaf kötü hissettim yani dayanamadm da bu duruma.
 

speedy-gonzales

Carpe Diem
Pro Üye
11 Mart 2008
56.789
4.486
Bu yaptığı çok normal zaten canım benim yerimseniben
he elinde avucunda olur az bişey gönderirsin ama bu ilişkinin ciddiyetini de bağlı
Uzun zamandır beraberimdir biri ile sonra sevdiğini biliyorumdur seviliyorumdur elimden geleni yaparım ama
Borç ile yada sıkıntıya düşerek değil sende öğrencisin sonuçta gelirin belli ailenden aldığın kadar.:eek:lmaz::eek:lmaz:
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1201 gün geçti.

Mert0403

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
22 Mayıs 2007
614
41
39
merhaba

kendi ailesi oğluna bakmak zorunda sen değil arasın annesini babasını param bitti desin sana söyleyeceğine. onlar annesi babası neyden utanıyormuş .. bence sen hiç bu duruma karışma.. işte erkekleri böyle pohpohlaya pohpohlaya başımıza çıkarıyoruz sonrada herşeyi bizden bekliyor . baksın başının çaresine.sonuçta sende öğrencisin çalışmıyorsun.
 

Babyfayce

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Kasım 2008
178
1
29
Evet canım haklısın. Zaten öyle konuşuyorduk telefonda böyle sordum sonra biraz kapalı söyledi, sonra anlamadım falan diyince açtı. Yani söylemeye çekiniyor, istemeye hayli hayli çekinir diye düşünüyorum. Yani göndermemde bi tuhaflık olmaz sonuçta 3 ay sonra kendi maaşını alacak. Yani elimden geleni yapmak istiyorum yoksa rahat olamam ben :KK43:
 

royall

yaşamak herşeye rağmen
Kayıtlı Üye
12 Temmuz 2006
2.210
17
kusura bakma ama banada çok saçma geldisen onun ihtiyaçlarını karşılamak zorunda değilsin ki ailesi karşılasın herkesin kendine göre var bi geçim derdi zatenn ,benim kızım bölebişi yapsa çok kızardım annen hakkındaki olumsuz yorumlarında şaşırtıcı yaniiii