Arkadas

asli0282

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
4 Ekim 2017
Mesajlar
574
Emoji Skoru
498
Puanlar
18
Yaş
44
Kızlar selam,

Dısardan bir goz olarak sizlere danısmak istediğim birşey var.

Bir arkadasım var 20 senedir tanıyorum.

Ama bugunlerde soyle dısardan bır baktım da, onun ne zaman bir derdi olsa, bu esiyle olur, aılesıyle olur, hastalık olur ben onu arayamasam bıle devamlı mesaj yazarım ne oldu test sonucun doktor ne dedi, esinle konustunuz mu gibi.. bırseye ıhtıyacı olur hasta olur ben evden cıkamaz dıye vıtamın alır meyve alır gotururum. Dogumgunu olur ozel hedıyeler kartlar hazırlarım ozel yerlere yemege gotururum kutlama yemegı, gecen sene suprız dogumgunu hazırlamıstım esı arkadaslarını organıze ederek. 3 ay once amelıyat oldu 2 gece yanında hastanede ben kaldım, annesı de hastaydı o donemde kalacak kımsesi yoktu aileden.

Sımdı gecen gun benım iş ile ilgili moralım cok bozulmustu, ona mesaj atmıstım o da cevap verdi ben agladım bunu da ona soyledım. sonra uzerınden 1 haftaya yakın zaman gectı hala bana bır merak edıp nasıl oldugumu sormadı. Dogumgunumde de hastaydı bırsey alamadım gorusemedık kusura bakma dedı ama yanı ıyılesınce bu nedenle gorusmedık sonra gorustuk ama dogumgunumun lafı bıle olmadı gibi.

Cok mu hassas davranıyorum arkadaslar?
 
Ya bazı insanlar mesela siz çok düşüncelisiniz. Ama mesela ben öyle değilim. Yani kimseye karşı öyle değilim pek düşünceli olamıyorum. Değer vermediğimden değil ama aklıma gelmiyor. Belki arkadaşınız da öyledir
 
Evet hassas davranayorsunuz ama arkadasinizin ustune fazla dusmekte hassas..vefasiz demek ki.Bazi insanlar böyle maalesef ya o sekilde kabul edeceksiniz yada uzak duracaksınız.Herkes hakettiği kadar deger görmeli
 
Evet hassas davranayorsunuz ama arkadasinizin ustune fazla dusmekte hassas..vefasiz demek ki.Bazi insanlar böyle maalesef ya o sekilde kabul edeceksiniz yada uzak duracaksınız.Herkes hakettiği kadar deger görmeli

Kesınlıkle bundan sonra onun bana davrandıgı kadar davranacagım
 
Verici taraf olmaktansa karşınızdakinden gördüğünüz ilgi kadar ona ilgi gösterin artık. Yerinizde olsam 20 senelik arkadaşım der bende kucaklarım ama arkadaşınız size, sizin ona baktığınız gibi bakmıyor anladığım kadarıyla. Sizin gibi bir sebepten 15 senelik arkadaşlığımı bitirdim bende. Şimdi düşünüyorum da keşke daha erken bitirseymişim hata bendeymiş.
 
20 yıllık arkadaşının değer verdiği insana nasıl davrandığını bilirsin.

Sana da değer verdikleri gibi mi davranıyor ona bak.
 
Ne kadar özveri görürseniz o kadar özveri göstermelisiniz bence, şu an çevremde çok yıpranmış kadınların hepsi( yengemler) çevrelerine hep çok fedakar olanlardı...
 
Ne kadar özveri görürseniz o kadar özveri göstermelisiniz bence, şu an çevremde çok yıpranmış kadınların hepsi( yengemler) çevrelerine hep çok fedakar olanlardı...

Cok dogru soyluyorsun canım. Ben herkese karsı boyleyım aslında sanırım benım degısmem lazım
 
Cok dogru soyluyorsun canım. Ben herkese karsı boyleyım aslında sanırım benım degısmem lazım
Siz doğru olansınız ama bu devirde cidden kıymet bilinmiyor o yüzden, ne kadar ekmek o kadar köfte :) Ben böyle yapıyorum kaç zamandır nasıl rahatım anlatamam, insan sadece ve sadece kendi öz ailesine fedakarlık yapmalı...
 
Hayatta sevmem doğum günüsü falan. İnsanların omuzlarına fazladan yük gibi geliyor bana.

Evet arayıp sormamakta vefasızlık etmiş ama sizin de hediye beklentiniz hoş değil.
 

Pardon arkadaşınıza aşık mısınız?
Bu saydığınız incelikler yeri geliyor kardeşe bile yapılmıyor. Bir arkadaş için çok fazla iyisiniz bence sorun buradan kaynaklanıyor.
 
Hayatta sevmem doğum günüsü falan. İnsanların omuzlarına fazladan yük gibi geliyor bana.

Evet arayıp sormamakta vefasızlık etmiş ama sizin de hediye beklentiniz hoş değil.

Yanlıs anlasıldım sanırım hediye degıl ki konu, beraber yıyecegımız bir yemek bir kart bile olabilirdi bir daha konusunu acmadı. Ben ona kırıldım. Benim de bazen tam dogumgununde calısıyor oluyorum ama oncesınde sonrasında muhakkak onun hosuna gıdecek bır organızasyon planlarım. Gecen sene suprız dogumgunu yaptım kendı evımde esı ve arkadaslarını cagırarak.
 
`