• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Antral gastrit ?

Ateş oluyor bir anda sıcak basıyor ve titreme vücudum da oluyor birde ellerimde ben 39 kiloya düşmüştüm şimdi toparladım baya
 
Öğürtu oluyor kusma yok çünkü mide boş gidiyorsun
 
Evet benim bu hafta hep boğazimda bir şey hissi var takılıyor sanki acıyor
 
Valla o kadar fena oldum ki midem delindi falan sandım o derece , ama değilmiş sanırım ultrason da çıkardı , antibiyotik te verdi belki bakteri de var ama her ne olduysa çok fena, çok doğru söylüyorsun azıcık sinirlensem kalp gibi ağrıyıp batıyor midem , sağlık çok önemliymiş stres vücütta birikip saatli bomba gibi patlıyormuş bunu çok iyi öğrendim acı bir şekilde , ama artık çok geç insan hiç bir şeyi kendine dert etmemeli ama elinde olmuyor işte.
Antibiyotikler mide bulantısını artırmıyor mu bende artıyorlar
 
1 hafta önce midemin suyu boğazıma geldi bütün göğsüm yemek borun yandı o gece ondan sonra bu haldeyim, sırtıma ve göğüs kafesime batıyor , boğazımda yanma ağrı nefes alırken bile ağrıyor midem de öyle abartmıyorum yürürken bile midemin battığını ağrıdığını hissediyorum, midem bulanıyor yanıyor, 2 lokma yesem fenalık geçiriyorum boğazımda kaldığını hissediyorum doktor mide koruyucu ve gavıscon verdi 1 hafta diyet geçmezse endoskopi yaparız diyor çok kötüyüm su bile içemiyorum
Merhaba canım ne durumda nideniz bir çare bulabildiniz mi
Birde damarotu ve bal karışımı öneriyorlar denediniz mi
 
Merhaba canım ne durumda nideniz bir çare bulabildiniz mi
Birde damarotu ve bal karışımı öneriyorlar denediniz mi
Hayır cnm denemedim tahin yemiştim her sabah aç karnına bir kaşık şuan gebeyim o yüzden biraz daha arttı ama baş edebiliyorum🫶
 
yıllardır ben uğraşıyorum şimdi bile ağrıyor midemi rendeliyorlar sanki hangi şurubu tavsıye ettı? Endoskopi nasıl geçti ? çok geçmiş olsun sigara kahve paketli gidadan uzak dur posalı beslen helikobakter pilori çıkıyor genelde
Başka ne gibi belirtileriniz vardı? Benimde az yesem bile çok yemis gibi siskinlik gaz oluyor yemeklerden sonra çarpıntım oluyor. Hiç endoskopi olmadım ultrason ve kan temizdi. Bitkisel biseyler denediniz mi
 
Gastren duo diye bir şurup.
Endoskopiyi anestezi ile oldum 10 dkda çıktım. Evet mikrop varmış midemde. Şu an daha iyiyim çok şükür.
Size de geçmiş olsun, yaşayan bilir çekilecek dert değil.
Çok geçmiş olsun inşallah bir daha tekrarlamaz mide ağrısı öyle illet bişey ki çekmeyen anlayamaz benim sol kaburga altında ağrı oluyor az yesem bile şişkinlik gaz oluyor. Endoskopi hiç olmadım. Siz antibiyotik tedavisi mı oldunuz ekstra biseyler yaptınız mı denediniz mi?
 
Size de geçmiş olsun. Bende de helikobakteri midir nedir o çıktı. Antibiyotik kullanmadım ama
En son bir gaz giderici kullandım Allah’a bin şükür çok iyiyim. Kaç ay ne çektim. Allah kimseye yaşatmasın
Gaz giderici olarak ne kullandınız acaba?
 
Bendede o bakteri çıktı çok doktor gezdim biri verdi zaten antibiyotik diğer doktorlar kulanmana gerek yoktu diyorlar ama bulnti beni çok rahatsız ediyor
Bakteriyi antibiyotiksiz nasıl yendiniz? Benimde gaita da zayıf pozitif çıkmıştı doktor varda diyemem yokda diyemem dedi ilaç vermedi. Bende bitkisel karışımlar kullanıyorum şuan bal sığla yağı sarı kantaron yağı kudret narı yağı çörek otu yağı damla sakızı tozu akgünluk tozu olan bir karışım sabah aç karnına bir tatlı kaşığı şeklinde
 
Back
X