• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

aşk acısı

sonnenfleck

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
18 Kasım 2014
Mesajlar
41
Emoji Skoru
3
Puanlar
13
Yaş
37
bırakıp gitti sevmiyorum deyip ama arada nasılsın diye soruyor cvp verdiğimde bakıp başka şey yazmıyor cvp vermesemde birşeey yapmıyor yine aynı şekilde bir süre sonra yine bunu yapıyor nedeni boşlukta kalması ise yazma ya devam etmez miydi pişman olan da yazar zaten sevmiyor peki bu ne
 
Hiç bir şey anlamadım daha açıklayıcı yazabilirmisiniz ..
 
bırakıp gitti sevmiyorum deyip ama arada nasılsın diye soruyor cvp verdiğimde bakıp başka şey yazmıyor cvp vermesemde birşeey yapmıyor yine aynı şekilde bir süre sonra yine bunu yapıyor nedeni boşlukta kalması ise yazma ya devam etmez miydi pişman olan da yazar zaten sevmiyor peki bu ne


Kac yasinda bu adam?
 
Unutmus musun diye kontrol etmek amacı. Agzına bir parmak bal calmak...
Cevap verme sen de...
 
Sana kendini unutturmamaya belkide sana acı çektirtmeye çalışıyor
 

Ego. Kendi bıraksa bile, onu seven biri eksilmiş olacak hayatından. Amacı ego.
Onu yanında isteyecek tahammülü yok, cünkü sevmiyor, ama bıraktıgı kisinin onun için perisan olması fikri hosuna gidiyor. İnsan işte...Pislik.
 
cevap yazma msjlarına en nefret ettiğim insan tipi msj atıp umursamayan insan .insanı çıldırtır bunlar
 
Back
X