- Katılım
- 10 Ocak 2017
- Mesajlar
- 34
- Emoji Skoru
- 178
- Puanlar
- 8
- Konu Sahibi Butterfly2417
-
- #21
canım ben geçen sene nisan annesiyim bütün kontrollerimi tahlillerimi doğumumu anlıycağın herşeyimi anadolu hastanesinde doktorumun eşliğinde yaptırdım doktorumdan memnun kaldım mı evet veya hayır diyemiycem doktorum ilgili ama hemşireler ebeler çok soğuk seni sadece para makinesi gibi görüyor ve ben bunu doğum için gittiğimde anladım doktorumdan memnun kaldım ama hastaneden malesef çok üzücü şeyler yaşattılar doğum için gittiğimizdeLara anadolu hastanesi doktorları nasıl bilen varmı arkdaslar ?
Lara anadolu nun İlgisizliğinden çok şikayey var bikaç gere aciline mecbur kalıp gittik aynen ole niye geldın diye bakıyorlar sadece bi serum 80 tl para aldılar sen sormasan birsey soylemıyorlar kuzu gibi beklıyorsun ilgi sıfı ama malıyeti konusunda maşşalahı var galıba dogum için lara anadolu iyi fikir değil senin dogum masrafların nekadar tuttu canımcanım ben geçen sene nisan annesiyim bütün kontrollerimi tahlillerimi doğumumu anlıycağın herşeyimi anadolu hastanesinde doktorumun eşliğinde yaptırdım doktorumdan memnun kaldım mı evet veya hayır diyemiycem doktorum ilgili ama hemşireler ebeler çok soğuk seni sadece para makinesi gibi görüyor ve ben bunu doğum için gittiğimde anladım doktorumdan memnun kaldım ama hastaneden malesef çok üzücü şeyler yaşattılar doğum için gittiğimizde
canım ben geçen sene nisan annesiyim bütün kontrollerimi tahlillerimi doğumumu anlıycağın herşeyimi anadolu hastanesinde doktorumun eşliğinde yaptırdım doktorumdan memnun kaldım mı evet veya hayır diyemiycem doktorum ilgili ama hemşireler ebeler çok soğuk seni sadece para makinesi gibi görüyor ve ben bunu doğum için gittiğimde anladım doktorumdan memnun kaldım ama hastaneden malesef çok üzücü şeyler yaşattılar doğum için gittiğimizde
canım bize konuştuğumuzda 1.500 tl demişlerdi LAFTA ama bizim ödediğimiz tutar 2.500 tlyi geçti birde orayı tercih etme sebebimizden biri eşleride doğuma alıyoruz dediler ama son dakika yönetim artık izin vermiyor dediler benim psikolojim bozuldu resmen ağlamaktan mahvoldum eşimin yanımda olacağını bilmek kendimi güvende hissetmeme sebeb olacaktı ama almadılarLara anadolu nun İlgisizliğinden çok şikayey var bikaç gere aciline mecbur kalıp gittik aynen ole niye geldın diye bakıyorlar sadece bi serum 80 tl para aldılar sen sormasan birsey soylemıyorlar kuzu gibi beklıyorsun ilgi sıfı ama malıyeti konusunda maşşalahı var galıba dogum için lara anadolu iyi fikir değil senin dogum masrafların nekadar tuttu canım
sağol canım çok şükür geçtiÇok gecmiş olsun
maşaallah benim minik kuzum 10 aylık dahaMerhaba anneler ben de konyaaltında oturuyorum. Kızım 20 aylık:)
İlginç neden verdıkleri fiyattan fazla cıkardılar doğru bilgilendirme yapmamıslar yatısın 2gun muydu hastane de bıgun fazla yatısında bıle fazla odemeler cıkabılıyor nesekı atlatmıssın cok gecmıs olsun canımcanım bize konuştuğumuzda 1.500 tl demişlerdi LAFTA ama bizim ödediğimiz tutar 2.500 tlyi geçti birde orayı tercih etme sebebimizden biri eşleride doğuma alıyoruz dediler ama son dakika yönetim artık izin vermiyor dediler benim psikolojim bozuldu resmen ağlamaktan mahvoldum eşimin yanımda olacağını bilmek kendimi güvende hissetmeme sebeb olacaktı ama almadılar
İlginç neden verdıkleri fiyattan fazla cıkardılar doğru bilgilendirme yapmamıslar yatısın 2gun muydu hastane de bıgun fazla yatısında bıle fazla odemeler cıkabılıyor nesekı atlatmıssın cok gecmıs olsun canım